blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
M4 http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=4266 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Blizar [ sob úno 03, 2007 1:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | M4 |
Zatím první neotexturovaná verze M4 s granátometem. Chybí ještě několik detailů, takže jsou některá místa hodně prázdná. Pořád mi dělají problémy hranatá místa, tak to není přesně to co bych si představoval. Ještě uvažuju, že bych místo toho držáku (nevim co to přesně je) dal optiku. |
Autor: | kaucukovnik [ sob úno 03, 2007 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm, neni to zle. No ten drzak asi moc neoddelas ne? Optika se imho dava na nej. Muzes tam dat neco na nocni videni a hned budes mit hracku 2x tak vysokou... |
Autor: | Blizar [ ned úno 04, 2007 1:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tom držáku chybí jeden větší detail a pár dalších. Jinač ten držák se dá odmontovat a dát místo něj ta optika či jiný blbůstky. Ten držák dodělám a uvidim jak to bude vypadat. Noční vidění co jsem tak koukal je fakt ohromný a no ani nevím jak bych ho tam zapasoval. Zkusim a uvidim.... ale spiš bych tam dal tu optiku (je přece jen lehčí ) |
Autor: | white wolf [ ned úno 04, 2007 3:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
s tim drzakem je fakt dost prace , ale da se Navic to s nim vypada lip nez s optikou... zatim mi pride ze to mas cele moc hranate, chtelo by to na dosti mistech zaoblit... btw. M4 je taky muj prvni dodelany model v blenderu ) |
Autor: | Blizar [ ned úno 04, 2007 11:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tady je to dodělaný s těma detailama a některý ty hrany jsem se pokusil vic zaoblit. Ještě si s tim trochu pohraju |
Autor: | vojtas1 [ ned úno 04, 2007 4:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen mi tam vadí ty zvláštní pruhy vpředu na hlavni a taky na granatometu. Skoro jako by se ti tam překrývaly 2 meshe. Nebo možná špatně spočítaný normály. Nwm ale nemělo by to asi být. |
Autor: | Blizar [ pon úno 05, 2007 9:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vojtas1 : nevim cim to je, 2 meshe tam nejsou a prepocitani normalu udelam ctrl+n v edit modu? Popravde ani nevim k cemu se prepocitavaj normaly Trochu jsem m4 dodelal a otexturoval ale nejsem s tim uplne spokojenej. Udelal jsem dve verze bez pozadi a s pozadim. |
Autor: | Chrizofilax [ pon úno 05, 2007 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zlepÅ¡Ãl bych textury |
Autor: | white wolf [ pon úno 05, 2007 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nic ve zlem, ale cos ji to proved s tim materialem? |
Autor: | Sagi [ pon úno 05, 2007 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
material skla i zbrane a textury jsou priserny... |
Autor: | Blizar [ pon úno 05, 2007 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo jo je mi to jasny... neznate nejakej tutor co by mi pomohl s texturovanim? Protoze jak je videt neni to moje silna stranka |
Autor: | white wolf [ pon úno 05, 2007 11:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady na to staci jen pridat jednu proceduralni texturu (napr. clouds) a nemapovat ji na "col" ale "norm"... a pohrat si s odleskama trochu a dopodane to nejak takhle viewtopic.php?t=3323 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |