blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Dodge viper http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7652 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bumpkin [ stř kvě 19, 2010 8:06 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper | ||
no jako nedostatky v topologii maskujes docela obstojne to musim uznat ale jinak je ta sit okolo blatniku totalne spatne nevim jakej presnej modelovej rok delas tak ze budu spis obecnej.... 1. sit k hranam veskerejch vik (viko motoru viko kufru) by mela byt mnohem vic zahustena aby ti nedelala tu ostrou linku na viperu to neni ani znat ten prechod blatnik-viko at koukam jak koukam tak na tom prechodu ostra hrana neni http://custom.netcarshow.com/9ff42f18.jpg 2. mas tam sem tam nerovnosti, dobre je to videt nahore na strese na okraji zadniho okna mas tam hrb 3. prikladam zhruba nastin jak by si mel vzdy zacinat blatnik sit musi jit po tvaru vyrezu a pokud je vyrez ve tvaru pulkruhu tak musi ta sit ten tvar kopirovat
|
Autor: | Bumpkin [ stř kvě 19, 2010 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
no model by si praveze mel resit kazdej modelovej rok ma urcity retuse!!!! a pokud to michas taks e ti tam dostanou veci ktery tam nemaj bejt a naopak a pak je tezky rikat ze to mas spatne a nemas...... heh hranu sem myslel na zadku (od toho tam byl ten link na obrazek) a mam na mysli konkretne to kdyz mas oddeleny viko kufru a blatnik melo by to byt NEZNATELNE a melo by to PLANULE navazovat ty tam mas heranu kterou tvori to oddeleni (ta mezera) a jeste to neni ani plynule je to jakoby vyboulene a to dela to ze ten blatnik ma malo loopu na to aby ten tvar definoval... subsurf neni vsemocnej a kdyz chces aby tvar byl poradne tak tam musis dodat loopy.... http://www.netcarshow.com/dodge/2005-vi ... per_0d.htm http://www.netcarshow.com/dodge/2005-vi ... per_0c.htm http://www.netcarshow.com/dodge/2005-vi ... per_03.htm http://www.netcarshow.com/dodge/2005-vi ... per_09.htm |
Autor: | noob [ stř kvě 19, 2010 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
Ok, už je mi to jasný, vim co myslíš tam to ještě nemám hotový takže to vypadá blbě teď mi to došlo . Takže zatim díky za rady, pokračování bude asi až za tejden musim se učit na maturitu |
Autor: | Bumpkin [ ned kvě 30, 2010 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
no nevypada to spatne, zadny extremni chyby tam nevidim jen jen tu topologii trochu vylepsit, ale tak to casem vychytas zatim je to OK jaks taks |
Autor: | Alfisko [ pon kvě 31, 2010 6:56 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
http://www.zcars.com.au/images/dodge-viper-srt101.jpg http://www.zcars.com.au/images/dodge-viper-srt1012.jpg Sice to neni asi tvuj modelovej rok.. ale vypada to z hodne podobnyho uhlu, tak muzes neco napravit.. Zda se mi napriklad, ze na strese to je takove prapodivne moc vypoukle a dovnitr bys mel udelat aspon naznak sedadel, zrcatka, volantu a karoserie zevnitr. Mozna jsi uz ten obrazek videl, protoze to je jednoducho vygoogleny "dodge viper" Kazdopadne se muzes inspirovat nasvetlenim a pozadim toho obrazku.. je to docela zajimave. Napriklad jak highlight ze svetla jde pres ten bok. Kdyby se ti do toho chtelo nejak vic, tak tady mas docela dobry obrazek na interier http://www.zcars.com.au/images/dodge-vi ... erior1.jpg |
Autor: | Still-Alive [ pon kvě 31, 2010 10:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
Taky se mi nějak nelíbí ta střecha, strašná vlna. Jinak je to pěkný |
Autor: | Bumpkin [ pon kvě 31, 2010 2:16 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper | ||
nevypada to spatne ale stale tu linku co jde prez kufr az na bok blatniku narusuje to rozdeleni kufru a neprijeme to tu linku kazi hooodne dobre to je vydet zezadu jak to uplne ten tvar tristi
|
Autor: | noob [ pon kvě 31, 2010 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
Jo Bumpkine taky už jsem si toho taky všiml čim dál víc jak na to koukám tam nacházim chyby ještě na tom určitě zamakám. Díky že mi takhle radíte, udělám si nový plakát do pokoje |
Autor: | noob [ pát čer 11, 2010 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
Po delší době už to nemůžu vydržet se s tim patlat a tak vás prosim o radu... Prostě nejsem schopnej tam namapovat ty pruhy co jdou přes auto... Na UV mapování jsem tak trošku lama tak dávám blend a kdybyste na to někdo třeba mrkly a poradily co s tim. Já to dycky unwrapnu a ta síť je taková zdeformovaná a nevim prostě co s tim Kdybyste se někdo opravdu nudil tak mi to můžete udělat a nahrát soubor zase zpátky stačí mi prostě když bych měl UV mapu a pak tam dát už jen texturu s alphou kde ty pruhy budou normálně rovně procházet z leva doprava nebo shora dolů. Ale samozřejmě bude mi stačit nějaká rada aspoň.. Kód: http://uloz.to/5072727/viper16.blend
|
Autor: | lokhorn [ pát čer 11, 2010 1:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dodge viper |
Tohle by mělo jít snadno metodou unwrap from view, vybereš přední část přepneš se do frontu, stiskneš unwrap. Pak si označíš horní část přepneš se na top pohled a zase dáš unwvrap, to samí uděláš se zadní částí. Přitom akorát nesmíš myší hejbat pohledem |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |