blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Skoda 120L "uzovka" http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5000 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | cenda [ čtv srp 09, 2007 8:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Skoda 120L "uzovka" |
Tak sem se rozhoupal taky na mpdelovani auta... no je to moje prvni tak necekejte zadnej zazrak jinak tohle auti mi parkuje v garazi.. tak sem ho chtel zvecnit ve svitu 3D http://www.blender.czechian.net/uzovka_001.jpg |
Autor: | Bumpkin [ čtv srp 09, 2007 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to nevypada vubec spatne posli wir bwz subsurfu a smothu heh pak matrose vylepsit a trosku mas asi chybku na prednim blatniku, ten se zakulacuje jakoby pod auto a ten prolis od toho blatniku pokracuje az dolu pod to auto a pak je tam este takovej vylisek na predni naraznik ten ti tam taky chybi, pak si zapomel udelat tak tipicke prolisi na vrcholech prednich blatniku a typickou vrchni linku ktera se tahne az pod zadni C sloupek tu linku co mas uprostred dveri mas spravne ale i ta se tahne az k prednim blinkrum a az na konec zadku tady mas dystak reference http://modely.unas.cz/auto_skoda.html sem zvedavej na ten wir |
Autor: | freekill [ čtv srp 09, 2007 9:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No toto Tys me predbehl Tu mam rozdelanou... No ale jinak fesny model |
Autor: | cenda [ čtv srp 09, 2007 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bumpkin: ta ryha pod okny podel celeho auta tam je, jenom tedka nejak zanikla. Nezapomen ze je to 120L tzn ma uzky napravy a proto ten blatnik se zakulacuje pod auto, u 120M tomu tak neni... a tech chyb tam bude vic... ale asi nebudu mit silu dodelat tam vsechny detajly, to je na me moooc pracny tady ten wire: http://blender.czechian.net/uzovka_wire.jpg jenom nevim jestli v tom neco uvidis |
Autor: | Bumpkin [ čtv srp 09, 2007 11:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sakra co to je za patvar na tech dverich na ten blatnik mrkni na todle http://modely.unas.cz/pictures/105e_05.jpg http://modely.unas.cz/pictures/105k_11.jpg a na osvetleni ti poradim dej okolo fake GI z lamp, pak zapni AO ale u nej dej jen jeden sampl distanc na 1 a us distanc podle tveho uvazeni ja mam u BMW na 3 a nad skodu dej tak dve area svetla nebo z poza kamery jedno san s ray stinama s intenzitou GI a AO a sun nebo area si musi pohrat, ale pak ti vse vynikne jo u GI nemam zapli stiny kdyz to delam z lamp svetel jinak tam ams par chybek stylu prehusteny pomackany ale pak me uplne bije do oci co to tam mas za patvary na tech dverich na prednim blatniku ke dverim a pak by me zajimalo kde mas todle http://modely.unas.cz/pictures/120a_01.jpg ten zlabek na prednim blatniku nahore kterej se tahne prez dvere az dozadu http://modely.unas.cz/pictures/120b_02.jpg to je to co si rikal ze tam je a pokud tam teda je tak by mela byt vetsi jako ze vy smyslu osy Z sory za tu kritiku ale proste skodna je skodna |
Autor: | cenda [ čtv srp 09, 2007 11:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak to si na me vychrlil moooc rychle svetla vubec nechapu... ani to co mi tu pises... no nic du zkouset na neco snad prijdu |
Autor: | cenda [ pát srp 10, 2007 3:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
update: a takhle vypada muj zelenej dabel |
Autor: | postolka [ ned srp 12, 2007 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypada to dobre, akorat by to chtelo lip skombinovat auto a prostredi - prostredi mas stare a zasle a auto vypada jako zbrusu nove, myslim ze tak dobre ta skodovka nevypadala ani kdyz byla fungl nova . Kazdopadne bych ubral miror a jeste trochu doladil matros, myslim ze by mel byt min syty, takhle vyrazne barvy jsem na skodovce nevidel. Uvazoval si taky o nejake opotrebovanejsi verzi skodovky?? Myslim ze s timhle modelem by se dalo udelat vic veci nez na neho hodit jenom "univerzalni matros noveho auta". |
Autor: | cenda [ ned srp 12, 2007 12:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
urcite jeste neco zkusim... ale potreboval bych to namapovat pres UV.. nevite nekdo o nejakym tutorialu?? Kdyztak hodte link.. dik |
Autor: | KIWI [ ned srp 12, 2007 1:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to mě se zase líbí to starý pozadí s novým autem (novým nemyslím rokem výroby, ale stavem) dělá to zajímavej kontrast |
Autor: | cenda [ ned srp 12, 2007 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj to me prave taky... neco na spusob most wanted (teda myslenkou ne autem ) jeste musim vychytat osvetleni a bude to OK |
Autor: | cenda [ ned srp 12, 2007 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady sem zapnul AO.. nevim jestli se neco zmenilo, hlavne render time |
Autor: | DonaldX [ ned srp 12, 2007 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
patvary nepatvary vyzerá to dobre. Rozhodne tam pridaj viac svetla a aspon mierne to auto zašpiň zospodu. Na prvé auto je to viac než dobré |
Autor: | Alfisko [ ned srp 12, 2007 8:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
material tohodle auta bych nazval : nejrealnejsi material auta co tu kdy byl (neberu v uvahu spinu..) |
Autor: | cenda [ ned srp 12, 2007 9:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to sem rad ze se vam libi.. ale dik patri bumpkinovi, tohle nastaveni je od nej z bmw |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |