blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Darkness series
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7567
Stránka 13

Autor:  EdgarVanat [ pon dub 19, 2010 1:10 am ]
Předmět příspěvku:  Darkness series

tak som sa rozhodol, že spravím ďalších pár nožíkov štýl by mal zľahka pripomínať riddickovský žáner ale bude sa jednať o integrálne nože bez zbytočných ozdôb...
tu je prvý kúsok:
je to skalpel, ergonomicky tvarovaný do ruky (dve preliačenia pre malíček a prstenník, protisklzová úprava pre držanie prostredníkom a palcom a hore výstupok pre ukazovák) diery sú tam len preto že sa mi to zdalo príliš masívne a nudné...

Přílohy:
scalpel_small.jpg
scalpel_small.jpg [ 50.54 KiB | Zobrazeno 1726 krát ]

Autor:  smrq [ pon dub 19, 2010 8:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

mne ty dirky pripadaji moc velke. mam pocit, ze se mezi nimi tvori jakasi deformace/prohluben.

ale hezke to je, to zadna. :-) v cem jsi renderoval?

Autor:  EdgarVanat [ pon dub 19, 2010 10:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

internal jak bič :P

Autor:  EdgarVanat [ pon dub 19, 2010 10:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

a ďalší...

Přílohy:
tomahawk_small.jpg
tomahawk_small.jpg [ 70.57 KiB | Zobrazeno 1653 krát ]

Autor:  Louise Cypher [ úte dub 20, 2010 12:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

Je to vskutku hezke, jen par drobnosti mi nesedi. Jednak mi pripada (hlavne u toho druheho) ze je to tupe. Mozna pridat edgeloop nebo pozmenit texturu na britu jako ze je brouseny. Naopak stiny jsou prilis ostre, trochu bych je rozbil. A mozna by neskodilo domodelovat par detailu, takhle to vypada jako surovy odlitek pouze pochromovany. To je ovsem pouze otazka stylizace, pravdepodobne prave to byl tvuj zamer.

Autor:  EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 12:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

mno zámerom sú také tie alienovidné tvary, dokonalá chirurgicky čistá oceľ a podobne.
U tej sekery je sekacia čepeľ skutočne dosti konkávna a tak to ako tupé vyzerá, čo je ale u sekier celkom normálne (bodec má naopak dutý výbrus)

btw, pridávam tesák...
jak na to tak pozerám, čím ďalej tým to je organickejšie :)

Přílohy:
bowie_small.jpg
bowie_small.jpg [ 70.7 KiB | Zobrazeno 1641 krát ]

Autor:  G_Taurus [ úte dub 20, 2010 10:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

k tomu poslednímu mi bylo do očí ta obloha ve studiovém renderu bych čekal studiovou hdr mapu a pokud to nemá být studiový render tak bych to hodil aspoň na nějaký stůl nebo něco. jinak co se týče stínu pokud je účel takhle ostrý tak v poho i když area světlo by tady pomohlo asi líp.

To jsou jenom mé postřehy vem si z toho co chceš sám :-)

Autor:  EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 11:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

inu chyby v rendri sú mi jasné, ale prerendrovávať na novo to asi nebudem, a ak aj áno, tak až keď to budem mať všetko hotové, aby som urdžal jednotný štýl...

Autor:  EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 1:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

číslo 4 - pästná dýka

začínam mať pocit, že to s tými dierami preháňam... ono... povedzme si narovinu diery sú len na oštaru na nožoch...

Přílohy:
pushdagger_small.jpg
pushdagger_small.jpg [ 86.55 KiB | Zobrazeno 1609 krát ]

Autor:  EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 4:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

tak teraz jeden, ktorý ani neviem pomenovať :)

Přílohy:
predator_SMALL.jpg
predator_SMALL.jpg [ 96.55 KiB | Zobrazeno 1588 krát ]

Autor:  EdgarVanat [ úte dub 20, 2010 6:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

dráp

Přílohy:
fang_small.jpg
fang_small.jpg [ 61.47 KiB | Zobrazeno 1577 krát ]

Autor:  Váca [ úte dub 20, 2010 8:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

ty teda jedeš :emo15: :emo17: líbí

Autor:  G_Taurus [ úte dub 20, 2010 9:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

Jaké jsou rendertimy těch nožů jednoho renderu průměrně?

Autor:  CrocodilusCZ [ úte dub 20, 2010 9:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

Libi se mi ostri u Predatora a Bowie, jinak mi ty cepele prijdou jako tupe, ci jen odlitky nejakych hracek z poute. Ohledne tomahavku, bojve sekery mely ostri uzke, naopak sekery napr na stipani dreva maji ostri do klinu.

Autor:  Siso [ úte dub 20, 2010 9:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Darkness series

a hlavne na kazdej cepeli je vidiet stopy po bruseni co cepel odlisuje od ostatnych casti. Takze skus na to este placnut nejaku proceduralnu texturu.

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/