blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Render Branch test....
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7504
Stránka 11

Autor:  devroo [ stř bře 24, 2010 12:32 am ]
Předmět příspěvku:  Render Branch test....

zatím rozdělaná jednoduchá scéna na zkoušku co jde s vylepšeným renderováním dosáhnout
Co jsem zkoušel tak funguje výborně a navíc je podle mě daleko přehlednější co se týče nastavování :)
Zkusím scénu dodělat a otexturovat (pár věcí mi tam ještě chybí) a ještě bych chtěl trochu víc rozsvítit okno....
Obrázek

Autor:  Siso [ stř bře 24, 2010 10:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

tomu nechapem uplne. Jedna sa o nejaky novy render v 2.5? Alebo co tu prezentujes? dik.

Autor:  devroo [ stř bře 24, 2010 12:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

Siso píše:
tomu nechapem uplne. Jedna sa o nejaky novy render v 2.5? Alebo co tu prezentujes? dik.


Ne je to samostatná vývojová větev (branch) pro durian, která umí indirect light, mikropolygony, měkčí stíny a podobný vychytávky
viz
http://durian.blender.org/news/render-d ... nt-update/

Autor:  Siso [ stř bře 24, 2010 12:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

Takze s Vistou64 som utrel usta da sa povedat? :) A musi byt teda blender2.5?

Autor:  devroo [ stř bře 24, 2010 12:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

Siso píše:
Takze s Vistou64 som utrel usta da sa povedat? :) A musi byt teda blender2.5?



Ten branch vychází z blender 2.5.
a Vista64 by snad neměl být problém koukni se na graphicall.org případně si počkej až to bude ofiko v blendru....

Autor:  Siso [ stř bře 24, 2010 12:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

ok.dik.

Autor:  devroo [ ned bře 28, 2010 11:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

posílám update
zbejvá doladit pár drobností jako dveře, stěnu a pod.....
Obrázek

Autor:  Louise Cypher [ pon bře 29, 2010 8:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

Pokud jsem to pochopil spravne, tak pouzivas opravdove GI pritomne v oddelenem render branch-i a nikoliv "fake" indirect light delany pomoci AO, ktere je pritomne uz v oficialni Alfe. Nicmene co jsem koukal na vystupy z noveho rendereru , tak trpi spoustou artefaktu (fleky, mrizkovani) coz u tve sceny (mmch. velmi pekna) nevidim. To uz to ti pasaci opravili nebo jsi pouzil nejaky zazracny trik? A mohl byl pls uvest jaky presne build pouzivas?

Autor:  devroo [ pon bře 29, 2010 9:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Render Branch test....

Louise Cypher píše:
Pokud jsem to pochopil spravne, tak pouzivas opravdove GI pritomne v oddelenem render branch-i a nikoliv "fake" indirect light delany pomoci AO, ktere je pritomne uz v oficialni Alfe. Nicmene co jsem koukal na vystupy z noveho rendereru , tak trpi spoustou artefaktu (fleky, mrizkovani) coz u tve sceny (mmch. velmi pekna) nevidim. To uz to ti pasaci opravili nebo jsi pouzil nejaky zazracny trik? A mohl byl pls uvest jaky presne build pouzivas?


Je to aktualní build... a mřížkování a fleky jde jednoduše odstranit pokud zvýšíš bounces v Indirect light tabulce (aspoň 20). Nějaký mouchy to občas má, třeba to hrozně dlouho renderuje odrazy nebo průhlednost a občas to pri nich dělá černé tečky, ale nic strašnýho...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/