blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

VarioLF
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8285
Stránka 11

Autor:  Mr. Smooth [ čtv srp 04, 2011 3:08 pm ]
Předmět příspěvku:  VarioLF

Model plzeňské tramvaje typu varioLF

Autor:  Mr. Smooth [ pon zář 12, 2011 11:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

.

Autor:  Mr. Smooth [ ned led 22, 2012 12:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

Po delší pauze díky volnu o zkouškovým zase nějaký progress. :emo02:
Takže už aspoň trošku ucelenější model tramvaje typu VarioLF2 (tzv. dvojwany).

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  foret [ ned led 22, 2012 1:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

Je to povdený model. Možná si zkus trochu pohrát s osvětlením. A eště bych tomu dal nějakou texturu, aby to bylo trochu "poškrábaný". Takto to vypadá moc uměle, jako by to nikdy nebylo na kolejích.

Autor:  Mr. Smooth [ pon led 23, 2012 11:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

díky,
pravda, že minimálně nějaká ta špína alespoň na střeše by být měla
jinak nejen osvětlení, ale celkově lepší render a materiály by to určitě chtělo, tohle je zatím moje slabší stránka, tak se na to pokusím teď víc zaměřit :-D

Autor:  Mr. Smooth [ sob úno 04, 2012 9:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

Tak jsem se konečně vrhnul na scénu. Budoucí stanice (terminál) na plánované trati na Borská pole. Plus menší update na samotném vozidle (kabina řidiče, stěrače apod.). :-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Mr. Smooth [ stř úno 08, 2012 5:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

Základní koncept stanice (konstrukce zastřešení apod.) hotov.

Obrázek

EDIT: ještě přidávám další (snad lepší) render:
Obrázek

Autor:  smrq [ pát úno 10, 2012 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

to je yafaray? vidim tam ty bile tecky, s kterymi jsem se v yafaray strasne natrapil...

Autor:  Mr. Smooth [ sob úno 11, 2012 12:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

Ne, blender cycles. :wink:
Jinak ty tečky nahoře na nosnících mám v místech, kde prochází plošné zdroje světla.
Obrázek
Tak těch by se snad šlo zbavit, horší jsou ty tečky jinde. Jediný místo, kde nejsou, jsou objekty s diffuse BSDF shadery. Tím mé zjištění končí. Jestli by stačilo jiné rozmístění a intenzity světel, nevím. Glossy shader (u něhož jsou ty tečky nejmarkantnější) příliš nastavení nenabízí, vlastně jen roughness. A u tramvaje, kde jsem zkombinoval diffuse a glossy shader (že by to mohlo být něco jako coated glossy u yafaraye), jsou ty tečky taky.
Ale za zkušenost s yafarayem, jak je aspoň trochu eliminovat (teda jestli se ti to povedlo), budu rád. :-)

RE slujda: díky, zkusím to :wink:

Autor:  slujda [ sob úno 11, 2012 8:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: VarioLF

U cyclů už se moc nevedou obyčejná světla, at dáš Area nebo Sun, vždycky se ti budou chovat jako point, a celková interpretace není moc dobrá. Přidej obyčejný plane a nastav jeho materiál na Emission, pak už ho jenom nastav a natoč (bacha kam ti směřují normály). Pár teček ti určitě zmizí :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/