blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Beruška - fiat 500 http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=4431 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | taby [ pát bře 09, 2007 8:50 am ] |
Předmět příspěvku: | Beruška - fiat 500 |
Posílám první výstup z modelování. Dělám to částečně podle návodu pro 3dmax, který před časem postnul Ragnos. Modeluji první auto, tak budu rád za každou připomínku, abych se mohl naučit ještě víc. |
Autor: | DonaldX [ pát bře 09, 2007 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem čo ti k tomu napísať. Pošli wire, alebo render bez smothu či subsurfu. Možno by som ti doporučil každú vec robiť osobitne (dvere, sklá, prednú masku, plechy...) Myslím, že to tak robí aj Bumpkin |
Autor: | taby [ pát bře 09, 2007 1:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Wire tam byl, ale jaksi jsem si ho smáznul, když jsem to aktualizoval a znovu nenahrál, ale teď by tam snad už měl být. |
Autor: | Bumpkin [ sob bře 10, 2007 5:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak poradim ti vypni se ted ten sub surf a posli sem pak par screen renderu z okna (mas tam dost velky chyby v topologii) a urcite ti to nesedi na BP posli ne subsurnutou a nesmotnutou vrzi a reknu ti vic co a jak udelat |
Autor: | Zealot [ sob bře 10, 2007 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda auta neumím (vlastne skoro nic ) .... Ale souhlasim s bumkinem. Prijde mi to jako plastovy odlitek, na vyrobu hracky pro deti Nic proti, moje auta vypadaly hur |
Autor: | taby [ sob bře 10, 2007 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto jsem dělal podle toho tutorialu pro 3Dmax, ale nakonec jsem se pustil do nového modelování podle sebe, tak uvidíme. Snad to bude o trochu lepší. Jinak podle toho tutorialu to měl být nejprve jakýsi výlisek, tkerý se následně bude řezat. |
Autor: | Bumpkin [ sob bře 10, 2007 8:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Taby: ten tutor si mel brat jen jako topologii, pac ty urcite tak dobre BOX modeling neovladas aby si vedel jak a co muzes kde pomoci Knife odriznout a preriznout (osobne si myslim ze Blender tak dobrej knife nema, nedokaze delat mnoho uhelniky) doporucuju ti pouzivat ,,fejs to fejs,, metodu (osobne ji pouzivam na vse) a taky doporucuju pouzit funkci Miror (zbitecne se budes pachtit s druhou pulkou ktera nebude tak presna) a pak hlavne ale opravdu nastuduj tu topologii |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |