blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Antičtí válečníci
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=7860
Stránka 12

Autor:  lokhorn [ stř zář 15, 2010 4:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Antičtí válečníci

Ahoj,
s kamarádem soutěžíme o lepší render statický high poly postavy. Zatim sem si připravil base mesh, ještě zbejvá oblečení a může se začít sculptovat.

Obrázek
Obrázek

edit:
oblečená verze
Obrázek

Autor:  lokhorn [ pát zář 24, 2010 11:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Sculptoval jsem to v zbrushy a normal mapu zapek v xnormal, tak doufam že nevadí za chvíli se zas přesunu do blenderu.
Obrázek

Autor:  jankoš [ sob zář 25, 2010 2:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

lokhorn píše:
...tak doufam že nevadí..


:lol: čemu by to vadilo?

jinak mazec, super anatomie, tleskám :emo18: možná bych mu akorát zvětšil ďouru do zadku 8-) (i když ten asi nebude vidět, co? :-) )

btw jak dlouho ti to asi trvalo?

Autor:  lokhorn [ sob zář 25, 2010 9:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Zadek vidět nebude takže už ho necham. Předtim sem se učil tak dva tejdny anatomii, tohle by se dalo vysculptovat tak za 1-2 dny když by byla nálada a jelo se naplno, já sem udělal vždycky kousek po škole tak se to trochu protáhlo :-)

Autor:  Alfisko [ sob zář 25, 2010 10:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Me se to anatomicky tak dobre zas nezda. V detailech to je anatomicky spravne, ale par proporci tam trochu ulitlo.

Napriklad si myslim, ze by mel mit sirsi boky a trochu i bricho. Chodidla se mi take nezdaji spravne, ale nevim proc, mozna jsou v pohode.
Taky od loktu po zapesti se mi zda, ze ten sval je moc siroky na vysku, ale muze to byt tim, ze je proste svalnatejsi nez predloha pro anatomii, ale potom by mel mit silnejsi i cast od ramen po loket.
Tady jsou ty chyby dobre videt - http://en.fotolia.com/id/153657

O hlave ani nemluve, me se zda jako hlava skreta a ne cloveka. Moc siroka, nizsi celo (tak ale muze existovat), hodne siroky nos (cernoch?), Linie jdouci od brady ke stranam hlavy by mela nekde v polovine krku zanikat. A linie patere na zadech by mela koncit driv, tobe jde az ke konci tylu.

Neni nahodou cela postava naschval stylizovana? Protoze to by resilo tyhle problemy, protoze to nevypada jako celek spatne, pokud by to byt treba skret.

Autor:  lokhorn [ sob zář 25, 2010 11:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Je to trochu stylizovaný, boky by mohli bejt trochu širší zkrátka sem chtěl zdůraznit že je to kulturista, třeba se koukni sem: http://headlightjournal.com/ jaký mají boky v porovnání s hrudníkem. Ta předloha co si sem dával je průměrněj člověk, navíc na něm nejsou žádný tuky proto sem třeba to předloktí tolik nědělil na jednotlivý svaly(taky mojí leností) kdyby třeba něco těžkýho džel tak je jasný že be se ty svaly napnuly a byly mnohem víc viditelný.
Hlavu sem stylizoval víc, chtěl jsem aby vypadal jako kdyby dychtil po krvi, ale pořád v rámci možností anatomie. Páteř končí v lebce, myslim že je ještě na hranici normálu(kulturisty).

Autor:  Alfisko [ sob zář 25, 2010 12:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Obrázek
Me se to takhle zda byt proste lepsi.. :)

Na bricho jsem udelal 2 tecky, ty znaci ryhy mezi brisnimi svaly. Zda se mi, ze nejsou horizontalne soumerne narozdil od ostatnich. Nerikam, ze to tak nemuze byt, ale vypada to prapodivne, Kdyby byly o 1/2 bliz k sobe na vysku tak ani neceknu :-) - trochu nerovnomernosti nikdy co se tyce organiky neuskodi.

Ty to budes i rigovat a animovat?

Ukaz prosim hlavu zblizka jako normalni render, wireframe a predlohu (pokud nejaka byla) at ji mohu lepe posoudit.

Autor:  lokhorn [ sob zář 25, 2010 1:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Já sem to občas bral podle nějakých streroidových namakanců: http://www.fitnesspont.hu/mass-shop/pic ... 03_128.jpg proto to tak vypadá, každopádně díky za kritiku pár chyb tam je.

Normal mapu sem renderoval zatim jenom na ukázku v rozlišení 2048 kvůli render času, finál vyrenderuju ve větším takže by tam měly bejt vidět i póry, ale ve výsledku to asi nebude ani potřeba protože to budu renderovat trošku z dálky jako celou postavu
Obrázek
Na uši se radši nedívej, na dalším projektu už budou pořádně :-) Jako předlohu sem měl víc hlav, ale podle žádný sem nejel přesně.
Animovat to nebudu jenom mu dam nějakou pózu a trochu jí pak dosculptuju.

Autor:  jankoš [ ned zář 26, 2010 12:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

budeš sculptovat aj uši? btw až teď sem si všiml takovýho hrbolu na trapézu, vypadá to jako by tam měl kost, to je schválně? :-)

Autor:  lokhorn [ ned zář 26, 2010 9:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Uši sou sculptovaný, akorád je na něm moc malá normal mapa tak to z takový blízkosti neni vidět, problem je že by ještě chtěli promodelovat. Ten hrbol tam má bejt jenom sem ho měl kousek posunout k ramenůn a asi líp vysculptit
http://photos.demandstudios.com/60/224/ ... 929_XS.jpg

Autor:  lokhorn [ pon zář 27, 2010 7:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Pro začátek sem si vybral lehčí pózu a teď to zkoušim texturovat
Obrázek

Autor:  lokhorn [ ned říj 24, 2010 8:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Battle charakter

Tak tady je další válečník, tentokrát sem ho vzal přes retopo takže ho budu ještě rigovat. Nakonec mam v plánu z nich udělat jednoduchou hru ale to trošku předbíham :-)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  bRezak [ stř lis 03, 2010 6:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Antičtí válečníci

wow, pekny. jakym stylem studujes anatomii, jestli se muzu zeptat? ja zacal kreslit podle referenci ale zatim nic moc

Autor:  lokhorn [ ned lis 07, 2010 1:38 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Antičtí válečníci

Taky občas zkoušim kreslit podle referenci dobrý sou tyhle stránky http://www.posemaniacs.com/?p=652 ale to je spíš jen tak pro radost. Když sem se potřeboval rychle naučit aspoň základy tak mi pomohla knížka Anatomie člověka od Parramón, to je sice taky jenom tak letem světem ale už se na tom dá aspoň stavět.

Autor:  lokhorn [ čtv led 06, 2011 10:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Antičtí válečníci

Tak po delší době zase něco, materiály zbroje ještě předělam a na hlavě mi chybí ještě pár drobností
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/