blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Lampa http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=6607 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zdendos [ stř bře 18, 2009 9:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Lampa |
Po delší době jsem se opět dostal k Blenderu a tohle z toho vzniklo. ![]() ![]() Ještě je hodně co dodělat, ale mám menší trable se světlem. Na druhém obrázku chybí skla lampy, nepodařilo se mi nějak dát dokupy halo materiálu s ozářením skla. Prostě to sklo pohltilo. Nemáte někdo nápad, co dělám špatně? Díky za info. |
Autor: | Antharon [ čtv bře 19, 2009 4:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, halo je post processingové, takže ho počíta až po vyrendrovanítakže najprv vypočíta vzhľad tracovaných povrchov až potom ho začne riešiť. A tak ak je halo za priehľadným objektom jeho viditeľnosť je nula a tak ho nevidno. Riešenie je jednoduché, teda aspoň ja to tak riešim. Blender, tracingy vymazem a nastavím materiály na shadeless black. potom proste vyrendruješ iba halo a v postprocese ho tam dolepíš a nastavíš na screen. S odrazmi je to podstatne horšie. tie musíš spraviť tak, že si zdroj vytvoríš ako nápadný bod, napríklad ružový, vyrendruješ, dáš si render ako pozadie pri modelovaní a presunieš halo na miesto kde máš ten odraz. |
Autor: | zdendos [ čtv bře 19, 2009 8:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() Udělal jsem obměnu, přidal sklo bez odrazu, ale rozházel jsem si světla. |
Autor: | Antharon [ čtv bře 19, 2009 4:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
halo by totiž nemalo byť za priečkami, ale pred nimi, ono totiž nie je vytvorené samotným svetlom, ale rozostrením (v oku? v atmosfére?) čiže ak je bod viditeľný, je tam celá hviezdička, ak viditeľný nie je, neni tam vôbec |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |