blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Filippriec WIP http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8660 |
Stránka 5 z 6 |
Autor: | Filippriec [ ned úno 17, 2013 4:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
http://uloz.to/x2FXyq1/hs-132-jumo-004-11-blend2 A neviete ako mozem obrazok rozkrojit a dat ako potrebujem : http://www.pxleyes.com/tutorial/3ds-max ... r-Jet.html (step 10) |
Autor: | Still-Alive [ pon úno 18, 2013 10:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
Ty chceš pomoct s blendem, ale když ti chceme pomoct a stáhnout si ho, tak se musíme zbytečně registrovat? To myslíš vážně? Ohledně "rozkrojení": Je to obyčejný Plane, na kterém je textura, nic víc... A to jak se otáčí s modelem je snad základ, úplně za ručičku tě vodit nebudeme :) |
Autor: | Filippriec [ pon úno 18, 2013 10:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
ale ja myslim ako sa tam da ta textura rozkrojit lebo mne to zmensi obrazok a da ho viac krat mam s tym problem. v 2,49 som to vedel ale teraz to uz neviem |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon úno 18, 2013 11:10 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
tie ciary tam mas preto pretoze mas otrasnu topologiu a tipujem ze si pouzil boolean nastroje |
Autor: | Filippriec [ pon úno 18, 2013 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
boolean nastroje som nepouzil. ale ked som si precital co to je zistil som ze to je to co potrebujem. Dakujem. A ako to myslis ze mam zlu topologiu. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte úno 19, 2013 11:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
booleans su zlo, nepouzivaj to....zlu topologiu, tj nemas ziadny system v meshi, mas to le n nahodne naskladane bez ziadneho systemu |
Autor: | Filippriec [ stř úno 20, 2013 4:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
MG 151 http://static.wix.com/media/ba831c_a64f ... 00_jpg_srz |
Autor: | Filippriec [ pát úno 22, 2013 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
OK tak som si upravil topologiu ale stale mi tam robi tie ciary. ale ked dam subdivision surface tak uz tam nie su. prosim ako odstranim taky polkruh pri rohoch? stale mi tam ostava http://static.wix.com/media/ba831c_0324 ... 00_png_srz |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát úno 22, 2013 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
pridaj edgeloopy dovnutra |
Autor: | Bumpkin [ pon úno 25, 2013 4:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
Ahoj, ostrou hranu pod subdivision surface (dříve subsurf) odstraníš jen topologí a stačí se řídit tím že každý ostrý roh/hranu tvoří vždy 3 edge/vertexy, následně další rada, pokud nechceš mít přehuštěnou síť tak na volné ploše která je rovná můžeš přebitečný loopy zakončit trojúhelníkem již ve staré verzi 2,49 to tak šlo a dneska kdy můžeš pracovat s Ngony to jde ještě lépe |
Autor: | Filippriec [ úte kvě 14, 2013 9:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
prosim ako sa robi orthographic render? dik vopred |
Autor: | Marek [ úte kvě 14, 2013 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
označ kameru a v nastavení kamery najdeš tlačítko Orthographic... |
Autor: | Filippriec [ čtv kvě 16, 2013 6:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
dik |
Autor: | Filippriec [ ned kvě 26, 2013 7:29 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP | |||
pokus o freestyle: http://uloz.to/xgL45cXu/donut01-jpg http://uloz.to/xCfG1U7K/guma01render-jpg
|
Autor: | Filippriec [ sob říj 04, 2014 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Filippriec WIP |
Tak konecne mam PC ... Prvy krat po roku som sa chytil blenderu... (to je na ozrejmenie pameti takze nic moc) https://www.youtube.com/watch?v=H6yvF1Ck6LM |
Stránka 5 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |