Právě je stř lis 27, 2024 6:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Člověk
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 12:02 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Když je chvíle času,tak dělám na jedný postavě,ale jelikož organice moc neholduju,uvítal bych jakoukoli kritiku (předně uvítám konstruktivní kritiku)...
Prozatím posílám hlavu...několikrát jsem tu postavu předělával a předělávám dál...později pošlu pohled celý postavy...

Obrázek
wire
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 9:41 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Zatím to vypada hooodně dobře :thumbsup:
Ale kdyz chces tu konstruktivní kritiku, tak mně nesedí ty rty ,jsou takové moc zapadlé, lepsí by byly plnější rty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 12:34 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jen těžko hodnotit jednotlivé proporce, protože ty jsou silně individuální. Navíc nevím, zda nemodeluješ podle reference. :wink:
Síť vypadá dobře, alespoň z tohoto pohledu. Máš tam také jiné úhly pohledu na síť?
BTW: Předpokládám, že ten šev zmizí po dokončení. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 1:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Konečne organika :D Si ma potešil. 8)
Ja by som ubral zopár loopov , ktoré idú okolo úst a tiež na nose(v horizontálnom smere) je ich vela. Na vystihnutie proporcii ich bude stačiť menej a a takisto výraz tváre sa bude lahšie robiť. Možno by som odstránil aj jeden loop (od kútikov úst až ponad očnicové oblúky), ale to by som musel vidieť referenciu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 3:02 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
freekill: ty rty mi dělali trochu potíže...zkusim je ještě trochu vyladit...
taby: podle reference nemodeluju,mám tu jen spoustu porovnávacích obrázků kvůli proporcím...ano ten šev potom zmizí... :wink:
DonaldX: to mě těší... :) pokusím se s těma loopama něco udělat...

Ještě pohled z boku...
Obrázek
wire
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 3:03 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
A misto uší náký uchylný dráty :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 3:08 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
freekill: :) uši tam nemá cenu ještě dávat,když hejbu s celou sítí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 3:18 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=907

Doufám že to pomůže. Dává tam spoustu rad jak modelovat obličej, čeho se vyvarovat, kudy by měly vést linky atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 4:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Render pěkný, ale přijde mi, když se dívám na wire, že zatímco jsi zahustil spodní část hlavy, tak vršek je "téměř" bez meshů. Nevím jak to vyjádřit, ale lepší by bylo, aby síť byla i na hoře hustší a plynulejší.
Takto se asi budou jen těžko přidávat a ubírat jednotlivé loopy (nemyslím obličejovou část, která je v tomto směru dobrá). :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 4:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 6:52 am
Příspěvky: 322
Bydliště: hokna
U tohoto téměř maskulinního typu s vyraznými kostmi mi přijde dosti nevýrazný přechod nadočnicových oblouků do kosti lícní a také jařmový oblouk vycházející z lícní kosti je takřka neexistující. (lebka)
Buď bych zvýraznil zmíněné kosti nebo "uhladil" ty líce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 4:49 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 25, 2004 3:04 pm
Příspěvky: 113
Bydliště: nedaleko Prahy
Paklize mam byt hnidopich -a ono to asi ani jinak nejde, kdyz se snazim hodnotit model takovehle urovne- tak mi nesedi, oblast kolem licnich kosti, konkretne se mi nelibi prohluben za licni kosti smerem k lebce, kde by podle me mel navazovat jarmovy oblouk.
O rtech uz rec byla, taky by mi k tomuhle typu obliceje asi sedely trochu plnejsi. Ostatni proporce uz jsou fakt individualni..
Topologii stavis podle nejakyho tutorialu? Zda se mi dost podarena, mozna bych ubral jeden loop vedouci kolem rtu pres koren nosu. Kazdopadne se v topologii nejak hluboce nevyznam, takze nemuzu vic hodnotit.

Hodne stesti a pevny nervy, neni to prace na par odpoledni.. .)

//edit: koukam, ze nez jsem si overil vsechny pripominky, tak me predbehl bobbin, ale aspon vidis, ze mame podobny nazor.. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 5:19 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Genom píše:
freekill: ty rty mi dělali trochu potíže...zkusim je ještě trochu vyladit...
taby: podle reference nemodeluju,mám tu jen spoustu porovnávacích obrázků kvůli proporcím...ano ten šev potom zmizí... :wink:
DonaldX: to mě těší... :) pokusím se s těma loopama něco udělat...

Ještě pohled z boku...
http://kein.wz.cz/clovek1.jpg
wire
http://kein.wz.cz/clovek_wire1.jpg

dal bych dolni cast obliceje (od direk nosu dolu) vic vystrcenou, ale je to invidualni, ale vetsina lidi to ma trochu postrcene vlevo (na tvych obrazkach)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 5:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
hah, mě se to docela líbí, výtky měli už kolegové 8)
btw. vypadá trochu jak david hasselhoff :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 6:30 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
taby: v tom bych problém neviděl...zbytek hlavy není tak četný na různé nerovnosti jako je obličejová část...proto mám zbytek meshe hlavy jednodušší...
bobbin: to mi uniklo...opravim...
Solid Liquid: co se týče modelování hlavy a potažmo i těla,postuju vždy stejně-z kostky si postupně vymodeluju hrubé rysy a pak jen dolaďuju...co se týče topologie,tak ta je všemožně okoukaná z hotových modelů...bohužel jsem nikde nenašel tutor na mužskou lidskou hlavu...
Alfisko: spíš mi připadá že nos mám dost vystrčenej...
jankoš: :D tak Hasselhoffa v tom spatřovat by mě opravdu nenapadlo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 02, 2008 10:53 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Trochu jsem ještě upravil proporce hlavy a ty rty...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil Genom dne stř led 02, 2008 11:24 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz