Právě je stř lis 27, 2024 10:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte čer 30, 2009 9:15 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Rocvalley je fiktivni fantasy mesto ktere jsem si vymyslel pro herni projekt the-eleventh a delal jsem na nem nejakou dobu asi pred pul rokem, ale potom me to na cas prestalo bavit. Ted se k nemu vracim a budu sem postovat muj postup :). Tady zatim na zacatek jsem to vyhrabal a opravil par bugu na modelu a pridal texturu mostu :emo02:.
Click!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 01, 2009 12:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Trochu monstrozni, ale proc ne, architektonicky je to v celku prijatelne. Jedine co mne pride divne je ta brana neni nak moc vysoka?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 01, 2009 3:41 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
V poměru proti ostatním věžím nikoli. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 01, 2009 5:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
souhlasim s kexarem. vez, v ktere je brana, by takto vysoka byt klidne mohla (ale vzhledem k hradbam je to imho mozna krapet moc), ale samotna brana je primo megavysoka. co tim jako jezdi? elefanti? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 01, 2009 6:02 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř čer 03, 2009 5:29 pm
Příspěvky: 21
Je to pěkné.
Mohl by jsi postnout obrázek té brány ze strany?? Jenom jestli je ta brána něco jako kombinace věže, aby na ní mohli stát lučištníci :D..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 01, 2009 6:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
smrq píše:
souhlasim s kexarem. vez, v ktere je brana, by takto vysoka byt klidne mohla (ale vzhledem k hradbam je to imho mozna krapet moc), ale samotna brana je primo megavysoka. co tim jako jezdi? elefanti? :)


pro ty by to bylo zase moc uzke :-)... jinak take souhlasim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř črc 01, 2009 7:16 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Vy vubec nemate smysl pro megalomanstvi :twisted:.
Co kdyby chtel projit strider? Nebo drak, ale slusnym zpusobem :-P?
Brana je siroka 6 metru, takze sloni by mohli projit klidne 2 tesne vedle sebe.. Spis olifant by mel problem ;-). http://membres.lycos.fr/frodon9/hpbimg/oliphant.jpg
Jinak normalne se budou otevirat jen uplne dolni segmenty brany.. ty jsou vysoke 6m, takze by tam projel i nakladak nebo prosla zirafa :-).. Cela se bude otevirat jen pri ceremoniich..

tu je ten image, saturace dreva se jeste bude menit a ted budu na cely model pridavat decaly spiny, mechu a prasklin.. jinak jsem taky zmenil texturu brany aby vice ladila ke zbytku
http://the-eleventh.com/files/images/brana.jpg

Je tedy sice pravda, ze brana vysoka 22 metru je krapet moc, ale mesto je bohate a tak to musi nejak ukazat 8-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv črc 02, 2009 1:20 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak dnes mi tedy vetsinu casu zabralo vytvareni 2 grafik-friendly textur pro floru a spinu :). Cast vysledku je videt dole.. osuntelost dela zdi mnohem zajimavejsi :) nejsou uz tak jednolite.. Na brane jsem pridal par prasklin a most je taky ze strany i ze shora poskvrnen decalama.. Jedna polovina hradeb nema decaly, protoze je tam jen dosavadne.. potom to stejne vymazu az budu kopirovat a zrcadlit finalni verzi te casti nalevo.

Obrázek
Click!
Obrázek
Click!
Obrázek
Click!
Obrázek
Click!

decal = plane s texturou s alphou, ktery se nanasi na model a vetsinou dodava jen detaily..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 4:56 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dodelal jsem hradby zevnitr (jeste tam prijdou podobne klenby jako jsou zvenku).. pak namesticko a u zkousim vmestnat dovnitr budovy :) ale bude to chtit hodne uprav tedy..

Obrázek
Click!
Obrázek
Click!
Obrázek
Click!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 8:48 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
neviem, ale na tom poslednom wire obrazku tam mas daku zblastnu topologiu, ale moc sa do lowpoy nevyznam, takze to tak asi ma byt... ale stale my vrta hlavou, ze preco nepojis dva triangla, a nedostanes z toho polygon. :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 9:42 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
2sunshaft: A z čeho se skládá ten polygon? Z trojúhelníků :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 10:39 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
a ja som si vzdy myslel, ze opengl robi vylucne s trojuholnikmi... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 10:41 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
jsi rychly, alfisko. na tom namesti stoji, pokud se nepletu, chram, ktery jsi tu ve wipu kdysi mel (vlakno se tusim jmenovalo dvirka).
je to hezke, ale uz tehdy jsem zvedal varovne prst a upozornoval na ohlidani si slohu a architektury vubec. at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 11:38 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Sunshaftstudios píše:
neviem, ale na tom poslednom wire obrazku tam mas daku zblastnu topologiu, ale moc sa do lowpoy nevyznam, takze to tak asi ma byt... ale stale my vrta hlavou, ze preco nepojis dva triangla, a nedostanes z toho polygon. :?:

Takova topologie tam je kvuli mapovani.. Samozrejme by se to dalo udelat bez takove "mrize" na kazde stene, ale to bych potreboval dalsi 2 textury nahravat zvlast.. to by byl jeste vetsi bordel pri modelovani.. A jeste k tomu takhle mohu na jeden face namapovat cast svetlych i cast tmavych cihel a tim si usetrit krapet casu a zavest do modelu trochu detailu.. Jinak trojuhelniky tam byt muzou, protoze ten model neni urcen k subsurfovani - dokonce se nekdy hodi vic pouzit trojuhelnik.

Antharon píše:
a ja som si vzdy myslel, ze opengl robi vylucne s trojuholnikmi... :)

Prevezt quads na triangles se da vzdycky, takze asi takto :).. Ale s quads se lepe modeluje a taky mapuje, takze s nimi pracuji radsi..

smrq píše:
jsi rychly, alfisko. na tom namesti stoji, pokud se nepletu, chram, ktery jsi tu ve wipu kdysi mel (vlakno se tusim jmenovalo dvirka).
je to hezke, ale uz tehdy jsem zvedal varovne prst a upozornoval na ohlidani si slohu a architektury vubec. at to neni jen nejaky oku sice lahodny, ale jinak nefunkcni a nelogicky gulas. treba moc nechapu funkci toho soklu hned za branou, ze ktereho se musi na namesti sjizdet po naspu? ten sokl je vysoky snad 10 metru, ktery moula by neco takoveho vrsil, kdyz to nema zadny logicky duvod. jen bylo potreba postavit jeste vyssi most, vedouci k brane...

Toto je problem ktery ted hodlam resit.. Ruzne modely domu se k sobe moc nehodi a to casto i proporcne. Do ted jsme delali v tymu modely domu s kompletnim interierem.. Nyni hodlame delat aspon 3/5 domu pouze s prvnim patrem, protoze bychom se jinak zblaznili. Ono vytvorit takove mesto se vsim vsudy je zatracene dost prace. Nastesti jsme uz udelali takovych modelu, ktere byly naprd, ze ted uz jsme se snad poucili :emo17:. Jinak funkce soklu je snizeni zakladni podstavy kde budou potom stat domy. Kdybych toto nesnizil tak mi spoustu domu bude precuhovat pres hradby :|.

Tu jsou proporce v rocvalley a ukazka kde by ty domy byly (a to jeste 2,4 metru ubiram ;))
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 3:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
v architektuře se sice moc nevyznám, ale líbí se mi to 8-)
btw jakým způsobem si texturoval tu skálu?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz