Právě je pon lis 25, 2024 9:58 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pon srp 31, 2009 11:11 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
TOBiAS02: Díky za tvůj názor, ve většině věcí jsem se s tebou shodl a asi to zkusím předělat máš pravdu co se týče ohledně auta...
Co se týče scénky máš určitě taky pravdu a samozřejmě už mě spousta věcí co si napsal taky napadla jenže problém je prostě v tom že spoustu těch věcí neumim udělat, prostě mě chybí skill v blenderu například UV textura s alfou? wtf? :)
Ty světla se ti opravdu líběj? je to docela jednoduchý nic na tom neni žádná finta :)
Ten mirror tam samozřejmě mám je to normálně komplet celý auto vymodelovaný ze všech možnejch pohledů kromě podvozku...
To bahno na pneumatikách o tom jsem taky přemejšlel a možná že by to šlo udělat přes fluid? nevim :cry:
Každopádně co teď jsem asi schopnej udělat jsou ty pneumatiky, lak, a jak píšeš ostrý křivky no a na tu scénku si musim najít prostě nějaký tutoriály který mimochodem už jsem si jich taky pár prošel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pon srp 31, 2009 9:22 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
ty svěla udělej mi víc renderů, ať to vidim, odsud ale vypadají dokonale :D možná shoda poheldů..

zkus to.. bahno uděláš jako prostě zmačkanou kouli hnědou a dáš je malí, víc, případně zkopíruješ povrch gumy, nějak osekáš a tka prsotě se to dá obejít i jinak.. UV tesxtura - najdi si ěco k unvrapu a vyzkoušej (klávsa U v editu) hjakoby to rozstřihá model a rozloší, uložš ho jako tga a nakreslíš na něj co chceš, v tvym příadě popisky gum, monžá vzorek a azsprejuješ bahnem :) v jednodušim přísddě.. alfu neumim udělat, ale jinak to samý, plus alfa kanál (průhlednsot) bacha ale, v alfa rozhoduje o průhlednosti a je nadřazena nastavení materiálu, takže bílá nerovánse průhlední v zásoslosti na materiálu, ale prostě 100% průhledné.. já taky nemam skill, umim vymodelovat jen karoserii a pouštims e do detajlů.. materály taky nejsou moje parketa.. zkus sis tim pohrát, optej se, klci kušení jistě poradí.. :) co se mdelu týče, podívám li se zkrz skla,v idim tam z druhé pulky auta jen A sloupek a kousek od zdcátka, jinak je úspěšně vidět textura za ním.. nevím čím to je.. optej se .)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 3:33 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Jo jo makám na tom :wink:
Edit: myslím že jsem se naučil unwrapovat :-)
narazil jsem ale na problém že nevím jak unwapnout 113000 poly na tom kole...
Jinač kola jsem předělal na terénní :-) pokusil jsem se o ty goodyear wrangler :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: čtv zář 03, 2009 10:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Malinkatej pokrok
-změna pneumatik
-změna kamery
-úprava laku
-pokrok ve scénce :-)

na to bahno se asi vykaslu... ještě bych chtěl na zemi udělat popadaný větvičky jehličky šišky a nějaký louže a na korbu dám asi ještě jeden rám a samozřejmě se pokusím o nějaky to zašpinění
ale nechápu proč je vidět skrz skla ta fotka když nemaj nastavenou průhlednost :-(

http://img255.imageshack.us/img255/3714/navara.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pát zář 04, 2009 4:31 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
ty kola už vypadaj líp.. jinak na ten UV, pokud přes něj chceš vyžřešit i zašpinění pneu, tak bych si to oddělil - udělal bych si profily a vzorek bych si unwrapoval přes Cube každej kousek zvlášť a udělal bychsi to jako popírovou síť krychle a pak bych každej zvlášť někam položil za sebe tak jak jdou na plášti.. pka bys je mohl zašpiňovat a vše yb ti na sebe sedělo..
karoserie je lepší, ale materiál schomu furt dost svítí.. nedávej mu plnej mirror a dej mu trochu fresnelu, ty kola udělej trochu víc tmavší, todle svítí jak slunce :D
u těch oken koukni jesi nemáš zaplou alfu..
co se pozadí týče, furt ti to příšerně nesedí.. ty stromy ti rostou ze strouhy :D koukej tam udělat terén hlíny a pár kmenů, koruan u nich nebde vidět, a tohle hoď za ně, tak 20 metrů dozadu.. co se toho krycího plastu na nárazníku a pod motor týče, tak fakt není lesklý :)
jinak ty gumy maj dost málo hluboký dezén, trochu ho prohlub, ale líbí se mi ten efekt an bocích,v ypadá fakt dobře.. za ty disky dej aspoň čerdný bubnovky ať tam enni vidět do prázdna a lehce naznaš podvozek, kdyby náhodou tam přišel pohled, aby tam nebylo "nic" minimálně na boku by ti byl takhle vidět kousek rámu podvozku..

a chtěl jsem zoom na ty přední světla :) :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pát zář 04, 2009 4:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Ok...
A na ty světla jsem nějak zapoměl neboj brzo je sem dám :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pát zář 04, 2009 6:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
ty skla, pokud nemaj ani Ztransp ani ray transp, tak bude problem s odrazenim okoli..(nejak spatne asi nastaveny ve world buttons..) ale jen typ, vubec si nejsem jistej, tedka tu ani nemam blender, abych to vyzkousel :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: ned zář 06, 2009 8:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Váca asi to budou ty odrazy v okolí protože to ztransp ani ray nemá, musim to prozkoumat

Pro Tobiase tady mám detailní render světla :-)

http://img141.imageshack.us/img141/5122/svetloj.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2009 8:28 am 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
takhle už to světlo vypadá trochu hůř :D čekal jsem že je to tam trochu složitějc řešený :P z dálky to ale vypadá dokonale :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2009 4:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
O to jde že to nebylo chystaný na detail :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 2:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Po dlouhé době jsem se rozhodl že asi scénku zruším a udělám si jenom studiový render...

zkusil jsem to nasvětlit podle making of Sauber C9 ( je tady na fóru)

ale výsledek je trochu jiný než by měl bejt...

http://img21.imageshack.us/img21/6109/test1zi.jpg

neporadí mě někdo proč je okolo auta tolik bílo?

ještě přikládám screen jak mám rozmístěný světla (zkrátka jsou podle making of ) ale výsledek je dost jinej :-)

http://img195.imageshack.us/img195/77/screensvetel.png

osvětlováni mě dělá opravdu problémy a nevím si s tím rady :emo23:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 3:22 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
na testevani pouzij obycejnou kouli s miror materialem
pouzivej spis vysec miskoviteho tveru nez zaobleny tunel
zkus si najit nejaky HDRI mapy pro studiovy render
zacinej radsi s jednim svetlem nez s tolika a jeho polohu vuci danemu pohledu a poloze auta nastav co nejlip

to jsou obecny veci, pak nadale nepouzivej na miror na laku svetlo ale plany s emit materialem!!! to je tva zasadni chyba!!! kterou tam mas a pak ty svetlma mas moc blizko modelu to je moc velkej extrem, az budu doma poslu ti odkaz na to jak se to dela v realu takova studiova fotka jo a zasadni vec, musis zvolit vhodny pohled todle je dooost ale dost fadni neli nic nerikajci a nudny pohled kamery


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 5:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Proč je ten lak tak "flekatý"?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 5:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Ok bumpkine myslím že ten odkaz se bude hodit :-)
A ohledně té kamery asi mám nějakej zlozvyk ji dávat právě takhle ale vím že je to docela nudnej pohled.

Still alive ten lak je z jedné databáze materiálů dělal jsem to podle toho přišlo mě to docela dobrý ten lak :-)
Ale jestli to působí blbě můžu to změnit na normální lak no :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nissan Frontier Navara
PříspěvekNapsal: úte říj 20, 2009 5:15 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
noob:pochop že každý lak i sklo je dělané přímo na míru dané scény i světla a kamera jsou ojedinělá záležitost hlavní je dobrý poměr mezi intenzity světla a stínů. to, že někde uvidíš světelný setup neznamená že je ideální třeba byl pro tu scénu v ten moment třeba já celkem dlouho bádal nad studiovým renderem a došel jsem k pár závěrům, které jsem pak i viděl na vlastní oči ve více tutorech i nejen pro blender tak jsem si řekl, že asi tak vedle nejsem. Proto třeba v internalu mám vyladěný studiový render pro krabičky od léků a podobné zboží a v Yafrayi vyladěný setup pro ostatní lesknoucí se věci diamanty, obaly od čokolád apod co je po mě potřeba. Zatím nemám moc času přecházet k jiným rendererům mít týdno volna a hotové své osobní projekty tak se na to snad k tomu dostanu.

V jednu dobu jsem doufal a věřil, že každý předmět na scéně by měl mít svůj vlastní materiál, ale to už teďka tak nehrotím.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz