blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Apolova - tvorba http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8520 |
Stránka 1 z 8 |
Autor: | Apolokrieg [ sob led 28, 2012 8:57 am ] |
Předmět příspěvku: | Apolova - tvorba |
Zdar, jsem tu nový. Ale s Blenderem si hraji s menšími přestávkami už zhruba 1/2 roku. Rád bych zde prezentoval nějaké svoje dílka z minulosti a současnosti. nechávat to v šuplíku nemá cenu. Za každý komentář budu rád. První dílko jsem pojmenoval robomravenec, snad to bude v budousnosti součástí nějakého většího obrázku. použit blender 2.49 + luxrender |
Autor: | Apolokrieg [ sob led 28, 2012 9:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
ještě dodám variantu, robomravenec a intel |
Autor: | Alimansan [ sob led 28, 2012 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Pěkná práce. Na to že se Blenderu věnuješ kolem 1/2 roku tak je to velmi dobré. Pokud by ses mu chtěl věnovat i nadále, tak bych doporučil přesedlat na vyšší verzi 2.6x, je v něm spousta vylepšení a na změny v UI si rychle zvykneš. Jen tak dál a pokračuj v dobré práci. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ sob led 28, 2012 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Alimansan píše: Pěkná práce. Na to že se Blenderu věnuješ kolem 1/2 roku tak je to velmi dobré. Pokud by ses mu chtěl věnovat i nadále, tak bych doporučil přesedlat na vyšší verzi 2.6x, je v něm spousta vylepšení a na změny v UI si rychle zvykneš. Jen tak dál a pokračuj v dobré práci. Az nato ze su tam doteraz neni take zasadne veci ako bevel...(teda predpokladam ze bmesh este nevysiel,ci?) Oh a k tomu dielu, fakt velmi dobre nato ze to robis toho pol roka |
Autor: | Alimansan [ sob led 28, 2012 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
BMesh je plánovaný tuším na verzi 2.63 nebo 2.64. Jinak modifikátor Bevel v novější verzi je, ale je pravda že ještě není úplný a schází mu pár funkcí z 2.49. Já osobně novější verzi hodnotím kladně a jako posun kupředu, jen z toho důvodu jsem ji doporučil ;-) |
Autor: | G_Taurus [ sob led 28, 2012 10:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
To by mě zajímalo kolik zkušenějších jede na 2.49B....? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ sob led 28, 2012 10:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
No je pravda ze do buducna je to plus :D ale dost mi to pride zlozite oproti 2.49b, hlavne teda UI, lebo takmer vsetko treba rozklikavat a vobec to vertikalne rozlozenie neni uplne naj, druha vec je ze yafa este neni stabilny pre 2.5x (2.6x), co je pre niekho dost nevyhoda (ja pracujem vyhradne v yafa) a dost mi vadi ze niektore stare veci zmizli, napr ked som chcel nieco presunut, "nakreslil" som len takdo priestoru ciaru a automaticky sa mi zaplo presuvanie objetu (ale mozno je to aj vo vyssich verziach ale nie som isty) Ale akodo buducna je todobre ;) |
Autor: | Apolokrieg [ sob led 28, 2012 10:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Já začal s verzí 2.49, když jsem nainstaloval 2.5X a zjistil, že s tím moc nepohnu, tak jsem to přestal používat a vrátil se zpět k 2.49 a jako render používám převážně Luxrender. (dají se s tím dělat úžasné fotorealistické věci - ale ten render trvá i někdy 3+ hod.). ještě přihodím mojí první scénu, co jsem děll v Luxrenderu. |
Autor: | Alimansan [ sob led 28, 2012 10:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Vím, že zvyk je železná košile, ale z vlastní zkušenosti mohu říct, že nové UI, které je ve verzi 2.5 a vyšší, je opravdu dobře navrženo a má to svůj smysl. Pokud si na to zvykneš, tak se s Blenderem pracuje opravdu velmi dobře a efektivně. Ale to je trochu offtopic bavit se o UI Tvé práce jsou pěkné. Jen tak dál pokračuj. Jde ti to velmi dobře a budu se těšit na další výtvory |
Autor: | Still-Alive [ sob led 28, 2012 10:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Btw hrnek je "kostičkovaný" schválně? |
Autor: | smrq [ sob led 28, 2012 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
robomravenec je paradni. mnohem vic me bere prvni verze, obrazek s intelem je zasedly a barevne nevyrazny. na te studiovce mi dokonce nevadi ani prepaly, na ktere jsem jinak haklivy. v kombinaci s glow efektem z toho vysla zajimave rozostrena prace s prijemnym modrym nadechem. ode me mas 1. |
Autor: | Apolokrieg [ ned led 29, 2012 11:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
smrq píše: robomravenec je paradni. mnohem vic me bere prvni verze, obrazek s intelem je zasedly a barevne nevyrazny. na te studiovce mi dokonce nevadi ani prepaly, na ktere jsem jinak haklivy. v kombinaci s glow efektem z toho vysla zajimave rozostrena prace s prijemnym modrym nadechem. ode me mas 1. nevím, co myslíš tím prepaly. |
Autor: | Apolokrieg [ ned led 29, 2012 11:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Still-Alive píše: :emo17: Btw hrnek je "kostičkovaný" schválně? ano, je to plech |
Autor: | Jergon [ ned led 29, 2012 12:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Brabeneček se mi taky víc líbí na první verzi, ten modrý nádech je hezký a lesk kovu tam celkově líp vypadá (to druhé je opravdu barevně nevýrazné - a když tohle řekne smrq, tak už je to fakt vážné ). Na té druhé verzi ale zase líp vypadají kola, hlavně díky rozrůzněným odstínům těch černých ploch. Na cukříky bych hodil na Nor nějakou zrnitou texturu (Voroného na minimální velikost či tak), kafíčko nebo co je v těch hrncích by se mělo aspoň trošku lesknout a zrcadlit. Jinak vážně pěkný, závidím ti, bo já sám jsem si po půl roce s Blenderem ještě ani pořádně neupr... avil plochu... |
Autor: | smrq [ ned led 29, 2012 11:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Apolova - tvorba |
Citace: nevím, co myslíš tím prepaly. laicky bych to popsal jako presvicene misto, kde se v bile barve ztraci detaily.Citace: to druhé je opravdu barevně nevýrazné - a když tohle řekne smrq, tak už je to fakt vážné safra, vubec netusim, na co narazis.
|
Stránka 1 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |