blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Interiér http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5177 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 11:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Interiér |
předpotopní verze. jo nesmím zapomenout zmínit že modely dělal Bumpkin. |
Autor: | DonaldX [ pát říj 12, 2007 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám pocit že ste akosi prešvihli termín súťaže (interier budúcnosti) Pekné farbičky. Zatial to vypadá na dobrú atmošku. Takové teplé kancelárske priestory Bumpkin spomínal že to bude super monstrózna kvalita tak sa už teším. A hned si rýpnem : chýbajú mi tiene na strope od predelovacích priečok |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já toho bumpa zabiju a on mi nic neřekne že to mám nechat pod pokličkou, protáhnout VRayem a teprve potom vyplavat na povrch. Tomu se říká komunikace. Počkat nekritizoval jsi světla v Blenderu náhodou v jiném threadu, prostě takhle to je tak nějak nasvícený správně jak to jen v blenderu jde. A ve VRayu by bohatě stačilo. |
Autor: | DonaldX [ pát říj 12, 2007 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som nevedel že to chceš renderovať vo VRay? k tým tienom - možno je to modelom, lebo z tohto pohladu neviem ako sú priečky vysoké. Ale ak sú po strop tak mi tam niečo nehraje. Aby som bol subjektívnejší so svetlami v blenderi si asi nerozumiem iba ja. Ale snád mi nechceš nahovoriť že ty si s nimi spokojný? |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DonaldX:no původně jsem to chtěl udělat ve VRayi no mě světla v Blenderu poslouchají ale tím netvrdím že nasvítím všechno jak bych si představoval. ono totiž ve Vrayi se ti o všechno postará GI a VRaySun, což tady bych musel nějak fakovat protože se jedná o internal který GI nemá a kdybych to protáhl přes YafRay tak tam se mi zase to GI nedařilo vyladit tak dobře jak jsem si představoval abych si nasimuloval sluneční světlo. Ale v tom yafu je to možná rukama. |
Autor: | joxer [ pát říj 12, 2007 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je renderovany v internalu? to se mi libi blend s nastavenim svetel by asi nebyl co? |
Autor: | Bumpkin [ pát říj 12, 2007 5:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) ale tak rekl jsem ze do finalni podoby kecat nebudu DonaldX: heh ty taky hned vsechno vybljes Ragnos: tak sem se taky musel pochlubit jak pekny/hnusny modely sem udelal a kort kdyz to takovej mastr jako ty vyrenderoval |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
joxer:co chceš tady nastavovat za světla to nevím, prostě dvě světla sluneční světlo simuluje area a to druhé je lamp s dosahem, které simuluje radiositu a osvětluje trochu místnost. ptáš se po blendu. takže tady máš teda ty údaje area energy:0.5 barva:oranžová ray shadow square size:1.0 lamp v místě dopadu nejvíce světla kousek nad podlahou energy:1.0 barva:béžová Sphere Dist:10.0 No Specular potom ještě ve world buttons mám expozici exp:0,35 kterou se dá hodně dobře korigovat a zesvětlovat všechny světla zaráz v případě pokud jsi třeba nastavoval světla na špatněm zkalibrovaném monitoru a chceš to nějak napravit hromadně. sám teďka koukám že má slunce menší intenzitu než nasvícení místnosti ale co už funguje to tak tak proč ne v tomhle případě, ale nebral bych to jako nějaký údaje z kterým by se dalo něco vykoukat. |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin píše: kdyby Ragnos neodstranil to ozdeleni mistnosti (na strope a na podlaze byli krasny dreveny listy ktery ukazocvali kde ty pricky zacinaj a koncej) ale tak rekl jsem ze do finalni podoby kecat nebudu
fakt nevím kam se podělo, fakticky ps. mrknu po tom |
Autor: | Ragnos [ pát říj 12, 2007 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nový progress |
Autor: | Blitz [ sob říj 13, 2007 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ten posledni render je fajn, jen ty baraky v pozadi rusi...ta scena je spis o efektnim designu tak bych si to osobne nedrobil, nejaky tmavy citlivy potlaceny gradient oblohy by tam sedel daleko vic |
Autor: | Sagi [ sob říj 13, 2007 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych tam ty domy delal.. dokresluji atmosferu |
Autor: | Pitris [ ned říj 14, 2007 8:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Souhlasim z Blitzem. Dokonce bych sel az tak daleko (viz. jine studie interieru), ze bych nedaval na pozadi ani texturu oblohy a proste bych pohled z oken nechal prepaleny... ale problem bude, ze je to v podvecer... |
Autor: | xixixao [ ned říj 14, 2007 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Domy pryč, přetočit kalendář, vložit do soutěže, vyhrát Vypadá to skvěle. (jo a v tom prvnim haprujou stíny, to vám přijdou ty pruhy normální? ) |
Autor: | Ragnos [ pon říj 15, 2007 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozadí tam ruší to je pravda ale chtěl jsem ho tam mít snažil jsem se ho teďka trochu líp zasadit, levá strana se už mi zdá v pořádku ale napravo to zkončilo na kompromisu. http://www.g-taurus.ic.cz/wipnew/interier_net_3.jpg |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |