blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Interiér
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5177
Stránka 12

Autor:  Ragnos [ pát říj 12, 2007 11:13 am ]
Předmět příspěvku:  Interiér

předpotopní verze.

Obrázek
jo nesmím zapomenout zmínit že modely dělal Bumpkin.

Autor:  DonaldX [ pát říj 12, 2007 11:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Mám pocit že ste akosi prešvihli termín súťaže (interier budúcnosti) :lol:

Pekné farbičky. Zatial to vypadá na dobrú atmošku. Takové teplé kancelárske priestory :lol:
Bumpkin spomínal že to bude super monstrózna kvalita tak sa už teším.

A hned si rýpnem : chýbajú mi tiene na strope od predelovacích priečok :wink:

Autor:  Ragnos [ pát říj 12, 2007 12:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já toho bumpa zabiju a on mi nic neřekne že to mám nechat pod pokličkou, protáhnout VRayem a teprve potom vyplavat na povrch. Tomu se říká komunikace.

Počkat nekritizoval jsi světla v Blenderu náhodou v jiném threadu, prostě takhle to je tak nějak nasvícený správně jak to jen v blenderu jde. A ve VRayu by bohatě stačilo.

Autor:  DonaldX [ pát říj 12, 2007 12:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja som nevedel že to chceš renderovať vo VRay?
k tým tienom - možno je to modelom, lebo z tohto pohladu neviem ako sú priečky vysoké. Ale ak sú po strop tak mi tam niečo nehraje.
Aby som bol subjektívnejší so svetlami v blenderi si asi nerozumiem iba ja. Ale snád mi nechceš nahovoriť že ty si s nimi spokojný? :roll:

Autor:  Ragnos [ pát říj 12, 2007 12:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX:no původně jsem to chtěl udělat ve VRayi

no mě světla v Blenderu poslouchají ale tím netvrdím že nasvítím všechno jak bych si představoval. ono totiž ve Vrayi se ti o všechno postará GI a VRaySun, což tady bych musel nějak fakovat protože se jedná o internal který GI nemá a kdybych to protáhl přes YafRay tak tam se mi zase to GI nedařilo vyladit tak dobře jak jsem si představoval abych si nasimuloval sluneční světlo. Ale v tom yafu je to možná rukama.

Autor:  joxer [ pát říj 12, 2007 5:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je renderovany v internalu? to se mi libi :)
blend s nastavenim svetel by asi nebyl co? :)

Autor:  Bumpkin [ pát říj 12, 2007 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) :lol: ale tak rekl jsem ze do finalni podoby kecat nebudu :lol:


DonaldX: heh ty taky hned vsechno vybljes :D :D

Ragnos: tak sem se taky musel pochlubit jak pekny/hnusny modely sem udelal a kort kdyz to takovej mastr jako ty vyrenderoval :wink: :wink:

Autor:  Ragnos [ pát říj 12, 2007 6:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

joxer:co chceš tady nastavovat za světla to nevím, prostě dvě světla sluneční světlo simuluje area a to druhé je lamp s dosahem, které simuluje radiositu a osvětluje trochu místnost.

ptáš se po blendu. takže tady máš teda ty údaje

area
energy:0.5
barva:oranžová
ray shadow
square
size:1.0

lamp
v místě dopadu nejvíce světla kousek nad podlahou
energy:1.0
barva:béžová
Sphere
Dist:10.0
No Specular

potom ještě ve world buttons mám expozici exp:0,35 kterou se dá hodně dobře korigovat a zesvětlovat všechny světla zaráz v případě pokud jsi třeba nastavoval světla na špatněm zkalibrovaném monitoru a chceš to nějak napravit hromadně.

sám teďka koukám že má slunce menší intenzitu než nasvícení místnosti ale co už funguje to tak tak proč ne v tomhle případě, ale nebral bych to jako nějaký údaje z kterým by se dalo něco vykoukat.

Autor:  Ragnos [ pát říj 12, 2007 6:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin píše:
kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) :lol: ale tak rekl jsem ze do finalni podoby kecat nebudu :lol:


fakt nevím kam se podělo, fakticky


ps. mrknu po tom

Autor:  Ragnos [ pát říj 12, 2007 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

nový progress

Obrázek

Autor:  Blitz [ sob říj 13, 2007 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

ten posledni render je fajn, jen ty baraky v pozadi rusi...ta scena je spis o efektnim designu tak bych si to osobne nedrobil, nejaky tmavy citlivy potlaceny gradient oblohy by tam sedel daleko vic

Autor:  Sagi [ sob říj 13, 2007 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja bych tam ty domy delal.. dokresluji atmosferu

Autor:  Pitris [ ned říj 14, 2007 8:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasim z Blitzem. Dokonce bych sel az tak daleko (viz. jine studie interieru), ze bych nedaval na pozadi ani texturu oblohy a proste bych pohled z oken nechal prepaleny... ale problem bude, ze je to v podvecer...

Autor:  xixixao [ ned říj 14, 2007 10:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Domy pryč, přetočit kalendář, vložit do soutěže, vyhrát :D Vypadá to skvěle. (jo a v tom prvnim haprujou stíny, to vám přijdou ty pruhy normální? )

Autor:  Ragnos [ pon říj 15, 2007 2:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pozadí tam ruší to je pravda ale chtěl jsem ho tam mít snažil jsem se ho teďka trochu líp zasadit, levá strana se už mi zdá v pořádku ale napravo to zkončilo na kompromisu.

http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/interier_net_3.jpg

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/