blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Interiér http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5177 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 11:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Interiér |
předpotopní verze. ![]() jo nesmím zapomenout zmínit že modely dělal Bumpkin. |
Autor: | DonaldX [ pát říj 12, 2007 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám pocit že ste akosi prešvihli termín súťaže (interier budúcnosti) ![]() Pekné farbičky. Zatial to vypadá na dobrú atmošku. Takové teplé kancelárske priestory ![]() Bumpkin spomínal že to bude super monstrózna kvalita tak sa už teším. A hned si rýpnem : chýbajú mi tiene na strope od predelovacích priečok ![]() |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já toho bumpa zabiju a on mi nic neřekne že to mám nechat pod pokličkou, protáhnout VRayem a teprve potom vyplavat na povrch. Tomu se říká komunikace. Počkat nekritizoval jsi světla v Blenderu náhodou v jiném threadu, prostě takhle to je tak nějak nasvícený správně jak to jen v blenderu jde. A ve VRayu by bohatě stačilo. |
Autor: | DonaldX [ pát říj 12, 2007 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som nevedel že to chceš renderovať vo VRay? k tým tienom - možno je to modelom, lebo z tohto pohladu neviem ako sú priečky vysoké. Ale ak sú po strop tak mi tam niečo nehraje. Aby som bol subjektívnejší so svetlami v blenderi si asi nerozumiem iba ja. Ale snád mi nechceš nahovoriť že ty si s nimi spokojný? ![]() |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DonaldX:no původně jsem to chtěl udělat ve VRayi no mě světla v Blenderu poslouchají ale tím netvrdím že nasvítím všechno jak bych si představoval. ono totiž ve Vrayi se ti o všechno postará GI a VRaySun, což tady bych musel nějak fakovat protože se jedná o internal který GI nemá a kdybych to protáhl přes YafRay tak tam se mi zase to GI nedařilo vyladit tak dobře jak jsem si představoval abych si nasimuloval sluneční světlo. Ale v tom yafu je to možná rukama. |
Autor: | joxer [ pát říj 12, 2007 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je renderovany v internalu? to se mi libi ![]() blend s nastavenim svetel by asi nebyl co? ![]() |
Autor: | Bumpkin [ pát říj 12, 2007 5:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) ![]() ![]() DonaldX: heh ty taky hned vsechno vybljes ![]() ![]() Ragnos: tak sem se taky musel pochlubit jak pekny/hnusny modely sem udelal a kort kdyz to takovej mastr jako ty vyrenderoval ![]() ![]() |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
joxer:co chceš tady nastavovat za světla to nevím, prostě dvě světla sluneční světlo simuluje area a to druhé je lamp s dosahem, které simuluje radiositu a osvětluje trochu místnost. ptáš se po blendu. takže tady máš teda ty údaje area energy:0.5 barva:oranžová ray shadow square size:1.0 lamp v místě dopadu nejvíce světla kousek nad podlahou energy:1.0 barva:béžová Sphere Dist:10.0 No Specular potom ještě ve world buttons mám expozici exp:0,35 kterou se dá hodně dobře korigovat a zesvětlovat všechny světla zaráz v případě pokud jsi třeba nastavoval světla na špatněm zkalibrovaném monitoru a chceš to nějak napravit hromadně. sám teďka koukám že má slunce menší intenzitu než nasvícení místnosti ale co už funguje to tak tak proč ne v tomhle případě, ale nebral bych to jako nějaký údaje z kterým by se dalo něco vykoukat. |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin píše: kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej)
![]() ![]() fakt nevím kam se podělo, fakticky ps. mrknu po tom |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nový progress ![]() |
Autor: | Blitz [ sob říj 13, 2007 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ten posledni render je fajn, jen ty baraky v pozadi rusi...ta scena je spis o efektnim designu tak bych si to osobne nedrobil, nejaky tmavy citlivy potlaceny gradient oblohy by tam sedel daleko vic |
Autor: | Sagi [ sob říj 13, 2007 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych tam ty domy delal.. dokresluji atmosferu |
Autor: | Pitris [ ned říj 14, 2007 8:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Souhlasim z Blitzem. Dokonce bych sel az tak daleko (viz. jine studie interieru), ze bych nedaval na pozadi ani texturu oblohy a proste bych pohled z oken nechal prepaleny... ale problem bude, ze je to v podvecer... |
Autor: | xixixao [ ned říj 14, 2007 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Domy pryč, přetočit kalendář, vložit do soutěže, vyhrát ![]() |
Autor: | Ragnos [ pon říj 15, 2007 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozadí tam ruší to je pravda ale chtěl jsem ho tam mít snažil jsem se ho teďka trochu líp zasadit, levá strana se už mi zdá v pořádku ale napravo to zkončilo na kompromisu. http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/interier_net_3.jpg |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |