Právě je čtv lis 28, 2024 4:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 10:14 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
to bude asi tim ze se to nemenuje v3s ale PRAGA V3S :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 4:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no len vies, ked hladam trebars vo windowse, nebudem hladat "moje screene_v3es", ked viem, ze staci zadat screene, alebo v3s, nemusim zadavt cely zadany vyraz, google najde potom viac...ale ok necham sa tebou poucit... :roll: :roll: :roll: (inak pristane ti ten smajlik :wink: :P )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 5:32 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Kapo: uvazuj logicky kdyz zadas V3s najde ti balast okolo co to obsahuje ale kdyz hledam konkretni vec zadam konkretni nazev a k nemu pridavam tak ze Praga V3S blueprint, nebo Praga V3S přírucka a pak pokracuju dal i s anglickyma slovickama, jenze je trochu dost logicky kdyz je to auto z cech tak ho pod anglickyma nazvama asi stezi najdu :) SUV a uvidis kolik ti toho vypadne :lol: budes mit na mysli pritom honda SUV nebo proste konkretni SUVcko a musis se prohrabovat tolika strankama ktery jsou zbitecny a je to na dlouho hledas konkretni vec tak jako prvni zkus zadat konkretni nazev a az pak zkousej ostatni nazvy nebo pokusi

je slozity s tim prestat kdyz se vetsinou opakuju :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2008 5:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nj, ale nie je to prirodzene pre kadeho...takze ok, podklady dalsie mam, tak idem robit, ale nie uz teraz, teraz je cas na piano :twisted: Fur Elise, Turkish March...vetrieska mi uz leze hore krkom :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 7:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok spravil som zbran smith and wesson, tu je vysledok:

Obrázek

Dufam, ze sa vam paci, este planujem pozmenit kohutik (nieco mi na nom nesedi :?) a prazdne nabojnice okolo + jeden naboj...a este sa mi nezda ta rucka, ale uvidim co s tym, RT je 22 minut, Raytrace AO, 32 samplov

P.S.: nepoznate dakto nejaky program ktory robi nor mapy z obrazkov, na crazy bump mi prave skoncilo demo (expired :D :()


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 7:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Kapo píše:
...nepoznate dakto nejaky program ktory robi nor mapy z obrazkov, na crazy bump mi prave skoncilo demo (expired :D :()


GIMP ;);) s NormalMap pluginem ;) někde to tu bylo už vpomínaný..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 7:58 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
vacik156 píše:
Kapo píše:
...nepoznate dakto nejaky program ktory robi nor mapy z obrazkov, na crazy bump mi prave skoncilo demo (expired :D :()


GIMP ;);) s NormalMap pluginem ;) někde to tu bylo už vpomínaný..


ah diki, ten program o nom som pocul, ale nepouzivam ho...a este daco: vie robit photoshop nor mapy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 9:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tichi píše:
ten strom sa ti moc nepodaril...skus nainstalovat Python (ak ho este nemas nainstalovany) a vyskusaj niektory zo skriptov na generovanie rastlinstva a stromov...napr Gen3. Pomocou skriptu mozes vytvorit ovela realnejsi strom. Tu mas nejaky priklad...strom bol vytvoreny pomocou gen3 za par minut.
Obrázek


jenom dotaz- stahnul sem ten skript GEN3 a je fakt super :) nevite jestli je to mozny pro komercni ucely? mam na mysli kdyz udelam treba scenu domu a dam tam stromy (architektonicka vizualizace), smi se pak prodat i mesh (v pripade ze klient chce treba obj soubor)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 10:11 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 4:35 am
Příspěvky: 161
Bydliště: smilovy hory///Praha
Kapo píše:
ah diki, ten program o nom som pocul, ale nepouzivam ho...a este daco: vie robit photoshop nor mapy?

tady to mas ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 10:12 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Kapo píše:
ok spravil som zbran smith and wesson, tu je vysledok:



Dufam, ze sa vam paci, este planujem pozmenit kohutik (nieco mi na nom nesedi :?) a prazdne nabojnice okolo + jeden naboj...a este sa mi nezda ta rucka, ale uvidim co s tym, RT je 22 minut, Raytrace AO, 32 samplov

P.S.: nepoznate dakto nejaky program ktory robi nor mapy z obrazkov, na crazy bump mi prave skoncilo demo (expired :D :()

Hm Pjekna prace jenom doufam ze uděláš něco s tim matrošem ten mirror mi pride trochu přehnaný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 26, 2008 10:16 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Kexar píše:
Hm Pjekna prace jenom doufam ze uděláš něco s tim matrošem ten mirror mi pride trochu přehnaný.


ehm...aj mne :oops: ale myslel som, ze nebude stacit :D znizim ho pri najblizsom renderi 8)

inak diki za komment k praci, uz som myslel ze sa na mna kazdy vykaslal...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 8:47 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
cez noc som vyrenderoval novu verziu (5 hodin 45 minut), mne sa zda byt teraz realistickejsia, najdete ju tu.

Este dorobim nabojnice dookola a bude to hotove...

P.S.: pridana nor mapa k tej farebnej na stole...dufam, ze to neni prehnane :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 4:03 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
me to moc realistycky neprijde :) chybi ti tam hlavne enviroment mapa (neco co by se na koltu odrazelo) dyt je to jen slita seda barva ktera to z toho lesklyho matrose dela nevzhlednej slitej patvar, HDRI mapy dokresluji na odrazech tvar objektu, todle je spis bez detailu a bez map a tak chybi ti tam hodne veci ktery nemas ani vymodelovany, a cely to pusobi spis nez jako zbran tak jako hracka, nemas tam poradne udelanej bubinek ani udernik na toz mechanizmus na dobieni a ani napisy nemas udelany, bud se bubinek dobijel tak ze se vyklopil do strany a dobil se nebo ze se cela hlaven i s bubinkem odklopila ty nemas ani jedno :) pod hlavni je vetsinou mechanizmus ktery pusune osu bibinku a tim padem bud dojde k odklopeni hlavne nebo vyklopeni bubinku

najdi si reference
http://www.littlegun.be/arme%20americai ... n%20gb.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 5:07 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mmm...ale ja nemodelujem colt, ale smith and wesson...

a nemas nahodou nejake lepsie referencie nikde neviem najst priamo ten mechanizmus...vobec neviem, jak to vyzera vnutri, a neviem na nete nic najst... :( :( ked najdem, potom dorobim detaily...

btw naco mam pouzivat envmapy, ked okolie odraza aj ray mirror? cital som tutorialik...a bol tam spomenuty iba ray mirror, a env mapy nie... :roll: tak sa cudujem vies :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 27, 2008 9:20 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
asi sem to blbe popsal to co sem myslel, bylo nejaky okoli aby se tam odrazelo, protoze muzes worldu pridelit i obycejnou texturu prach sprostej jpg :wink: a nemusis se modelovat s okolim nebo si muzes stahnout HDRI mapu a das mapovat na Hori a mas hned odrazy na lesklejch matrosich


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 515 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz