blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

CHOBOTNICE
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=4755
Stránka 12

Autor:  Jan Železný [ ned kvě 20, 2007 12:19 pm ]
Předmět příspěvku:  CHOBOTNICE

Tak sem se pustil do chobotnice model je hotový jeÅ¡tě textury (zatím je tam provizorní textura) a prostředí. Hlava my dala zabrat respektive její napojení na chapadla. Původně jsem to chtěl poslat do soutěže o úvodní obrázek pro blender. Dozvěděl sem se o tom pozdě nedalo se to za den stihnout. Tak sem si to chtěl jen dodělat pro sebe. :lol:

Autor:  caps [ ned kvě 20, 2007 12:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

hej pekny ze :) akorat ma vsecky ty chapadla stejne zakrouceny. mno nevim esi to tak ma doopravdy

Autor:  thool [ ned kvě 20, 2007 12:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

chapadla by bylo urcite dobre trochu rozhazet. mas ten model zakosteny? s tim by se dalo veci :twisted:

Autor:  zgerbiak [ ned kvě 20, 2007 12:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

To od oka na lavo. to je dychaci otvor?

Autor:  Jan Železný [ ned kvě 20, 2007 12:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blbě sem se vyjádřil model je hotový póza nikoliv chapadla budou rozhodně jinak.

Ne nejsou to kosti ale Curve(degormace) nejdříve sem nevěděl zda je to možné ale pak mně zachránila VGroup a pak us se to chová jako kosti. (jen je Å¡koda ze animovat křivku asi nejde uvutan jakýkoliv tip)

Ano ta díra u oka je dýchací otvor ale nato to místo je hodně slabé jeÅ¡tě ho budu upravovat.

:)

Autor:  zgerbiak [ pon kvě 21, 2007 5:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak som skusal dat tu krivku na armaturu.
No treba to obist. Bod armatury naparentujes na empty(alebo ini objekt) no a ten objekt na kost armatury. :o

Autor:  Jan Železný [ pon kvě 21, 2007 9:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sem blbej samozřejmě blender umí animace křivek stačilo se vtom poÅ¡ťourat.
Tak že dáte do scény curve (první klíč není třeba Basic neboli základ je počáteční tvar). Pořád v editaci přejdete třeba na snímek 50 přesuňte bod na libovolné jiné místo klávesa I a pak Curve. Tab konec editace ale to co mi nikdy nedoÅ¡lo je že v Editingu F9 musíte vypnout Relative Keys. Voala snímek jedna si dejte a Alt+A s pokochejte.

Tak bylo.
http://hosting.pilsfree.cz/fe/galerie/ch.zip
Pro ukázku.
:D

Autor:  xixixao [ pon kvě 21, 2007 11:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

V tom odkazu máš přebytečné "f". Jinak ta animace vypadá dost dobře!

Autor:  Jan Železný [ úte kvě 22, 2007 12:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

OPRAVENO
Dekuji za upozorneni uplne sem nato zapomnel interne mi to funguje ale na netu us ne.

Autor:  Jan Železný [ ned črc 01, 2007 8:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak sem se vrátil na začátek a začal jsem stou chobotnicí od začátku. Ta první byla poněkud kresleného vzhledu taková pohádková než skutečná tady máte novou. Zatím jeto jen model bez textury. :)
01 stara
02 nova
ZDE
http://hosting.pilsfree.net/fe/galerie/ch/index.php

Autor:  Pitris [ ned črc 01, 2007 8:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Stara verze byla lepsi.... :D
BTW: Pozadi na Tve web strance je priserne! :x Text se neda cist.

Autor:  white wolf [ ned črc 01, 2007 10:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

taky myslim ze ta nova verze je nejaka "divna", nehezka...

Autor:  freekill [ pon črc 02, 2007 10:50 am ]
Předmět příspěvku: 

U ty novy verze me chybí naka proceduralka tecek nebo tak neco...
Vypada jako z cokolady

Autor:  Jan Železný [ pon črc 02, 2007 11:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Mate pravdu ta prvni vipada o krapet lepe. Dam na to stej nou texturu a uvidime.
Ale urcite budu pokracovat na te druhe. (je vice realisticka)

Autor:  Jan Železný [ pon črc 23, 2007 9:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem nakonec nezkouÅ¡el stejnou texturu na obě chobotnice. Prostě ta druhá je reálnější. JeÅ¡tě nejsem úplně spokojený s výsledkem ale textura a pozice už sou finální. Teď si budu hrát jen s detaily samotného renderu.

Tak tady je.
http://hosting.pilsfree.net/fe/galerie/ch/index.php
Číslo 3 to je ona :)

Tak další bude pravděpodobně v dokončených.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/