blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Render Branch test.... http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7504 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | devroo [ stř bře 24, 2010 12:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Render Branch test.... |
zatím rozdělaná jednoduchá scéna na zkoušku co jde s vylepšeným renderováním dosáhnout Co jsem zkoušel tak funguje výborně a navíc je podle mě daleko přehlednější co se týče nastavování :) Zkusím scénu dodělat a otexturovat (pár věcí mi tam ještě chybí) a ještě bych chtěl trochu víc rozsvítit okno.... |
Autor: | Siso [ stř bře 24, 2010 10:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
tomu nechapem uplne. Jedna sa o nejaky novy render v 2.5? Alebo co tu prezentujes? dik. |
Autor: | devroo [ stř bře 24, 2010 12:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
Siso píše: tomu nechapem uplne. Jedna sa o nejaky novy render v 2.5? Alebo co tu prezentujes? dik. Ne je to samostatná vývojová větev (branch) pro durian, která umí indirect light, mikropolygony, měkčí stíny a podobný vychytávky viz http://durian.blender.org/news/render-d ... nt-update/ |
Autor: | Siso [ stř bře 24, 2010 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
Takze s Vistou64 som utrel usta da sa povedat? :) A musi byt teda blender2.5? |
Autor: | devroo [ stř bře 24, 2010 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
Siso píše: Takze s Vistou64 som utrel usta da sa povedat? :) A musi byt teda blender2.5? Ten branch vychází z blender 2.5. a Vista64 by snad neměl být problém koukni se na graphicall.org případně si počkej až to bude ofiko v blendru.... |
Autor: | Siso [ stř bře 24, 2010 12:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
ok.dik. |
Autor: | devroo [ ned bře 28, 2010 11:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
posílám update zbejvá doladit pár drobností jako dveře, stěnu a pod..... |
Autor: | Louise Cypher [ pon bře 29, 2010 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
Pokud jsem to pochopil spravne, tak pouzivas opravdove GI pritomne v oddelenem render branch-i a nikoliv "fake" indirect light delany pomoci AO, ktere je pritomne uz v oficialni Alfe. Nicmene co jsem koukal na vystupy z noveho rendereru , tak trpi spoustou artefaktu (fleky, mrizkovani) coz u tve sceny (mmch. velmi pekna) nevidim. To uz to ti pasaci opravili nebo jsi pouzil nejaky zazracny trik? A mohl byl pls uvest jaky presne build pouzivas? |
Autor: | devroo [ pon bře 29, 2010 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Render Branch test.... |
Louise Cypher píše: Pokud jsem to pochopil spravne, tak pouzivas opravdove GI pritomne v oddelenem render branch-i a nikoliv "fake" indirect light delany pomoci AO, ktere je pritomne uz v oficialni Alfe. Nicmene co jsem koukal na vystupy z noveho rendereru , tak trpi spoustou artefaktu (fleky, mrizkovani) coz u tve sceny (mmch. velmi pekna) nevidim. To uz to ti pasaci opravili nebo jsi pouzil nejaky zazracny trik? A mohl byl pls uvest jaky presne build pouzivas? Je to aktualní build... a mřížkování a fleky jde jednoduše odstranit pokud zvýšíš bounces v Indirect light tabulce (aspoň 20). Nějaký mouchy to občas má, třeba to hrozně dlouho renderuje odrazy nebo průhlednost a občas to pri nich dělá černé tečky, ale nic strašnýho... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |