Právě je sob lis 23, 2024 4:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát čer 28, 2013 11:47 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 6:39 pm
Příspěvky: 197
Bydliště: Frýdek-Místek
Taky chválím celý koncept (zvlášť pak webovky).
Jen mě na tomhle snímku zarazil nesoulad mezi směrem, kterým se ubírá kouř a směrem, kterým jsou unášeny kapky deště. :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát čer 28, 2013 12:53 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
vklidu píše:
Jen co mne opět nabralo, je ten "2point render", což není nic proti tobě, jenom tomu typu zobrazení pořád nemohu přijít na chuť.
Už mi to připadá jako profesní mor - zobrazovat všechny vertikály paralelně.
Proč by měly jít vertikály s hranou papíru?
Pro mne to jsou "popcornový kýble".

Jak může mít přímo autor zájem, budovu koncipovanou jako blok, prezentovat jako "trychtýř".
Nevím jestli by Karfíka nejeblo.
Budova nejen že vypadá v základech užší než u střechy, ale navíc to vypadá, že patro pod střechou má výšku stropu dvojnásobek oproti přízemí.

Nic proti svislicím, ale ať je pak objekt snímaný z výškového středu ... todle pořád nějak nedávám :)


Tady jsi mimo. Dvojúběžníková perspektiva je zcela legitimní prostředek. Při focení (renderování) pravoúhlé architektury je to podle mě nejhezčí (teda druhá nejhezčí - hned po jednoúběžníkové :)).
Odpovídá to lidskému vnímání. Když se koukáš na televizi pod úhlem, tak ti taky nepřipadá obraz deformovaný, tvůj mozek si to prostě srovná. Navíc když jdeš po ulici, tak většinou koukáš před sebe, ne nahoru. Barák vnímáš spíš periferně...

Btw. hádám, že Karfíka by spíš jeblo, kdyby použil tříúběžníkovou perspektivu. Viz třeba zde:
http://www.usti-aussig.net/public/fotky ... allery.jpg
Nejsem si jistej, jestli je to jeho kresba, každopádně v jeho době skoro všichni kreslili dvojúběžníkovou perspektivu...

Jo a snažit se srovnat svislice umístěním kamery na střed je podle mě úplně to nejhorší...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte črc 02, 2013 5:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Marek píše:
Tady jsi mimo. Dvojúběžníková perspektiva je zcela legitimní prostředek.

Vzhledem k tomu, že se jedná o můj pohled, tak to asi až tak mimo nebude. Pokud za mne nekouká, zase někdo jiný :) No, mám za to, že takto prostě nejde zalícovat každý snímek.
Marek píše:
Odpovídá to lidskému vnímání. Když se koukáš na televizi pod úhlem, tak ti taky nepřipadá obraz deformovaný, tvůj mozek si to prostě srovná.

Jsou úhly pohledu, kdy to oko srovná
http://blender.howto.cz/blender-links/x ... 20copy.jpg
a jsou výstupy, kdy to oko (alespoň to moje) prostě počítá s perspektivou a dělá to to co to dělá ... jestli tohle tvůj mozek srovná, tak jsi borec :)
http://blender.howto.cz/blender-links/x ... .15.28.jpg
Nehádám se jenom to neumím vidět jako kvádr :)
Marek píše:
Navíc když jdeš po ulici, tak většinou koukáš před sebe, ne nahoru. Barák vnímáš spíš periferně...

Omlouvám se, co to má společného s vnímáním fotky/renderu? Mám sledovat jen část u chodníku? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned lis 10, 2013 12:09 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Tak jsem se zase na chvilku vrátil k Blendru a 3D :)

infomapka:

Obrázek
Obrázek

teď dodělávám nějaké rendry pro náš web http://www.creamre.cz

in progress:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte lis 12, 2013 9:42 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
vizualizace je výborná :emo17:
infomapka je hezká, ale přijde mi trochu matoucí, že označení obchodů je na střeše domu. Vžil se jakýsi standard, že se to rozmístění označuje v úrovni podlahy, takhle to trochu působí, jako by to centrum bylo dvoupodlažní a tohle by byl plán druhého podlaží. Taky bych si asi dokázal představit že tam budou větší kontrasty - barvy mi připadají trochu vybledlé (třeba ty bílé nápisy na světle žlutém pozadí jsou poměrně těžko čitelné)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte lis 12, 2013 10:37 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
To marek: to mě nenapadlo - dík za zajímavé připomínky :) systém už je ale vytisknutý a "funguje" tak někdy příště :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned úno 09, 2014 8:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Obrázek

s Michalem Š prozkoumáváme Unity


více infa zde: http://www.behance.net/darkfejzr


Naposledy upravil Darkfejzr dne úte dub 14, 2015 2:39 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte dub 14, 2015 2:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Ahoj,
tak jsem tu po dlouhé době zase zpět a obracím na vás mistři s žádostí o rady a připomínky.

Pracuji teď na 1 webu, cílem má být interiérové rendry vycházející z prosvětlených skandinávských fotek kanceláří. Rendruji v cycles a pořád to není ono.

Může za to koberec? sedačka? zeď?

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte dub 14, 2015 11:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
MIstr nejsem, ale podle mě je to totálně nereálné a přepálené nasvícení.... Proto to na mě působí takovým dojmem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2015 9:08 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Těžko radit, když už teď to vypadá líp než co bych zvládnul sám, ale pár věcí mě napadá:

1. Odstranil bych to slunce - teď je tam tak nenápadně, že jsem si ani nevšimnul, že tam je. Dělá tam ale divné stíny na pohovce a na koberci. Slunce je normálně tak silný zdroj světla, že ho nepřebiješ žádným osvětlením a když se snažíš vyhnout přepalům tak, že ho v renderu ztlumíš, tak to pak vůbec nepůsobí jako slunce. Taky tomu nepřidává to, že ty stíny jsou úplně tvrdé - ani slunce nedává tvrdé stíny a na takovou vzdálenost se stín žaluzií sleje a není téměř rozpoznatelný - ty ho tam máš ostrý jak břítva :).

2. Přijde mi, že se ten přepálený vzhled snažíš dosáhnout už v renderu. Podle mě je mnohem lepší udělat standardní render bez přepalů a pak to upravit ve fotošopu abys dostal ten vyšisovaný vzhled. Klíč k tomu je podle mě používat velké area lampy, abys tu zeď měl rovnoměrně nasvícenou a snáz ji pak vyšisoval v PSku.

3. Jen drobnost: elektrickou zásuvku bych dal taky pryč. Fotografové dělají všechno možné aby tyhle ohavnosti z fotek vyretušovali a ty to tam záměrně přidáváš. Realističnosti tím ale nepomůžeš.

4. Koberec - moc se mi nelíbí ta barva - přijde mi, že na 100% neladí s tou podlahou. Horší ale je, že ten koberec vypadá spíš jak umělý trávník. Je v celé ploše příliš jednotvárný. Ty koberce s dlouhým vlasem jsou hezké právě v tom, že každej vlas jde trochu jinam a vytváří to takovou hezkou texturu.

5. Bednička - nevím přesně, co mi na ní vadí, ale pohrál bych si s odstínem toho dřeva. Teď se dost tluče s podlahou. Taky bych ji udělal lakovanou - tedy lesklou. Možná má ta textura příliš velký kontrast.

6. Sedačka - ten materiál je docela těžké vytvořit, ale snažil bych se míchat diffuse s velvet shaderem. Ta textura není špatná ale chybí tomu nějaká variace. Teď je to v celé ploše úplně stejné. Takovej ten semiš (nebo jak se tomu říká) je dobrej v tom, že když po něm přejedeš rukou tak se změní ta světlost. Doporučuju stáhnout nějakou fotku velkého kusu toho potahu, pořádně ji rozblurovat a pak přidat k tý stávající pomocí Overlay - nějak decentně aby to zas nebylo moc. Taky ty chromovaný nožky vůbec nevypadají jako chromované.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2015 3:24 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Díky!

Marku, zase máš pravdu a já ti děkuji! Ani nevíš, jak jsem ti za všechny rady vděčný!

problém je v tom, že by to mělo připomínat náš kancl a zelený koberec s pohovkou jsou prostě podmínkou. (Původně jsem mel cihlovou zeď a betonovou podlahu)
kov sedačkových noh jsem se snažil vytvořit správně, ale z nějakého důvodu prostě nefunguje.
bojím se i, že trošku komplikuji svícení - svítím zvrchu, zleva a slunce (rád bych ho zachoval kvůli atmosféře - příjde mi to s ním lepší)

Obrázek

https://www.dropbox.com/sh/5rg586jizreiu2v/AAAu2w9tbQJGTS-If18jNqwba?dl=0
snažím se dosáhnout tohohle fílingu, ale technicky na to prostě ještě nemám



+ zrovna jsme nafotili kancelare a vypada to tady takhle
Obrázek


nějaký nápad?
dneska dám update


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2015 3:40 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Obrázek

teď se to dorendrovalo, takže ještě nejsou zapracované všechny připominky,

Obrázek

jine sviceni - high key lighting zepredu

Obrázek

jen slunce + enviroment


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2015 9:57 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
vypadá to líp, jen ten koberec se mi moc nelíbí. zkusil jsem si s tím trochu pohrát a tady je výsledek:

http://www.pasteall.org/blend/35605

Je to ještě daleko od originálu, ale jako začátak to může pomoct. Hlavní věc je nastavit v paletce "Cycles Hair Rendering" parametr shape na Ribbons - tím změníš ty vlasy z válečků na takový placatý proužky - víc se to blíží originálu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2015 10:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
díky,
máš to u mě

přiznám se, že jsem udělal všechny tutorial na koberec co na netu jsou (2)
ale porad nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: čtv dub 16, 2015 2:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
myslim ze uz se ale postupne blizim
Obrázek

Teď ještě pracuji na vlastní hře Angry wife, posílám ukázku

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz