blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Kuchyně
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7558
Stránka 11

Autor:  Váca [ čtv dub 15, 2010 10:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Kuchyně

Myslím, že netřeba dalších slov :-) asi hodina a půl "nečisté" práce(časté odepisování na icq, net..)

Obrázek

yafaray, žádné složité nastavování, jen 2x víc photonů (pathtracing je na testrender moc pomalej :X )

edit: tak RT neni tak hroznej ... 10x BOX AA se 4 samply a RT cca 90s

Autor:  Bumpkin [ čtv dub 15, 2010 10:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

tak nevim vsichni delate kuchyne podle tutoru ale ani jeden z vas se nepodival na rozmery okna ktery ma praktycky byt zdrojem svetla pro cely prostor, vsichni mate to okno velky jak vezen ve sve cele :emo02:

Autor:  Váca [ čtv dub 15, 2010 10:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

B:časem předělám xD teďka poslední render a jdu spát ;)

Obrázek

Autor:  Váca [ sob dub 17, 2010 5:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

malej postup, jiný nasvětlení, teďka sem použil photon mapping a myslim, že lepší než direct lighting :-) (teda kromě RT :X ) ale jediná věc, která mě tak vadí je, že je to takovýsvětlý, nekontrastní, snad to s texturama bude ok :)

EDIT: aha, obrázek.. :lol:

Obrázek

Autor:  lokhorn [ sob dub 17, 2010 5:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

Photon mapping se používá převážně na interiéry tak by měl bejt lepší. Jestli se ti to zdá moc světlí tak uber intenzitu světel a nebo ten interiér uzavři asi ti tam de moc background světla(nebo u něj taky změnši intenzitu)

Autor:  Váca [ sob dub 17, 2010 6:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

no za kamerou je trochu otevřenej..ale to je to právě...když je zavřenej, tak tam je děsná tma, takhle to je zase pro změnu světlý :X

Autor:  lokhorn [ sob dub 17, 2010 6:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

U background světla myslim že taky můžeš nastavit intenzitu. Jestli tam máš jenom jedno světlo jako sluce tak tam mušíš dát ještě aspoň jedno, který simuluje nepřímí světlo z oblohy obvykle area light těsně za oknem, to to teprve prosvětlí

Autor:  Váca [ sob dub 17, 2010 6:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

díky, zkusím :-)

Autor:  Váca [ sob dub 17, 2010 11:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

ať sem tam to area dával jak sem chtěl, stejně to nepomohlo :-D nevadí, tady je už trochu vidět, že až tam budou materiály a udělám nějakej lustr + světla zespod vrchních skříňěk, myslim, že to bude ok :-) (nevím, jestli je RT krátkej, nebo dlouhej, ale spíš bych řekl delší :X cca 18 min)

Obrázek

EDIT: tak ještě sem zkusil zapnout na minutku fotoshop, než pudu spát :-)

Obrázek

Autor:  ArchoX [ ned dub 18, 2010 12:52 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

nevim, jestli bych takovou kuchyň chtěl :)

Autor:  Váca [ ned dub 18, 2010 10:38 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

ArchoX:mno to já asi taky ne, ale jedu podle tutoru(jako polovina lidí tady přede mnou :-D )

Autor:  Váca [ úte dub 20, 2010 10:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

Teď už na tutorial nekoukám, jedu si podle sebe :-)nevim no, s tim osvětlením sem zkoušel různý věci ale ne a ne to zlepšit ve "víceméně" dobrém RT :emo23: jinak jedna verze přošla PS(ta světlejší) a se soft-glow sem to možná přehnal :X

Obrázek

Obrázek

Autor:  EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 10:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

skús použiť v postprocese skopírovať layer, horný rozmazať a blendnúť ho cez soft light, dodá to ľahký bloom a vyboostuje kontrast

Autor:  Váca [ čtv dub 22, 2010 10:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kuchyně

za okno jsem dal area a dělá mi to jakési světlé hovadiny u mikrovlnky a vedle džezu směrem ke kameře :X

Obrázek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/