blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

lz's playground :)
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5197
Stránka 11

Autor:  lz [ úte říj 16, 2007 10:38 pm ]
Předmět příspěvku:  lz's playground :)

Takže, založil jsem si takové svoje "odkladiště" pro nějaké WIP věci, které (snad) dojdou do konečné fáze - zatím to nejlepší,co se mi na disku "urodilo" :)

dál chystám FN FAL, Škodu Roomster a připravuju si podklady pro tunu dalších věcí,ale je málo času. Blendim jen ve škole během některých hodin (literatura :) ) a o víkendech.

"Yellow submarine"

podvodní scéna, žlutá ponorka, rybky.. co víc říct :) Potřebuju doladit světlo a dodělat texturování:

"Seat Altea"

auto :) zasekl jsem se na rozrezavani karoserie, nechavam vyhnit :) Jo a kola jsou provizorni

"Lod"

takova vc, co me napadla v Chorvatsku v delte Neretvy..nakladka na ricni lod, horko, jerab, kapitan na mustku, reka s takovou tou modrou vodou, plnou mineralu..uvidime

Přílohy:
ponorka_01.jpg
ponorka_01.jpg [ 29.91 KiB | Zobrazeno 1313 krát ]
altea_06.jpg
altea_06.jpg [ 34.63 KiB | Zobrazeno 1313 krát ]
lod_12.jpg
lod_12.jpg [ 45.59 KiB | Zobrazeno 1313 krát ]

Autor:  pedu [ stř říj 17, 2007 5:13 am ]
Předmět příspěvku: 

Tá ponorka je celkom chutná. Ešte keby boli rybičky doladené ku nej.

Na autá nie som, ale snáď by pri rezaní pomohol Edge split modifikátor.

Autor:  Bumpkin [ stř říj 17, 2007 3:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz: ahoj ta lodka s jerabem se me libi
autiko uz tolik ne, zvlast ty deformace na modelu, doporucoval bych ti zacit odznova a uz od zacatku to delat na dily, uvidis jak je to jednoduzsi, z kostky to delat je na prd, obvzlast kdyz blender nema tak dobrej nuz jako max nabo tak kvalitni nastroj (cut) jako max, musis u blenderu vyuzit prednost vertexovyho modelingu, kdyz si rozvrhes auto dopredu kde co bude a jak to bude (slovicko JAK je hodne dulezity) budes mit vystarano dopredu, a kort kdyz to budes modelovat presne podle dilu :wink: tim ti nechci rikat ze by si to mel modelovat presne do srobku ale, rozdelit si to na kousky, predni blatniky, kapota, predni naraznik (to co dotvari blatnik, plastovy lemy, dat treba taky do dalsiho objektu) proste kdyz to je nejakej dil proc to nedat do dalsiho objektu, zadek s C a B sloupkama zvlast, strecha zvlast dvere zvlast a hne takhle od zacatku :wink: vzdy tam kde ti zustanedira jen skopirujes ovodovy vertexy a z nich udelas dany dil (dvere, okna a dalsi) :wink:

Autor:  lz [ ned říj 21, 2007 10:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bumpkin: diky za rady, ale ja radsi takhle: nejdriv hrubej tvar, potom trochu detailu (zakladni prlisy apod). potom rozdelit a potom dodelat detaily

Posilam dalsi vec - takovou rychlovku :) Škoda Roomster mid-poly ( cca 11000). Nekdy snad dodelam interier, proto to davam do WIP. (pro Bumpkina: mej se mnou trochu soucitu a nezkritizuj to uuplne, ok ? :))) )


Obrázek
Obrázek

Autor:  Bumpkin [ ned říj 21, 2007 11:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz: dobra kritizovat ti to nebudu ale doporucuju ti si projit hooodne tutorialu na auta z jinych programu, a taky ti sem hodim postum na modeling audi R8
http://www.3dstudio.cz/forum/2293.html@45 todle si stranku po strance projdi a zjistis jak se dela sparvne auto :wink: :wink:

Autor:  Alfisko [ pon říj 22, 2007 4:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

castmi se mi to zda jako lepene barevne papirky na zelezny tvar auta :roll: .. myslim, ze by jsi bumpkina mel poslechnout :idea:

Autor:  lz [ úte říj 23, 2007 11:15 am ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko: eh, promin, asi nechapu?

Bumpkin: diky, videls sem ted taky nejakej na Audi A8,ale byl na Mayu a NURBS..nemuzu ho najit,ale byl dobrej :) Jo a BTW..je to mid-poly..cela scena ma jenom 10000 facu. Kdyz na to hodim SubSurf, vypada to hned jinak :)

Autor:  Bumpkin [ úte říj 23, 2007 2:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz: jasny ale az nurbs budou tak dobry jako v maye tak budu nurbsovat zatim to za nic v blenderu nestoji :cry:

vis proc vsude ukazujou totory z kostek?? asi ne vid, vizkousej ostatni programy a pak pochospis, jde o to ze vetsina 3D editoru neumi skopirovat samotny vertex nebo nedokazou vyrenderovat samotny edge, krom moda (aspon myslim) nejni zadnej program kterej by mel tak osobitej pristup k modelingu jako Blender, musis vuzit vertexu a edgu jako vektoru ve 2D editoru (udelas si obrys a ten postupne upravis jakd elas vnitrek) a delas to dil po dilu :wink: nezkousej to z kostky nedopadne to dobre na tendle modeling to chce fakt good skyl :wink: az budes mit poradne nastudovanou topologii a anatomii ruznych veci tak pak to zkousej z kostky :wink: fakt ver mi :wink: :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/