blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
lz's playground :) http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5197 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lz [ úte říj 16, 2007 10:38 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | lz's playground :) | ||||
Takže, založil jsem si takové svoje "odkladiště" pro nějaké WIP věci, které (snad) dojdou do konečné fáze - zatím to nejlepší,co se mi na disku "urodilo" ![]() dál chystám FN FAL, Škodu Roomster a připravuju si podklady pro tunu dalších věcí,ale je málo času. Blendim jen ve škole během některých hodin (literatura ![]() "Yellow submarine" podvodní scéna, žlutá ponorka, rybky.. co víc říct ![]() "Seat Altea" auto ![]() ![]() "Lod" takova vc, co me napadla v Chorvatsku v delte Neretvy..nakladka na ricni lod, horko, jerab, kapitan na mustku, reka s takovou tou modrou vodou, plnou mineralu..uvidime
|
Autor: | pedu [ stř říj 17, 2007 5:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Tá ponorka je celkom chutná. Ešte keby boli rybičky doladené ku nej. Na autá nie som, ale snáď by pri rezaní pomohol Edge split modifikátor. |
Autor: | Bumpkin [ stř říj 17, 2007 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lz: ahoj ta lodka s jerabem se me libi autiko uz tolik ne, zvlast ty deformace na modelu, doporucoval bych ti zacit odznova a uz od zacatku to delat na dily, uvidis jak je to jednoduzsi, z kostky to delat je na prd, obvzlast kdyz blender nema tak dobrej nuz jako max nabo tak kvalitni nastroj (cut) jako max, musis u blenderu vyuzit prednost vertexovyho modelingu, kdyz si rozvrhes auto dopredu kde co bude a jak to bude (slovicko JAK je hodne dulezity) budes mit vystarano dopredu, a kort kdyz to budes modelovat presne podle dilu ![]() ![]() ![]() |
Autor: | lz [ ned říj 21, 2007 10:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpkin: diky za rady, ale ja radsi takhle: nejdriv hrubej tvar, potom trochu detailu (zakladni prlisy apod). potom rozdelit a potom dodelat detaily Posilam dalsi vec - takovou rychlovku ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Bumpkin [ ned říj 21, 2007 11:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lz: dobra kritizovat ti to nebudu ale doporucuju ti si projit hooodne tutorialu na auta z jinych programu, a taky ti sem hodim postum na modeling audi R8 http://www.3dstudio.cz/forum/2293.html@45 todle si stranku po strance projdi a zjistis jak se dela sparvne auto ![]() ![]() |
Autor: | Alfisko [ pon říj 22, 2007 4:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
castmi se mi to zda jako lepene barevne papirky na zelezny tvar auta ![]() ![]() |
Autor: | lz [ úte říj 23, 2007 11:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko: eh, promin, asi nechapu? Bumpkin: diky, videls sem ted taky nejakej na Audi A8,ale byl na Mayu a NURBS..nemuzu ho najit,ale byl dobrej ![]() ![]() |
Autor: | Bumpkin [ úte říj 23, 2007 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lz: jasny ale az nurbs budou tak dobry jako v maye tak budu nurbsovat zatim to za nic v blenderu nestoji ![]() vis proc vsude ukazujou totory z kostek?? asi ne vid, vizkousej ostatni programy a pak pochospis, jde o to ze vetsina 3D editoru neumi skopirovat samotny vertex nebo nedokazou vyrenderovat samotny edge, krom moda (aspon myslim) nejni zadnej program kterej by mel tak osobitej pristup k modelingu jako Blender, musis vuzit vertexu a edgu jako vektoru ve 2D editoru (udelas si obrys a ten postupne upravis jakd elas vnitrek) a delas to dil po dilu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |