blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
letoun http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7423 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bricattus [ čtv úno 11, 2010 3:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | letoun |
tak tady je rozpracovaná hovadina, týý vlajky si nevšímejte, já vim že je obráceně :) je tam chyb že bych microsoftu moh konkurovat... ale :) nějak si nevim rady s mapováním těch různejch značek pořát to mám takové makové.. :/ |
Autor: | taby [ čtv úno 11, 2010 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
Pokud je to, jak píšeš, "hovadina". Proč se k tomu vyjadřovat. |
Autor: | bricattus [ čtv úno 11, 2010 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
nemusíš to brát doslovně |
Autor: | smrq [ čtv úno 11, 2010 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
vubec nechapu, kde a jak je tam umisteny kokpit. ta textura mraku je fakt maskovaci. nebyl by nejaky lepsi pohled. |
Autor: | taby [ čtv úno 11, 2010 9:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
Já jen stále nechápu, proč někdo degraduje to, co dělá už jen tím, jak se o tom vyjadřuje. Není výjimkou, že někdo napíše, že se nudil, tak něco dělal anebo něco v tom stylu, jak to píšeš ty. Pak fakt nevím, proč bych to měl komentovat. Krom tohoto off, které píšu. |
Autor: | bricattus [ čtv úno 11, 2010 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
taby píše: Já jen stále nechápu, proč někdo degraduje to, co dělá už jen tím, jak se o tom vyjadřuje. Není výjimkou, že někdo napíše, že se nudil, tak něco dělal anebo něco v tom stylu, jak to píšeš ty. Pak fakt nevím, proč bych to měl komentovat. Krom tohoto off, které píšu. mslel jsem to tak že to není profesionálí práce a tak to nazývám "hovadina" aby jste mi nikdo nepsali že je to uplně nahovno a že na Pixar emám a tak :/ jinak se jedná o upravenou L39 (nejvědší rozdíl je že má 2* vědší rozpětí) |
Autor: | maraCZ [ pát úno 12, 2010 12:49 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
bricattus píše: mslel jsem to tak že to není profesionálí práce a tak to nazývám "hovadina" aby jste mi nikdo nepsali že je to uplně nahovno a že na Pixar emám a tak :/ jinak se jedná o upravenou L39 (nejvědší rozdíl je že má 2* vědší rozpětí) Co tě vedlo k tomu udělat jí dvakrát větší rozpětí? Jinak z toho renderu není skoro nic poznat - je to hrozně plochý - změň materiál a nasvícení, ať z toho je alespoň trochu cítit ten tvar. Btw. nikdy jsem se nesetkal s tím, že by tady na fóru někdo zesměšňoval práci nováčků... |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 9:38 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
prodloužení křídel jsem proved protože to bylo to nejjednodužší jak udělat z lehkého podzvukového letadla který má malou útočnou sílu jakž takž bitevník :) :D prostě se mi takle víc líbí! :D |
Autor: | Váca [ pát úno 12, 2010 9:52 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
maraCZ píše: bricattus píše: mslel jsem to tak že to není profesionálí práce a tak to nazývám "hovadina" aby jste mi nikdo nepsali že je to uplně nahovno a že na Pixar emám a tak :/ jinak se jedná o upravenou L39 (nejvědší rozdíl je že má 2* vědší rozpětí) Co tě vedlo k tomu udělat jí dvakrát větší rozpětí? Jinak z toho renderu není skoro nic poznat - je to hrozně plochý - změň materiál a nasvícení, ať z toho je alespoň trochu cítit ten tvar. Btw. nikdy jsem se nesetkal s tím, že by tady na fóru někdo zesměšňoval práci nováčků... to je přesně můj přízpěvek.. akorát já sem to nestihl poslat, vypadl mi net a do dnešního rána nechtěl naskočit bicattus: pošli lepší rendery (spíš náhledy ve viewportu), wire a tak podobně, ať se vubec dá s něčím poradit |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 12:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
Váca píše: bicattus: pošli lepší rendery (spíš náhledy ve viewportu), wire a tak podobně, ať se vubec dá s něčím poradit jasně, máš pravdu... hlevně nevim jak udělat aby byl všude podobná hustota vertexů :( |
Autor: | noob [ pát úno 12, 2010 12:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
Citace: hlevně nevim jak udělat aby byl všude podobná hustota vertexů :( To právě uděláš tak že musíš tu síť udělat hustou už když to modeluješ jako to máš třeba na tom trupu a na křídlech si tu síť měl hodně řídkou a proto tam nemáš stejnou hustotu při subsurfu. Jestli to myslíš takhle. |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 12:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
noob píše: Citace: hlevně nevim jak udělat aby byl všude podobná hustota vertexů :( To právě uděláš tak že musíš tu síť udělat hustou už když to modeluješ jako to máš třeba na tom trupu a na křídlech si tu síť měl hodně řídkou a proto tam nemáš stejnou hustotu při subsurfu. Jestli to myslíš takhle. já vím čím to je způsobeno, jen ale ptřebju to napravit mnoo a nechce se mi to celý přemodelovávat, protože nejdřív jem mě low polly a pak jsem to surfnul aby t bylo zaoblený mno |
Autor: | Louise Cypher [ pát úno 12, 2010 1:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
Dovolim si s noobem nesouhlasit. Resp. to trochu preformulovat. Predevsim ta sit je priserne prehustena, vypada, jako kdybys pouzil subsurf a aplikoval ho (coz bys nemel pokud na modelu chces jeste pracovat). Zahustovat sit bys mel pouze tehdy a pouze tam, kde potrebujes vice detailu, jinak pracovat s co nejmene vertexy. Co se tyce topologie, tak o te se tady da jen tezko hovorit. Vertexy jsou tam nahazeny jak brambory a edgeloopy opisuji surrealisticke krivky. Byt tebou, zacal bych znovu a lepe. Tuhle kritiku prosim neber jako nejake peskovani ci shazovani tveho usili, kazdy zacatek je tezky a ty jsi udelal kus prace a prave aby ses zbytecne nedrel, je lepsi se nejdrive porozhlednout na netu a poucit se ze zkusenosti jinych. Koukni se na tyhle vlakna, treba tam najdes neco uzitecneho: http://blenderartists.org/forum/showthr ... t=airplane http://blenderartists.org/forum/showthr ... t=airplane a treba i tady http://www.youtube.com/watch?v=vC7dimpVT58 |
Autor: | bricattus [ pát úno 12, 2010 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
mno díky, problém byl v tom že já potřeboval více vertexů kvůli detailům a nanášení textur... tak se ted poučuji a propříště se pokusím na model jít jinak- stejně tenhle model mám v plánu použít pouze z pohledu ze země do filmíku takže technicky vzato nepotřebuje moc detailů... mnoo ale nechtěl jsem to úplně odfláknout to snad chápete že? :) |
Autor: | noob [ pát úno 12, 2010 1:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: letoun |
To: Louise Cypher no já když psal že to tak musí udělat tak jsem to myslel jako tak že pokud by ty křídla chtěl mít zahustěné jako ten trup jinak jsem to nemyslel aby dělal hustou síť. Takže si to přeformuloval správně |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |