blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
LR defender + scénka http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7398 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | noob [ úte úno 02, 2010 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | LR defender + scénka |
Nedávno jsem začal dělat na takové scénce s autem. Mám už to teď skoro ve finální verzi ale dám to sem abyste mě dyštak napsali nějakou kritiku a já to mohl ještě vylepšit http://img697.imageshack.us/img697/8783 ... erblur.png tohle je verze kdy jsem pozadí trošku máznul ve photoshopu jak jsem to plánoval. http://img208.imageshack.us/img208/5266 ... uprava.png no a tohle je ta stejná verze akorát jsem ji ještě poladil ve photoshopu nějakými filtry. Tak pište nějaké návrhy a kritiku |
Autor: | Louise Cypher [ úte úno 02, 2010 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
Noobe, mel by sis zmenit prezdivku. Je totiz uplne lziva . Chtelo by to jeste poladit materialy a meritko veci ve scene (vypada jako male auticko na hrani), ale jinak je to velice slusne. |
Autor: | noob [ úte úno 02, 2010 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
No nad tou přezdívkou nějak popřemýšlím :) a jaké měřítko máš na mysli? zvětšit auto? nebo zmenšit? zvětšit kameny? já právě jak to dělal tak to asi tak nevidím a nevim co máš na mysli. |
Autor: | xmalda [ úte úno 02, 2010 10:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
já bych dal do auta igráčka a měřítko nemusíš řešit :) nejspíš to bude tím, jak jsou kameny obrovské. Tráva je dost ostrá, pak najednou máš pozadí rozmazané, to dává dojem, že tráva je blízko auta |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř úno 03, 2010 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
no mne sa nejako nezda ta "zem" to akoze ide po koamenoch cca 5 cm pod vodou? tak potom by mala byt ta voda dost zvlnena, daj tam nejaky normal noise, a hned to bude vyzerat krajsie |
Autor: | noob [ stř úno 03, 2010 4:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
Jo je to pod vodou, má to bejt takovej potok, no spíš řeka Zkusím s tím teď něco udělat podle toho jak jste psali. Docela by mě ještě pomohlo kdybyste mě někdo poradil jak se dostávají do indiga normálové a displace textury tak bych ještě vylepšil vodu. Psal jsem do otázek a odpovědí ale nikdo neodepsal . Tak snad se chytne někdo tady. Zatím dík za pomoc |
Autor: | psychotron [ stř úno 03, 2010 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
noob píše: Docela by mě ještě pomohlo kdybyste mě někdo poradil jak se dostávají do indiga normálové a displace textury tak bych ještě vylepšil vodu. Psal jsem do otázek a odpovědí ale nikdo neodepsal . zadaj cestu k displacement texture do chlievika filename u 'displace:' (jednoducho tak isto ako zadavas color texturu) samozrejme musis mat mesh poriadne subdividnuty, aby si dostal smooth dispalcement osobne indigo nepouzivam ale urcite tam nebude nic viac treba.., rozhodne urobis dobre ked si pozres dokumentaciu, popr. vyhladas nejake tutorialy http://www.indigorenderer.com/documenta ... or|outline mimochodom pokial viem indigo normal mapy nepodporuje (tak isto aj luxrender, tieto rendery pracuju s farbami a svetlom v celom spektre, nie v ohranicenom RBG a je komplikovane /resp. nedostatocne presne konvertovat RGB->spektra tak aby normal mapy /teda natocenie 'virtualnych' normal vyzeralo spravne) |
Autor: | noob [ stř úno 03, 2010 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
Jo díky psychotrone musim to prostudovat ale docela si mě pomohl. Myslím že už budu vědět. |
Autor: | smrq [ stř úno 03, 2010 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
dno te tve reky mi prijde strasne placate. a auticko vazne pusobi dojmem hracky. mozna je to malym mnozstvim detailu, jednoduchym tvaroslovim , absenci skel (aspon nejsou patrne) anebo jednoduchymi materialy (treba ty divne naruzovele disky, ktere maji uplne cele stejnou barvu i material). kombinace toho "modylku" s detailnim okolim a fotky na pozadi ve mne evokuje dojem modelu zeleznice s vlacky. jako bych se dival na masinku tomase. pro predstavu, co myslim: http://www.youtube.com/watch?v=0X4kX9wQZqU i to koryto reky, tvorene namodralymi kameny (a nicim jinym - jakoby to byl umele vytvoreny kanal), ktere prechazi do stre kontrastujici krajiny (po kamenech najednou neni ani vidu a barevnost/atmosfera je uplne jina) nahrava pocitu panoramatickeho modelu. a u praveho okraje obrazku se ve vode zrcadli neco divneho (oranzoveho), co ve scene nemuzu najit. hod k tomu toho igracka, priznej tim, ze jde o model a nemusis nic opravovat a mas moc hezkou scenku. |
Autor: | noob [ čtv úno 04, 2010 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
No už na té scénce dělám. Už jsem dokonce přišel na ty displace textury no ale myslel jsem že je to líp vyřešený (zkrátka to nebere textury z blenderu ale musel jsem si ji vytvořit). No a Smrqu s těmi skly je to pravda ale je to taková další věc kterou jsem v indigu pořád nějak nepochopil. Nechci na těch sklech mít IOR. Takže když nastavím IOR 0 tak vypadají tak jak je teď mám. Když nastavím IOR na nějakou hodnotu tak vypadají dobře ale zase vnitřek prostě vypadá blbě. Je to jako pod lupou takže jsem zatim zvolil tuhle variantu a řekl jsem si že na to možná časem přijdu nebo se někoho zeptám. |
Autor: | tichi [ čtv úno 04, 2010 11:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
2noob: a majú tie skla nejaku hrubku, objem? lebo aby to indigo dobre vypocitalo musis to mat ako v realnom svete, cca niekolko milimetrov hrube tie skla a potom uz by malo byt vsetko OK (IOR skla daj na 1.51). A este taka poznamka...davaj si pozor na normaly pri lesklych alebo priehladnych objektoch...vzdy ich nechaj prepocitat, lebo ti to v rendri moze hadzat chyby. |
Autor: | psychotron [ pát úno 05, 2010 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
noob píše: Už jsem dokonce přišel na ty displace textury no ale myslel jsem že je to líp vyřešený (zkrátka to nebere textury z blenderu ale musel jsem si ji vytvořit). displacement mapy su v odtienoch sedi (ciernobiele), cim vacsia bitova hlbka tym lepsie, takze sa pokus vyhnut 8bit texturam ad to ze to nebere textury z blenderu - myslis proceduralne? pokial viem tak indigo proceduralne textury z blenderu nepodporuje, preto si musis nastavit proceduralku a baknut ju (staci na plane samozrejme), ulozit tuto texturu (16bit png, tiff.. neviem co zere indigo) a potom ju nacitat do toho chlievika displace v indigo exportery mimochodom ak chces pouzivat proceduralne blender textury v externom renderery tak ti to umozni len luxrender (tusim este yafaray niektore z nich podporuje priamo z blenderu), v luxe sa vsak nastavuju v tom export scripte (kedze vsetky tie proceduralky /+nejake navrch/ su priamo integrovane v luxe) |
Autor: | EdgarVanat [ pát úno 05, 2010 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
displacement mapy nemôžu byť normálové mapy? |
Autor: | psychotron [ pát úno 05, 2010 5:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
EdgarVanat píše: displacement mapy nemôžu byť normálové mapy? displacementmaping a normalmaping su dve rozdielne veci (a bumpmaping je tretia) displacement mapa ti fyzicky meni polohu vertexov, kdezto normal mapa simuluje natocenie normaly kazdeho pixelu na texture (per pixel lighting) |
Autor: | EdgarVanat [ pát úno 05, 2010 7:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: LR defender + scénka |
kazdopádne mal som predstavu, že ak mám normálovú mapu, tak to je lepšie. displacement s sedotonnou mapou proste vezme vetricly a posunie ich po normále. no a ak vezmem farebnú malu, tak mi každý kanál môže určiť, aj smer displacementu. teda aspoň by to mohlo takto fungovať.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |