djs_core píše:
Nevypadá to vůbec špatně, těžko teď hledat chyby, když je to z 30% hotové. Ale co mě udeřilo do očí, je ta ponorka (ale to jste už řešili) a pak ty bedny. Na to jak jsou blízko, tak je vidět, že je to jen kostka s texturou, zkus když tak použít nějakou displacement mapu, bude to hned lepší. Jinak good work
jo ponorka bude nová o bednách vím ale displace ne radši to promodeluju
jinak díky
taby píše:
Budeš měnit i texturu mola? Zatím nevypadá jako hodně používané.
textura mola je provizorní
smrq píše:
na mole mi chybi nejake postavy, ale predpokladam, ze ty svetle obdelniky tam, jsou pripravene plane pro alfu postav, ze? (pokud nahodou ne, pak vubec netusim, o co jde a proc to tam je.)
a trosicku mi nesedi pohled kamery. ono se tam vsechno tak nejak prekryva, jeden model vedle druheho, vsechny zarovnane v jedne primce a z pohledu kamery v zakrytu. na prvni pohled treba neni vubec patrne, ze tam je v zadu za hlavni lodi (u mola) jeste jedna.
(a jinak teda vubec nechapu, proc jsi modeloval do takovych detailu, kdyz ve vysledku nebude spousta z tech vychytavek videt.
)
opravdu ty kostky budou lidi uvidím jak je budu řešit, ona je hlavní ta Missouri to ostatní může zůstat v pozadí, vis proc jsem to modeloval do takovych detailu protoze v 6000x3000 pujdou videt
AD píše:
modelově paráda ...a předpokládám, že kompozičně to ještě poladíš ...
kompozičně nevím co tím myslíš já mám jasnou kompozici a to tuto
Alfisko píše:
Nezapomen do vody udelat humusarny popr vodu s olejem, coz v pristavu byva.. ted to vypada, jako by to bylo molo uprostred more a sjely se k nemu lode a ponorka.
smrq: jj, to jsou postavy
+ nevim jak ostatnim, ale me se ten drat na te ponorce zda byt prilis tlusty..
+ chce to neco do popredi treba malej clun nebo tak
říkám ponorka bude celá jiná
malej člun proč ne