blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Filippriec WIP
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8660
Stránka 56

Autor:  Filippriec [ ned úno 17, 2013 4:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

http://uloz.to/x2FXyq1/hs-132-jumo-004-11-blend2
A neviete ako mozem obrazok rozkrojit a dat ako potrebujem : http://www.pxleyes.com/tutorial/3ds-max ... r-Jet.html (step 10)

Autor:  Still-Alive [ pon úno 18, 2013 10:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

Ty chceš pomoct s blendem, ale když ti chceme pomoct a stáhnout si ho, tak se musíme zbytečně registrovat? To myslíš vážně? :roll:
Ohledně "rozkrojení": Je to obyčejný Plane, na kterém je textura, nic víc... A to jak se otáčí s modelem je snad základ, úplně za ručičku tě vodit nebudeme :)

Autor:  Filippriec [ pon úno 18, 2013 10:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

ale ja myslim ako sa tam da ta textura rozkrojit lebo mne to zmensi obrazok a da ho viac krat :emo04: mam s tym problem. v 2,49 som to vedel ale teraz to uz neviem :emo04:

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon úno 18, 2013 11:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

tie ciary tam mas preto pretoze mas otrasnu topologiu a tipujem ze si pouzil boolean nastroje

Autor:  Filippriec [ pon úno 18, 2013 10:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

boolean nastroje som nepouzil. ale ked som si precital co to je zistil som ze to je to co potrebujem. :banana: Dakujem. :lol: A ako to myslis ze mam zlu topologiu.

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte úno 19, 2013 11:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

booleans su zlo, nepouzivaj to....zlu topologiu, tj nemas ziadny system v meshi, mas to le n nahodne naskladane bez ziadneho systemu

Autor:  Filippriec [ stř úno 20, 2013 4:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

MG 151 http://static.wix.com/media/ba831c_a64f ... 00_jpg_srz

Autor:  Filippriec [ pát úno 22, 2013 10:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

OK tak som si upravil topologiu ale stale mi tam robi tie ciary. ale ked dam subdivision surface tak uz tam nie su. prosim ako odstranim taky polkruh pri rohoch? stale mi tam ostava http://static.wix.com/media/ba831c_0324 ... 00_png_srz

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát úno 22, 2013 10:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

pridaj edgeloopy dovnutra

Autor:  Bumpkin [ pon úno 25, 2013 4:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

Ahoj, ostrou hranu pod subdivision surface (dříve subsurf) odstraníš jen topologí a stačí se řídit tím že každý ostrý roh/hranu tvoří vždy 3 edge/vertexy, následně další rada, pokud nechceš mít přehuštěnou síť tak na volné ploše která je rovná můžeš přebitečný loopy zakončit trojúhelníkem již ve staré verzi 2,49 to tak šlo a dneska kdy můžeš pracovat s Ngony to jde ještě lépe :-)

Autor:  Filippriec [ úte kvě 14, 2013 9:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

prosim ako sa robi orthographic render? dik vopred

Autor:  Marek [ úte kvě 14, 2013 9:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

označ kameru a v nastavení kamery najdeš tlačítko Orthographic...

Autor:  Filippriec [ čtv kvě 16, 2013 6:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

dik

Autor:  Filippriec [ ned kvě 26, 2013 7:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

pokus o freestyle:
http://uloz.to/xgL45cXu/donut01-jpg
http://uloz.to/xCfG1U7K/guma01render-jpg

Přílohy:
guma01render.jpg
guma01render.jpg [ 57.86 KiB | Zobrazeno 5945 krát ]
donut01odlachceny.jpg
donut01odlachceny.jpg [ 43.17 KiB | Zobrazeno 5945 krát ]

Autor:  Filippriec [ sob říj 04, 2014 11:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Filippriec WIP

Tak konecne mam PC :-D ... Prvy krat po roku som sa chytil blenderu... (to je na ozrejmenie pameti takze nic moc) https://www.youtube.com/watch?v=H6yvF1Ck6LM

Stránka 56 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/