blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Píst
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=4815
Stránka 11

Autor:  Genom [ pon čer 11, 2007 2:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Píst

Taková rychlovka...měl jsem jen chuť něco vymodelovat...

Nemám tam ještě úplně doladěný materiály a zašpinění taky chybí...

Co z toho vznikne opravdu nevím...


Obrázek

Autor:  zgerbiak [ úte čer 12, 2007 1:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bodli by nejake zvari, vecsie opotrebovanie na hranach(farba) a ten piest je moc cisti.

Autor:  Genom [ úte čer 12, 2007 1:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Další progres...

zgerbiak: dodám později...

Obrázek

Autor:  Pitris [ úte čer 12, 2007 1:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak píše:
Bodli by nejake zvari, vecsie opotrebovanie na hranach(farba) a ten piest je moc cisti.

Ten pist musi byt cisty! :wink:

Autor:  devroo [ úte čer 12, 2007 2:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Super, konečně nějakej Å¡pinavej render, jeÅ¡tě by nebyl Å¡patnej vyteklej volej a možná trochu větší bump

Autor:  zgerbiak [ úte čer 12, 2007 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
Ten pist musi byt cisty! :wink:

Nechcem sa hadat, ale myslim ze kazdy co som videl a nebol cisto novy, bol spinavy, samozrejme ze nie moc viditelno, ale urcite ma na sebe vrstvu oleja, ktora neni vsade rovnaka a robi to take ciary pozdlz. A pri koncoch ma toho oleja zmiesaneho s prachom celkom dost.
A ked vidim to otrieskane zelezo okolo, tak by som ho kludne aj ohol, alebo zazvaral :lol:

Ano a este by som dal stekat olej od privodu.

Autor:  Genom [ úte čer 12, 2007 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Olej vazelínu a podobný věci dodám až později...jen co to domodeluju...

Jiank koukal jsem na několik obrázků pístů a všechny měli píst jak zrcadlo...pokud by jim totiž z toho vytejkal olej,tak píst je vadnej(těsnění),nedej bůh kdyby byl rezavej...

Zvenčí (tam kde je barva) může bejt ten píst rezavej jak chce,hlavně když je funkční a k tomu potřebuje mít ten píst (lesklá část) hladkej,aby to těsnilo a neunikal tak zbytečně tlak a hydraulickej olej...

Sorry za neodborné termíny...

Btw:názorná ukázka...Obrázek

Autor:  KIWI [ úte čer 12, 2007 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

pěkný a vypadá to celkem realisticky až na těch pár drobností co už tady řekli ostatní

a taky se přidám: píst má bejt lesklej :D

Autor:  Pitris [ úte čer 12, 2007 7:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

A ja jeste dodam, ze pist je leskly proto, ze v pracovnim rozsahu je obcas zasunut do zcela valce, kde je olej a po vysunti na nem ulpiva tenky, doslova mikrospicky film hydraulickeho oleje. Takze tim, ze se s hydraulickym zarizenim pracuje, jej de facto konzervujeme. :wink:

Autor:  Alfisko [ úte čer 12, 2007 7:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak ho tak nevalcujte.. mel z poloviny pravdu :) tak treba.. pist co byl rozbity vytekl z neho olej a pak prestal fungovat a dlouho se nehejbal a tak na nem pristal prach..

Autor:  zgerbiak [ stř čer 13, 2007 3:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

OK. Priznavam. Som to trochu prehnal. :oops:

Autor:  Genom [ čtv úno 14, 2008 9:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Testnul jsem taky AAO a použil k tomu tuhle scénu...

RT byl 1:28 (minuty:vteřiny)...

Výsledek mi příjde srovnatelnej s Yafrayem,jen s lepším RT...

Obrázek

Autor:  Bumpkin [ čtv úno 14, 2008 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

mooc pekny :wink: ses machr

Autor:  Váca [ čtv úno 14, 2008 10:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

musim knstatovat, že kdokoli použije nové AO (ať raytrace na s možností nastavení na 32, nebo approximate) tak mu vyleze moc pěkný výsledek..alespoŇ co se týče minulé verze.. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/