blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Lampa
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=6607
Stránka 11

Autor:  zdendos [ stř bře 18, 2009 9:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Lampa

Po delší době jsem se opět dostal k Blenderu a tohle z toho vzniklo.

Obrázek

Obrázek

Ještě je hodně co dodělat, ale mám menší trable se světlem. Na druhém obrázku chybí skla lampy, nepodařilo se mi nějak dát dokupy halo materiálu s ozářením skla. Prostě to sklo pohltilo. Nemáte někdo nápad, co dělám špatně? Díky za info.

Autor:  Antharon [ čtv bře 19, 2009 4:07 am ]
Předmět příspěvku: 

mno, halo je post processingové, takže ho počíta až po vyrendrovanítakže najprv vypočíta vzhľad tracovaných povrchov až potom ho začne riešiť. A tak ak je halo za priehľadným objektom jeho viditeľnosť je nula a tak ho nevidno.
Riešenie je jednoduché, teda aspoň ja to tak riešim. Blender, tracingy vymazem a nastavím materiály na shadeless black. potom proste vyrendruješ iba halo a v postprocese ho tam dolepíš a nastavíš na screen.
S odrazmi je to podstatne horšie. tie musíš spraviť tak, že si zdroj vytvoríš ako nápadný bod, napríklad ružový, vyrendruješ, dáš si render ako pozadie pri modelovaní a presunieš halo na miesto kde máš ten odraz.

Autor:  zdendos [ čtv bře 19, 2009 8:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Udělal jsem obměnu, přidal sklo bez odrazu, ale rozházel jsem si světla.

Autor:  Antharon [ čtv bře 19, 2009 4:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

halo by totiž nemalo byť za priečkami, ale pred nimi, ono totiž nie je vytvorené samotným svetlom, ale rozostrením (v oku? v atmosfére?) čiže ak je bod viditeľný, je tam celá hviezdička, ak viditeľný nie je, neni tam vôbec

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/