blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Dva ve výtahu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7803 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Siso [ pon srp 09, 2010 12:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Vyzera to dobre, ako furt. :) Snad mozna na zaver v postprodukci urobit nejaky grading - mozno viac zltej. Zalezi ale od sceny jak to bude vyzerat. Inak palec nahoru. Renderer? |
Autor: | lokhorn [ pon srp 09, 2010 12:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Díky, o tom gradingu si budu muset ještě něco přečíst, náhodou neznaš nějakej tutoriál? Render je to internal 2.5, render time zatim minuta |
Autor: | Siso [ pon srp 09, 2010 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
No mozno sa mi to zda ale ten redenrer v 2.5 ma asi nieco do seba. :) Grading - alebo farebne korekce. Sa robia uplne na zaver v postprodukci. Tutorial snad na to ziaden nieje, ide o to vediet pracovat s farebnymi korekciami (Curves,Levels,HUE,Sekundarna farebna korekcia). Ja mam s tym dodnes velky problem a nieje to tym ze by som nezvladal techniku ale tym ze na to potrebujes mat cit. Inymi slovami je to umenie a nejde to naucit. Ale mozem odporucat pozriet si nejake tutorialy na videocopilot.net kde z casti farebne korekcie robi. Tu mas nejake priklady coho vies dosiahnut farebnymi korekciami a teda nemusis sa tolko zdrziavat farbami pri texturovani atp. http://www.flickr.com/photos/ruptured/3606256270/ http://www.openmovieeditor.org/colorgrading.html |
Autor: | lokhorn [ pon srp 09, 2010 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Díky za odkazy grading nastavuju už v kompozitoru jenom sem nevěděl jak se tomu říká, problém je že pro ty barvy taky nemam zrovna moc cit. Ale zkusim s tim ještě něco udělat, ta žlutá by se tam asi hodila |
Autor: | Siso [ pon srp 09, 2010 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Tak ale rozhodne nedelej grading tak ze nebudes mat moznost to menit. Ukladaj si sekvencie snimkov aj bez NODov a potom aj tie upravene. :) Prepalis nahodou niekde barvy a co potom... ? :) |
Autor: | CrocodilusCZ [ stř srp 11, 2010 8:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Já tomu sice rozumím jak koza petrželi, ale podle mne ses měl držet cartoon scény a udělat si nějaký svůj styl. Tohle vypadá jako z nějakýho game enginu screen obohacený o lesk a blejskátka( Bez urážky, Tvoje předchozí dílo se mi hodně líbilo a proto mne mrzí, že v něčem podobném nepokračuješ) |
Autor: | lokhorn [ čtv srp 19, 2010 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Ještě k tomu předchozímu postu, model a rig je z Make human, materiál včetně sss a textury sem dělal já. Tady je první test motion capture. Výborně by se hodil do nějaký hry, protože tam je třeba dělat co nejednoduší rig což je ideální i pro mc. Jestli to použiju i do finální animace ještě nevim musel bych ten rig z make human dost rapidně předělat. Zbytku videa mimo mc si zatim všímat nemusíte, je to jenom test http://www.youtube.com/watch?v=4gXi1IGrIVw |
Autor: | EdgarVanat [ pát srp 20, 2010 12:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
moment, to je skutočne mocap? lebo to vyzerá riadne neprirodzene, vôbez nehýbe ramenami, hlava je stále v rovnakej veľkosti, je to divne |
Autor: | lokhorn [ pát srp 20, 2010 1:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Jo jenom čistej mc problém asi bude že ten rig přesně nesedí na mojí postavu, tak sem ty kosti musel trochu posunout, hlavně ramena byly dost blízko u sebe tak je možný že se tam ten mc trochu znehodnotil. Ještě si s tim pohraju a uvidim co se s tim dá dělat, blender zrovna neni moc mc friendly |
Autor: | X_H_N [ pát srp 20, 2010 10:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
lokhorn píše: Jo jenom čistej mc problém asi bude že ten rig přesně nesedí na mojí postavu, tak sem ty kosti musel trochu posunout, hlavně ramena byly dost blízko u sebe tak je možný že se tam ten mc trochu znehodnotil. Ještě si s tim pohraju a uvidim co se s tim dá dělat, blender zrovna neni moc mc friendly no ono to prave chce postavu prispusobit mocapu naimportnout si bvh s kostrou a pak si na nakej snimek kterej nepouzivas zaklicovat default pozu a pak podle toho pomoci latice vyladit postavu a a pridelat ke kostre. |
Autor: | lokhorn [ pát srp 20, 2010 11:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
To by určitě fungovalo, ale je to dost nepraktický všechny postavy by museli mít stejný proporce. Viděl jsem video na MotionBuilder kde vzali mc z nějakýho bojovníka a jednoduše ho aplikovali na model dítěte který má naprosto jiný proporce a jak to pěkně fungovalo. |
Autor: | X_H_N [ pát srp 20, 2010 12:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
lokhorn píše: To by určitě fungovalo, ale je to dost nepraktický všechny postavy by museli mít stejný proporce. Viděl jsem video na MotionBuilder kde vzali mc z nějakýho bojovníka a jednoduše ho aplikovali na model dítěte který má naprosto jiný proporce a jak to pěkně fungovalo. Ano jenze prave tohle s blenderem nejde. jinak myslim ze kdyz budes mit stejne velke postavy tak to nicemu neuskodi. |
Autor: | lokhorn [ pát srp 20, 2010 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dva ve výtahu |
Mrknu na to a jestli ty postavy nebudu muset moc deformovat tak to asi tak udělam, dík za tip |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |