blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Skate http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8234 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | f!sa [ stř čer 15, 2011 1:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Skate |
Po delší době jsem začal zase něco tvořit, tak vzniklo toto: http://img16.imageshack.us/img16/1411/cccyw.jpg Nevěděl jsem, do jaké scény ho použít, tak jsem prostě modeloval skate.. Navíc jsem si nikdy moc nevěděl rady se světly, tak jsem pročetl několik článků a výsledek je studiový render skatu. Teď jsou na řadě textury. Kdyby se někomu nezdálo nasvícení nebo model, rady uvítám. ![]() |
Autor: | G_Taurus [ stř čer 15, 2011 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Key light zezadu, to se jen tak nevidí ještě k tomu ostrý stín a žádný gradient vzadu...u studiového prostředí záleží víc než jenom na světlech ![]() Martin S. |
Autor: | f!sa [ stř čer 15, 2011 6:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Díky, ten stín mi přišel divnej až když si to napsal ![]() Key light je ve skutečnosti zepředu, jen ne moc a tak to podle stínu vypadá trochu jinak. Stín jsem upravil, už není tak ostrej, ale podle představ to asi není a gradient nevim co je, tak sem snad upravil to co sem měl. - po x pokusech to vypadá takhle: http://img101.imageshack.us/img101/116/cccccct.jpg |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř čer 15, 2011 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Radim zapnuit AO, ak chces posli mi blend rad by som sa s tym pohral. |
Autor: | f!sa [ stř čer 15, 2011 7:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Paul 68 Rageous píše: Radim zapnuit AO, ak chces posli mi blend rad by som sa s tym pohral. s AO jsem zkusil 3 pokusy a poslední se staženým key light skoro na minimum to celkem vyšlo, ale bohužel na to nemam stroj abych si hrál s osvětlením a dělal desítky renderů se zapnutým AO ![]() ![]() tady je render s AO http://img8.imageshack.us/img8/5977/cccccccv.jpg |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř čer 15, 2011 7:50 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Skate | ||
Prva chyba ktoru mas je subsurf o vyske 4. Blbosť!!! Na kolesach som aplikoval subsurf 1, nastavil som Set Smooth, a prekalkuloval normály(tie boli uplne nahovno), tá 1tka uplne staci, medzi 1 a 4 neni vidiet vobec rozdiel. Na dosku som dal subsurf 2(staci uplne). Pretoze si tam mal na vsetkom subsurf 4 asi 5 minut sa mi len otvaralo renderovacie okno, kym zacalo renderovať, pocitalo to tam nejake veci, či čo, tym sa cely rendertime natiahol aspon o 70%. Druha vec, mal si tam jeden spotlight smerom od kamery vedený. Vymenil som za Sun lampu, co vyzera ze tento skate je vonku v ostrom svetle. Obidve hemi som odstranil(nahradilo ich AO) , to som zapol na 7 samploch a koncovy rendertime bol asi 2 minuty.
|
Autor: | f!sa [ stř čer 15, 2011 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
No, na ten subsurf bych nakonec taky přišel ![]() |
Autor: | Paul 68 Rageous [ čtv čer 16, 2011 8:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Ja som to ani nesejvoval, ale skusim to urobit odznova http://www.uloz.to/9389129/skates-blend |
Autor: | smrq [ čtv čer 16, 2011 9:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
hrany na desce taky odstrani smooth, ne? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ čtv čer 16, 2011 9:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
uz som mu to tam aj dorobil do toho blendu... |
Autor: | f!sa [ čtv čer 16, 2011 9:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Paul: díky, budu pokračovat dál a příště si dám na tyhle zbytečnosti pozor |
Autor: | G_Taurus [ čtv čer 16, 2011 2:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
1. Formát v poměru 1,33 se už dávno nepoužívá zkus použít 1600x900 nebo prostě nějaký formát, který to bude zajímavější 2. Podle mě by se z toho dalo vytřískat více na studiovky používám víc světel 3.Jak píše Paul by to bylo korektní, ale i tak na sluneční světelný setup používám 2 světla + AO... ale tady se jedná o studiovku, čili key light Area ze směru by očko kamery a 2 area světla plošné z bočních stran a případně jedno světlo odražené od země a pak lepší studiové prostředí viz. tento tutor http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_01.html snad Tě to posune dál pak je ještě otázka reflexí, ale to až s materiály Martin S. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ čtv čer 16, 2011 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Co sa tyka studiovky a vobec takychto renderov, ja pouzivam Yafaray, ktory ovela rychlejsi ako blender internal, je ovela ale ovela realnejsi a zvlada taketo veci proste lepsie. A ma ovela lepsi antialiasing (mne internal robi aj pri 16AA velmi velke rozmazanie) |
Autor: | G_Taurus [ čtv čer 16, 2011 7:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
Paul 68 Rageous píše: Co sa tyka studiovky a vobec takychto renderov, ja pouzivam Yafaray, ktory ovela rychlejsi ako blender internal, je ovela ale ovela realnejsi a zvlada taketo veci proste lepsie. A ma ovela lepsi antialiasing (mne internal robi aj pri 16AA velmi velke rozmazanie) Však co říkáš tomu to doostřit v postprodukci? Klasika ne... jinak máš pravdu v Yafarayi docílíš lepší kvality a rychlejších renderů než v internalu, ale ten link co jsem posílal může být aplikován kdekoliv v jakémkoliv rendereru, který zvládá plošné světla. A odrazové plochy nebo odrazové plochy, které emitují světlo. |
Autor: | f!sa [ ned čer 19, 2011 3:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skate |
- 1280x800 používám kvůli displayi, na final ho změním.. ale rozlišení je nejmenší problém ![]() - prostředí jsem udělal dá se říct podle toho tutoru, za něj díky. Podle jiných tutorů na studiovky dávali jako key light Spot, takže jsem zkusil Spot i Area. test1_Spot test2_Area |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |