blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
road closed http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=5574 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Váca [ pát úno 15, 2008 8:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | road closed |
taková malá bezvýznamná scénka..dostal sem takovej nápad, ale než jsem ho zrealizoval, tak sem půlku zapoměl je tam pár chyb(asi mapování) ale to už předělávat nebudu..dám to semka, aby mi to jen neleželo v kompu a neupadlo do zapomění 1600x1200 - http://img512.imageshack.us/img512/3696/renderec4.jpg |
Autor: | zdendos [ sob úno 16, 2008 12:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já ti žádnou kritiku nenapíšu. Vypadá to velmi dobře... |
Autor: | Semiš [ sob úno 16, 2008 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
Je to pěkný, ten betonovej kvádr u toho sloupu má super texturu, kdybych byl smělejší tak už se ptám kdes jí vzal . Jinak ty stojany "road closed" by chtěly zašpinit, vypadaj jak přivezený přímo s továrny v nějakym sterilnim prostředí . |
Autor: | kareem [ sob úno 16, 2008 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak už si sám psal - místy chyby v mapování Jinak by to chtělo zajímavější světla, sladit barvy (tráva je imho moc sytá), U zámkové dlažby větší bump/displace, a nakonec nějaký zajímavější záběr kamery, takhle se na to nedívá moc dobře.. |
Autor: | Váca [ sob úno 16, 2008 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
semiš:taky sem na to koukal jak tele na nový vrata, když se to vyrenderovalo vzal jsem jí z cgtextures.com (nebo jak to je) a zašpinit asi ne-e..jak řikáš..je to přímo z továrny (o kus dál za road blockem se dělá nová silnice a starý už neměli ) kareem:abych řekl pravdu, tak světlo sem neměnil vubec je tam jen LAMP .. , s trávou jsem to přehnal, máš pravdu , u dlažby je bump na 25 a displace neumim(resp. nevim, co to je ) , mě ta kamera takhle vyhovuje |
Autor: | Semiš [ sob úno 16, 2008 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | . |
U tý dlažby to už asi bumpem lepší nepujde, já bych udělal jednu takovou dlažku a prostě jí nakopíroval . |
Autor: | Váca [ sob úno 16, 2008 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ty myslíš jako modelově? |
Autor: | Semiš [ sob úno 16, 2008 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: ty myslíš jako modelově?
no (=ano) |
Autor: | Váca [ sob úno 16, 2008 5:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak zejtra to udělám (resp. aspoň zkusim) ale nevim, jestli to bude vypadat líp...každopádně-jak se řiká- za zkoušku nic nedám |
Autor: | kareem [ sob úno 16, 2008 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
displace: http://wiki.blender.org/index.php/Manua ... ement_Maps Tu dlažbu udělej přes array, ať to zbytečně nekopíruješ. A ohledně toho světla..zkus klas. tříbodový s tim, že hlavní bude area s větší rozlohou ale krátkým dosahem. A pohraj si s barvama, uvidíš že to hned chytne zajímavější nádech. |
Autor: | Váca [ sob úno 16, 2008 7:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
omluv moji neznalost, ale co to je array? |
Autor: | kareem [ sob úno 16, 2008 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: omluv moji neznalost, ale co to je array?
Už vyřízeno přes icq, doufám že se povede.. |
Autor: | Váca [ sob úno 16, 2008 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
lidi, mám problém..vuec nevím, proč, ale na trávě se mi udělaly nějaké černé šmouhy vubec nevím, co s tím...kdyby někdo něco věděl, prosím napište 1600x1200 PS: array se povedl, jenom tam dám ještě plane s texturou písku a ještě ty kostky zmenším, jsou docela veliký |
Autor: | freekill [ ned úno 17, 2008 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestě prosím uprav to mapování po stranach desek, pohraj si s patnikem (lepsi textura, mohl bys udelat jeden nakřáplej...). Pak by stalo za to tam dat nake odpadky, treba pohozene noviny nebo takovej ten sacek od Mekáče, plechovku.... Mozná bych zkusil tam prdnou kanál aby ta cesta nebyla jen takova holá. Toť vše |
Autor: | xixixao [ ned úno 17, 2008 12:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám takovej pocit, že ty zábrany jsou hrozně malé oproti okolním předmětům. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |