blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zima tak trochu abstraktne http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7304 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DonaldX [ čtv pro 24, 2009 2:34 am ] |
Předmět příspěvku: | Zima tak trochu abstraktne |
Tak som si cez sviatky konečne našiel čas na 2.50tku. Musim povedat, ze ako prilezitostny blender-user som bol dost dezorientovaný a hladanie novych klav. skratiek ma velmi nepotešilo. Nakoniec som sa nejako adaptoval a tu je vysledok. Je to skor skica na temu zima |
Autor: | maraCZ [ čtv pro 24, 2009 2:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
dobrej nápad akorát se mi nelíbí ten obličej tý postavy - je to jako bys vzal obyčejnej mesh s deseti vertexy a pořádně ho vysubsurfoval... Taky je divný to navázání hrudníku na šaty (nebo naopak) Jinak mi to ale příjde fakt super, možná nejlepší soutěžní zima:) |
Autor: | smrq [ pát pro 25, 2009 4:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
Citace: akorát se mi nelíbí ten obličej tý postavy - je to jako bys vzal obyčejnej mesh s deseti vertexy a pořádně ho vysubsurfoval... podle me ten oblicej sedi. stylizovana postava si zada stylizovany oblice.jinak bych na takove praci cekal mnohem kontrastnejsi a sytejsi barvy. hlavne ta cervena je na muj vkus mdla... |
Autor: | DonaldX [ ned pro 27, 2009 10:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
Dík za ohlasy maraCZ: "mesh s deseti vertexy + subusurf" presne to som urobil, postava je tam len provizorna, narychlo aby som videl ako do sceny zapadne. Na jej miesto by som chcel naimportovať model co som robil pred casom, ale 2.50tku som este nedonutil importovat subory *.obj. Do sutaze pravdepodobne scena nepojde ale tesi ma ze sa ti pozdava smrq: s cervenou je problem, zatial sa mi nepodarilo nastavit material tak aby sa mi pacila. Stale je plochá a mdla, budem to musieť doladiť v postpro. Ostatne farby nechcem moc saturovat, lebo by som rad keby to vypadalo viac ako zima a nie ako voda. dík za postreh |
Autor: | maraCZ [ pon pro 28, 2009 2:06 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
jen pak dej pozor na pravidla, myslím, že není dovoleno používat jakékoli modely vytvořené pro jiný účel než pro soutěž |
Autor: | DonaldX [ stř led 06, 2010 1:59 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
Nieco som pobabral v blend subore, takze to nema tu spravnu kompoziciu cili momentalne starsia verzia, ale s novou postavou. |
Autor: | Kapo [ stř led 06, 2010 2:34 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
YEEEEA tak toto je ono! az na ten tien tej tety das do sutaze? dpc hups asi uz nedas |
Autor: | vojtas1 [ čtv led 07, 2010 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
Awesome. Co to že zase blender ? :D |
Autor: | DonaldX [ sob led 09, 2010 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
Kapo : do sutaze to nemalo byt, len tema ma inspirovala a skicu som mal uz hotovu z ineho projektu tak som to chcel vyuzit. Stin je uplne na ... viem o tom, ale zatial som nemal cas najst kde sa stala chyba. Vojtas1 : ...nostalgia, novinka zvaná 2.50alpha a trocha volného času Bohuzial ma v tomto stadiu blender stale nepresvedcil aby som sa k nemu vrátil nafurt Inak dík za ohlasy, budem sa snazit dokopať pictr do finalnej podoby |
Autor: | Pitris [ sob led 09, 2010 4:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
DonaldX píše: Bohuzial ma v tomto stadiu blender stale nepresvedcil aby som sa k nemu vrátil nafurt 1) V čem teď tedy děláš? 2) Jako profi nebo je tak pro radost? 3) Co Ti na Blenderu nesedí? Ptám se jen ze zvědavosti. Díky |
Autor: | DonaldX [ ned led 10, 2010 5:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
Pitris: 1) Momentálne frčím na Softimage 6.5 (learning edition) 2) Vetsinou vsetko robim len pre radost – osobne prace + nejake tie free herne projekty, ale v poslednom case spolupracujem s jednym fotografom tak trochu profi 3) Tazko to zhrnut par slovami. Skusim len v kratkosti: Vystup - interny render je stale pozadu a nedokážem v kratkom čase dosiahnuť kvalitny vystup (GI,Aliasing) externe rendery su na tom lepšie ale praca s nimi je často problemova, „neproduktívna“ A neviem si predstaviť pracovať s hirez vystupom (4k a vyššie) Modelovanie – s tym som bol vždy spokojný, ale na druhu stranu zas pomalý. Viem ze blender uz pokrocil (bmesh apod) ale pokrocile modelovacie funkcie su v komercnych programoch casto na ovela vyššej urovni = vyššia rýchlosť, stabilita, produktivita Velmi sa mi pozdava riesenie blender + vray, ak bude integracia na dobrej urovni, porozmyslam nad kupou vray. Zatial mi ale maximalne vyhovuje Softimage – profesionalny vystup(Mental ray), možno najstabilnejsi 3d soft, rychlost a pokrocile funkcie pri modelovaní ... len tá cena. Odkedy to zobral autodesk tak rozmyslam o oprášení blenderu Snad som ti dostatočne odpovedal ? |
Autor: | Pitris [ ned led 10, 2010 6:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima tak trochu abstraktne |
DonaldX: Super! Děkuji. Jsi jeden z mála co dokázali nějak smysluplně odpovědět, co se jim na Blenderu nelíbí. Jinak pro Tvé info: 1) Bmesh ještě není do Blenderu implementován, ale už brzy snad bude v hlavní větvi. 2) Vývoj nějaké GI metody vnímám, že zatím spí. Teď jsou jiné priority. 3) Zaregistroval jsem, že se pracuje na http://www-graphics.stanford.edu/papers/deepshadows/Deep%20shadow%20mapping. Takže zase je internal render o krůček blíž ke komerčním softům. 4)Došlo k rychlostní optimalizaci internal renderu. Ten může být pro některé scény až 10x rychlejší než ve 2.49 (někdy to ale vyjde na stejno.) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |