blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

test-300475
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7026
Stránka 12

Autor:  vklidu [ čtv srp 13, 2009 6:55 pm ]
Předmět příspěvku:  test-300475

- testovaci vlakno - mix

0001 test-GREEN SCREEN - pouzity build http://www.graphicall.org/builds/builds ... how&id=971, HD GreenScreen z http://www.hollywoodcamerawork.us/green ... lates.html
- nemuzu najit zadnou dokumentaci k nodu GreenScreen, a nejak mi nejde pouzit "Garbage Matte" a ty dalsi dva sockety ani nevim na co jsou
dekuji za pripadnou radu kam pro radu :) taky nejak nemuzu dostat svetlo do latky na leve strane, protoze se v nodech dycky zapletu.

http://www.vimeo.com/6085455

Přílohy:
test-GreenScreen.jpg
test-GreenScreen.jpg [ 46.81 KiB | Zobrazeno 4361 krát ]
test-GreenScreen-line.jpg
test-GreenScreen-line.jpg [ 54.11 KiB | Zobrazeno 4361 krát ]

Autor:  vklidu [ čtv srp 13, 2009 8:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

- backlight (pokus), prvni verze dopadla lepe, to svetlo do zad jsem krapet prepalil :)

Přílohy:
test-GreenScreen-backlight.jpg
test-GreenScreen-backlight.jpg [ 53.57 KiB | Zobrazeno 3775 krát ]

Autor:  zdendos [ čtv srp 13, 2009 8:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

Doporučuji ti toto:
http://www.lynda.com/home/DisplayCourse.aspx?lpk2=740

Je to tam dobře vysvětlený..

Autor:  vklidu [ čtv srp 13, 2009 11:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

mno na strance jsem nasel jen odkaz na plugin GS- to bude asi neco podobneho jako tento tut ne?
http://paprmh.googlepages.com/greenscreen
(p.s.: chtel jsem zkusit verzi pro linux (coz jsem myslel, ze s koncovkou .so by mohlo fungovat i pod os x, ale blender rekl, ze to neni plugin)

Tudle damu jsem zkousel montovat pres Node a ten vypada trochu jinak.
eA omlouvamm se link uz jsem nasel - pod svicnem byva nejvetsi tma - odkazy jsou na strance u buildu :) google mi nepomohl, protoze se node jmenoval nejprve Keyer nez ho Xat rozdelil, to mi trochu pocuchalo nervy tak jsem se dost nesoustredil . . .

p.s.: linky na vimeo jsou opraveny

Jo a jeste jsem se chtel zeptat (protoze to neni zrovna za hubicku) stoji to za 500 mesicne?
Dekuji

Autor:  zdendos [ pát srp 14, 2009 7:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

Když se využiješ strýčka GOOGLE, tak to jistě nejdeš někde ke stažení... Stejně jako ty DVD od Hollywood Camera Work... :D

Autor:  devroo [ pát srp 14, 2009 4:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

Do tohodle moc nevidim, ale vzpoměl sem si na tento mail v Dev fóru,
http://lists.blender.org/pipermail/bf-c ... 23165.html
možná to bude užitečný případně je tam i kontakt na člověka co to dělal....
Pokud vim tak je to Patch a nemělo by bejt problém ho zkompilovat, případně dohnat toho člověka aby to dodělal a bylo to v základu blenderu...

Hlavně za nic neplatit :)

Autor:  Siso [ pát srp 14, 2009 4:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

tak to musim vyskusat. nedavno som tu pokladal dotaz ohladne klucovania a nikto nic. Z afterov a z toho co som uz klucoval viem ze to az take jednoduche nebude pretoze nikdy nieje greenscreen 100% a preto sa musi robit matte rozne, v roznom pocte na screen a stale s inym nastavenim a sposobom ako takym. hlavne nie vzdy vam vystaci jeden jediny typ klucu. kazdy je dobry na nieco ine. inak prichadzate o detaily, typickym prikladom su vlasy. a z tych screenshotov nieje vidiet moc detaily.

skusim to, ale myslim ze na klucovanie blender nieje zrovna ten pravy nastroj. ;)

Autor:  Siso [ pát srp 14, 2009 4:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

tu mam jednu ukazku co som klucoval uz davnejsie:

http://www.postproduction.cz/video/nissan.wmv

boli tam pouzite dva typyklucov "difference key" a "keylight", filter "colorama" a samozrejme vsetko cez matte. Cely zaber musel byt robeny v asi 8 castiach, ktore ste si rozdelili pomocou masiek.

detail v 2K:

http://www.postproduction.cz/video/FINal00150.jpg

detail originalu z "dokonaleho" greenscreenu:

http://www.postproduction.cz/video/Pre-comp00453.jpg

preto myslim ze neexistuje postup na klucovanie ale vzdy je to individualne od typu podkladu. :)

Autor:  vklidu [ ned srp 16, 2009 12:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

@Devroo: dekuji za info, autor uz mi odpovedl na http://blenderartists.org/forum/showthr ... 438&page=3
(jak jsem psal, na graphicall mel link, ktery jsem prve prehledl)

@Siso: different a lumakeylight a chromakey (plus hromada dalsich) jsem zkousel a nepovedlo se mi zdaleka tolik co s GreenScreen a ColorSplitt Node

Autor:  vklidu [ stř pro 02, 2009 1:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

002 test – ROLLING DUST CLOUD - vyrobit kour ve verzi 2.5 je preci jen narocnejsi, takze nejaky ten fake se porad jeste hodi :)
test
http://mond.own.cz/blender/dust/6.avi
test street
http://mond.own.cz/blender/dust/6-street.avi

Přílohy:
x0038+text.jpg
x0038+text.jpg [ 35.56 KiB | Zobrazeno 3903 krát ]
6-street-index.jpg
6-street-index.jpg [ 63.81 KiB | Zobrazeno 3775 krát ]

Autor:  Houska [ stř pro 02, 2009 6:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

Pěkný, ale u toho s těma budovama mi příde, že kouř moc rychle skáče za rohy (to je asi způsobený tim, že je to přece jen mesh :D), prakticky se tam objeví hnedka jak celkový oblak dosáhne toho místa

Autor:  EdgarVanat [ čtv pro 03, 2009 2:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

zrovna tu sa mi zdá, že to je strašne husté, je to také nejaké... ako jogurt... vôbecto nemá hĺbku. V transparency sa myslím niekde dá nastaviť, aby sa s pribúdajúcou hrúbkou znižovala priehľadnosť, skúsil by som to použiť - alfa nula, nejaká malá defaultná vzdialenosť a podľa mňa by to malo byť podstatne reálnejšie

Autor:  vklidu [ pát pro 04, 2009 12:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

@Houska: je to jak rikas, to jsou daně :) rikal jsem si, ze pokud to bude soucasti nejakeho pribehu, kde si clovek nebude stokrat poustet pasaz frame ba frame, tak by se to dalo skousnout.

Je to proste fake, asi by se to dalo upravit tim, ze mezi domy uz se nebude valit Torus, ale jen cast valce s nastavenym soft bodies (tak by se mohl do vyklenku vlevat. Chtel jsem jen zkusit nejaky univerzalnejsi model nezavisly na konkretni scene.

Navody nebo ukazky na pouziti plane nebo mesh pro vytvareni koure, kde nejvetsi score udela textura s turbulenci v postprocesu jsem videl, ale nikde zatim neresila kolizi s objekty v 3D scene. Problem, ktery jsem spis zatim resil je mira rozostreni a mira turbulence v zavislosti na vzdalenosti. Zatim tam vsichni frkli blur a turbelenci a trada :) Coz ale nejde prave u objektu, ktere se vzdaluji nebo priblizuji od kamery, take kdyby byl v zaberu i zadni cast prstence nelze na nej samozrejme aplikovat jednotny blur. Takze jsem Blur vymenil za Defocus, ale i tak to ma par dalsich veci.

Tim, ze se separaci prachoveho mraku pouzivam ID mask, tak rozostreni masky udela v mraku pruhled. http://www.mond.own.cz/blender/dust/1-6.avi
To by mohl vyresit nastaveni Boolean Node http://phatcore.com/projects/Composite_Boolean.php, ktery by mohl vytvorit masku mraku ve ktere budou od jeho tvaru odeceny pouze objekty, ktere s nim v danem snimku koliduji a ne i objekty stojici pred kamerou.

Druha vec je ostry stin, ktery se mi nedari separovat (zadny pass mi zatim neseparuje jen stin mraku) na ktery by se pak (stejne jako na mrak a masku aplikovala textura s turbulenci.

@Edgar Vanat: "jogurtovka" mi nevadi, u tak masivniho koure jsem zadny jemny transparent ani nechtel - ma to byt "husty" :) , naopak jsem byl prijemne prekvapeny jak se kolem objektu lehce obteka a staci mi ten jemny rozprach vytvoreny turbulentni texturou. Spis jsem premyslel jestli nezkusim Volume Material (prvni pokusy se hrouti neschopnosti byt s prehlednym tut neco kloudneho nastavit asi to chce trenink :)

Přílohy:
Poznámka: . . . Tim, ze se separaci prachoveho mraku pouzivam ID mask, tak rozostreni masky udela v mraku pruhled.
http://www.mond.own.cz/blener/dust/1-6.avi
. . .

dust-x.jpg
dust-x.jpg [ 25.83 KiB | Zobrazeno 3775 krát ]
Poznámka: . . . Druha vec je ostry stin, ktery se mi nedari separovat (zadny pass mi zatim neseparuje jen stin mraku) na ktery by se pak (stejne jako na mrak a masku) aplikovala textura s turbulenci.
. . .

dust-xdetail.jpg
dust-xdetail.jpg [ 22.65 KiB | Zobrazeno 3772 krát ]

Autor:  vklidu [ úte pro 29, 2009 7:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

003 test - FRACTUREME - doufam, ze se Vilem dostane i k vychytane verzi pro 2.5 :) http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=145074
test 3D - gravitace
http://mond.own.cz/blender/glass-IPO-01-step3.avi
test 2D - strepy se generuji s obrazku - tento byl malovany primo v Blenderu
http://mond.own.cz/blender/glass-002.avi

Přílohy:
glass-IPO-01-web.jpg
glass-IPO-01-web.jpg [ 71.92 KiB | Zobrazeno 3648 krát ]

Autor:  vklidu [ stř pro 30, 2009 2:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: test-300475

test 3D - typ bomb
http://mond.own.cz/blender/glass-projektil-IPO-00.avi
test 3D - typ projektil
http://mond.own.cz/blender/glass-projektil-IPO-01.avi
http://mond.own.cz/blender/glass-projektil-IPO-02.mov

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/