blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Maják / glow-worm
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7244
Stránka 11

Autor:  vojtas1 [ čtv lis 26, 2009 9:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Maják / glow-worm

V první řadě zdravím všechny, kdo se odvážili (opovážili) číst tento topic.

Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodl založit si ještě těsně před koncem soutěže WIP topic. Nejenom proto, že na svém příspěvku dělám jen posledních několik dní, ale také proto, abych případně mohl dořešit u mne tak problematickou světelnou hladinu nebo něco doupravil dle profi rad.

V první řadě bych chtěl upozornit, že vím co je zadání soutěže a také jsem se snažil chvíli jít klasickou cestou i když ne tak úplně. Ale můj pokus o moderní, atypycký, obří maják se nevyvíjel tak dobře, aby mě to naplňovalo .. viz fáze, ve které jsem to asi po 3 zasednutích k blenderu usekl ...
Obrázek
.....
Tak jsem se rozhodl podívat se na téma z jiného úhlu. Po přebírání možného návrhu Policejního majáčku jsem usedl na verzi přírodního "majáku" jakožto světlušky ukazující cestu (obvykle tu špatnou) turistům.

Nikdy jsem ještě nedělal žádný zvíře, ale tak podle reference jsem si udělal model a řešil jsem jak nakonec tu světlušku umístit a nakonec jsem se rozhodl pro tuto variantu. Kdyby to někdo nepoznal, což je ostatně dost velká šance, tak to je světluška sedící na dřívku, které je kousek nad travnatou plochou u začínající skály, která je v pozadí. Dost suché pozadí je proto, že jsem měl stejně v úmyslu udělat DOF, jak je teď.
To bylo něco málo na úvod ..

Pokud to nechcete číst můžete přeskočit sem na obrázek ↓
Zde je tedy obrázek alternativního majáku.
Obrázek

Feel free to comment. Thx.

Autor:  smrq [ pát lis 27, 2009 7:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Maják / glow-worm

tvuj text jsem precetl (uf) a pokud to chapu dobre, ma svetluska ukazovat cestu do zahuby - v tvem pripade do propasti, ze? pokud ano, nejde to z obrazku poznat. skala na pozadi mi prijde spise jako zidka.

a nelibi se mi trava. je jako malovana stetcem, vytvor od van gogha :) - imho je to tim, jak moc se krouti a ma ruznorodou barevnost.

a dale me rusi lesk drivka v mistech osvetleni.

jinak ale moc hezke, brouk i vetev (az na ten lesk) jsou imho povedene.

Autor:  vojtas1 [ sob lis 28, 2009 12:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Maják / glow-worm

Věř, že trávu dělat umím, ale tento efekt vzniká Dofem. Také jsem ji více pokroutil, aby nebyla vidět místy prosvítající hlína pod travním porostem a tak aby pozorovatele nic nerušilo.

Jinak konkrétně tento obrázek nemá představovat tu cestu do "propasti" ale jde čistě o zobrazení svítící světlušky (vskutku kolmá skála je záměr a nemá žádný význam). To s "nabádáním ke špatné cestě" jsem psal jen abych uvedl, proč cpu světlušku k tématu majáku.

Děkuji za technické rady, ale zdá se, že s "odleskem" nic neudělám. Je to spíše přesvícení, protože specularitu mám, jako u každého neleštěného dřeva, na nule. Hlavně jsem se bál, jestli to není moc tmavé, tak děkuji.

Autor:  Johny [ pon lis 30, 2009 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Maják / glow-worm

Me se zda ze u toho majaku je trava dost dobra ale to je asi bohuzel vsechno.tvar majaku je trosku silenej :emo02:

Autor:  vojtas1 [ pon lis 30, 2009 7:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Maják / glow-worm

Šílenost a nereálnost je záměrná a věř že napojit tvar věže na tu kouli nahoře nebyla žádná sranda :D . Ale to je jedno - ten maják je passé. Ani to není dodělané.

Autor:  jucas [ úte pro 01, 2009 12:50 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Maják / glow-worm

Místo trávy by byla zajímavá bažina s několika beznadějně se topícími turisty. Lépe by to podtrhlo téma :)
S názvem "Přírodní maják spokojeně odpočívá po dobře odvedené práci" :)

Jinak pěkné, až na drobnosti: nehladké napojení textury dvou větví, mapování textury krovek (trochu zkreslené - čárky místo teček) a lepší promodelování nohou.

ps.: Ano, já vím, že je na úpravy pozdě.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/