blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
darkstar93 wip http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7566 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | smrq [ pon dub 19, 2010 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
model neni skaredy. tesim se, co s tim bude dal. mam pocit, ze tu pred paru dny nekdo delal podobnou pracicku. nejak se nam tu zapalovace rozmahaji. |
Autor: | darkstar93 [ pon dub 19, 2010 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
heh. no. myslím ale že to materiálamy pokazím. a ešte k tomu nemám silný pc. čize materiálny nastavujem iba cez hlavné palety. a nie cez nody. ale tak ja som to začal robit lebo som doma našiel jeden moj. tak ma napadlo že skúsim :D |
Autor: | Bumpkin [ pon dub 26, 2010 11:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
posli wir framy toho predku, ale uz ted ti muzu rict ze je tam hooodne moc chyb vybral si si model na kterej nemas zkusenosti a taky to tak i dopadne zacni s timdle modelem Vaz 21093 tady mas i tutorial!!!!! http://www.3dm3.com/tutorials/vaz/ na boru se zatim vyprdni radim ti dobre!!!! |
Autor: | Still-Alive [ úte dub 27, 2010 12:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
Sic nejsem takový znalec jako kolega Bumpkin, ale i na tom co jsi poslal jsou vidět různé boule atd.. Dal bych na Bumpkinovu radu |
Autor: | Bumpkin [ úte dub 27, 2010 12:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
heh a to nemuzes jit na http://www.the-blueprints.com a najit si ho tam nebo na http://www.smcars.net ?? to je to tak slozity?? nebo pripadne zadat do googlu vaz 21093 blueprint?? to jsou to tak slozity ukony?? ze ti je sem musim vypisovat?? auto ma hodne spatne vedenou sit hlavne hooodne deformovanou je to videt velice dobre na oblouku blatniku jak ho mas prehusteny a zdeformovany, je tez videt ze si si moc tvary auta nenastudoval 1. svetla nejsou na ,,podstavci,, jak si je vymodeloval ty http://www.netcarshow.com/volkswagen/19 ... per_01.htm mas pravdu s tim ze tam je rovna plocha ale ne takova jak ji mas ta ty, ta plocha se totiz hodne plynul straci dos trany do boku 2. poloha svetel, mas je zarazeny moc dovnitr auta kdyz koukam na referencni obrazky auta tak vidim ze bliz ke chladici nj ni ten sloupek tak zarazen dozadu a ta ploska pred prednima svetlama se upet plynule straci do toho sloupku co je u vydechu na chladic a ten sloupek je hlavne vic vepredu a hlavne neni rovny je vybouleny a plynule prechazi do kapoty 3. tak pak dal ostra linka na prednim narazniku nad tou cernou listou, mas ji hrozne moc vysoko tudis ti to pak deformuje model 4. dal spodni vydechy na narazniku jak se do nich davaji mlhovky, maji spatny tvar a jsou deformovany prvne ti doporucuju stahnout si hodne moc fotek a hodne moc detailu, potom si na par obrazku nakreslit predbezne sit jak ji chces vest, no a na dalsi by to chtelo si dal nakreslit rozdeleni auta na dily (jednotlive objekty) tim rozdelenim nemyslim zrovna ze by si to mel davat hned do ruznych objektu (na zacatek je to lepsi lip se v modelu viznas) ale pozdejc zjistis ze staci jen oddeleni od vetsiny modelu jen mezerou |
Autor: | darkstar93 [ úte dub 27, 2010 6:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
:(. na the-blueprints.com som to hladal a tam som to nenašiel. ešte pred tým ako si toto napísal. tú druhú stránku som nepoznal. a na googli mi to nikdy nenašlo. neboj niesom debil že by som si nevedel niečo na nete pohladat.. tak toto je prvá vec pri ktorej sa snažím robit ako takú topológiu. viem že je dost pokrútená ale tak ešte nemám moc skill. učím sa asi 2 mesiace v blendery. a je to môj prvý program na 3D.. auto robím podla tejto fotky. teda aspon sa snažímhttp://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/3264/841/33157920001_large.jpg blueprint používam tento http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/vw/39593/view/volkswagen_bora_2005/ tú hranu som si tam robil len preto aby ked tam hodím subsurf tak mi to nejako neodtiahlo. bolo by tam svetlo a plochu by vidiet nebolo... s tým stĺpikom. neviem urobit presnú kópiu. robím podla blueprintu a na nom to možno tak neni. neviem. učím sa.. samozrejme že aj s kritiky sa dost vecí naučím :) no s tým vedením línie ešte moc skúseností nemám tak neviem. ale časom sa to možno naučím. s tým delením na rôzne objekty. ja si to delím stále. nemám to ako jeden kus. mám to rozdelené na tú čiernu lištu dole, potom sú vyšie. tie rebrá na chladiš mám samostatne. kapota je samostatne. blatníky sú samostatne... ale furt pripomínam že sa len učím. tak to neni dokonalé.. a nepoznám všetky funkcie blenderu. aj ked dakujem lokhornovy že mi pomôže ked niečo potrebujem |
Autor: | Neolker [ úte dub 27, 2010 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
Na smcars.net to 100% je ;) našel jsem tam Ladu hned několikrát, stačí se zaregistrovat a v blueprints si to najít díky search ;) |
Autor: | darkstar93 [ úte dub 27, 2010 9:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
Neolker píše: Na smcars.net to 100% je ;) našel jsem tam Ladu hned několikrát, stačí se zaregistrovat a v blueprints si to najít díky search ;) no tú stránku smcars.net som moc nepoznal. a na blueprints.com som to hladal aj cez search. však niesom až taký noob .ale aj tak dakujem za rady :) |
Autor: | Bumpkin [ úte dub 27, 2010 9:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
tak sem rpemejslel jestli mam vubec na tu tvoji rekaci odpovidat ale co no asi stejne zase budu stracet cas jako vzdycky no jednoduse si si odpovedel nekolikrat sam!!! a ja uz sem ti to tez psal NEMAS NA TO SKILL NEPOKOUSEJ SE O TO!!!! ted myslim aby si sam delal auto!! proto sem ti sem poslal tutorial na tu ladu!!!!! napisu ti to sem dost nevybirave!!! ale az budes delat svoje 3 no mozna spis 4ty ci 5ty auto bude za neco stat!! a za tim si stojim!! (ted jen opakuji co jsi rekl ty a co jsem ti sem uz o par prizpevku napsal ja) v blenderu delas 2 mesice aje to vubec tvoje prvni tvorba ve 3D tudis logicky neumis slozitejsi veci, neznas mesh flow.... a hned se pustis do auta?? jednoznacna rovnice co vzdy dopadne tak ze bud na 3d grafiku zanevres protoze se ti to nepovede a nebo se zabejcis a budes na vsechny nastvany ze ti nikdo model nepochvali proto ti logicky davam alternativu aby si se mel ceho drzet a udelal ten tutorial (ziskas jakousi takousi predstavu jak a co mas delat a pak to muzes aplikovat na jiny auta) tak a dal, je uplna blbost delat auto jen podle jedne fotky copa ty tam vidis nejaky detaily?? ja teda ne kort kdyz mas tu referenci v tak chabym rozliseni a jeste dost neklvalitne od focenou kde ti to vsechno deformuje na auto si mas najit co nejvic a co nejpodrobnejsi fota!!! aby si videl jak je vybouleny blatniku a jak je vubec vytvarovany, jestli je blatnik rovny nebo zahnuty..... proste to z jedny fotky nepoznas!! proto sem ti poslilal odkaz na netcarshow..... jinak na to ze jsi zacatecnik se vubec nevymlouvej ja sem te na to hned ze zacatku upozornil ze na to nemas snazil jsem se te hned zastavit a nasmerovat spravnym smerem na tutorial!! a pokracuju dal.... http://3dcar.ru/blueprints/VAZ/VAZ_2109.jpg na SMcars se dobre ten blueprint vali a nemusis na nej bejt registrovany je tam dany jako externi link dal by si si mel najit hlavni vedouci linky auta aby si vedel co a jak modelovat a z ceho vychyzet treba prolisy na kapote jsou dosti hlavni protoze pokracuji na masku chladice pak dal je hlavni ta hrana na boku blatnickach (jak to pomalu prechazi do kapoty a tak) o tomdle jsme prednasel na lonsky konferenci a dokonce mam na vimeu a sem do fora jsem posilal to jak si ty hlavni rysy modelu auta rozvrhnout sestavení blueprintu http://www.vimeo.com/7997536 modelovani linii díl první http://www.vimeo.com/8156122 modelovani linii díl druhý http://www.vimeo.com/8276199 modelovaní linii díl treti http://www.vimeo.com/8082301 Modeling díl první http://www.vimeo.com/8439680 no dal asi nema cenu neco dalsiho psat.... |
Autor: | Neolker [ stř dub 28, 2010 1:14 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
Pokusil jsem se dát dohromady svůj první blueprint, posílám i .blend pro kontrolu jestli to bude použitelné, případně to může darkstarovi ulehčit práci :) -> lada-blueprint.blend zde <- Předem díky za kontrolu |
Autor: | Bumpkin [ stř dub 28, 2010 2:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
Neolker: udelal si to moooooooooooooooooooooooooooooc pekne ale zapomel si pribalit do blendu texturu nebo-li ten blueprint tak ze je to k nicemu |
Autor: | Neolker [ stř dub 28, 2010 7:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: darkstar93 wip |
Bumpkin píše: Neolker: udelal si to moooooooooooooooooooooooooooooc pekne ale zapomel si pribalit do blendu texturu nebo-li ten blueprint tak ze je to k nicemu Jejda a to se dělá jak? :) EDIT: Už asi vím, external data -> pack into .blend i blend má větší velikost najednou :) tak to bude snad ok, zkuste, je to na stejném odkazu viz výše. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |