blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
VarioLF http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8285 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mr. Smooth [ čtv srp 04, 2011 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | VarioLF |
Model plzeňské tramvaje typu varioLF |
Autor: | Mr. Smooth [ pon zář 12, 2011 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: VarioLF |
. |
Autor: | foret [ ned led 22, 2012 1:35 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: VarioLF |
Je to povdený model. Možná si zkus trochu pohrát s osvětlením. A eště bych tomu dal nějakou texturu, aby to bylo trochu "poškrábaný". Takto to vypadá moc uměle, jako by to nikdy nebylo na kolejích. |
Autor: | Mr. Smooth [ pon led 23, 2012 11:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: VarioLF |
díky, pravda, že minimálně nějaká ta špína alespoň na střeše by být měla jinak nejen osvětlení, ale celkově lepší render a materiály by to určitě chtělo, tohle je zatím moje slabší stránka, tak se na to pokusím teď víc zaměřit |
Autor: | Mr. Smooth [ stř úno 08, 2012 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: VarioLF |
Základní koncept stanice (konstrukce zastřešení apod.) hotov. EDIT: ještě přidávám další (snad lepší) render: |
Autor: | smrq [ pát úno 10, 2012 11:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: VarioLF |
to je yafaray? vidim tam ty bile tecky, s kterymi jsem se v yafaray strasne natrapil... |
Autor: | slujda [ sob úno 11, 2012 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: VarioLF |
U cyclů už se moc nevedou obyčejná světla, at dáš Area nebo Sun, vždycky se ti budou chovat jako point, a celková interpretace není moc dobrá. Přidej obyčejný plane a nastav jeho materiál na Emission, pak už ho jenom nastav a natoč (bacha kam ti směřují normály). Pár teček ti určitě zmizí |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |