blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

...zoznamovanie sa s cycles.
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8589
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát dub 20, 2012 4:49 pm ]
Předmět příspěvku:  ...zoznamovanie sa s cycles.

Příloha:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 159.81 KiB | Zobrazeno 4092 krát ]
Zatial ma to bavi, aj ked uz som narazil na jeden problem. Particles children Cycles nevie. Resp, vie ale v naslednom rendere (F12) sa zobrazia uplne inak, nez vo viewporte a to sa potom neda pouzivat. :(
Keby nahodou niekto vedel kde by teoreticky mohla byt chyba, tak mi to mozete dat vediet.
Toto planujem urobit celu animacku ale este neviem kedy... Momentalne si toho berem nejak hodne. Nevraviac, ze toto je akcia "for free". :)

Autor:  xmalda [ pát dub 20, 2012 7:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

pěkná atmosféra, z úsvitu vylezou dva obři a bude svatba :)

Autor:  Bumpkin [ pát dub 20, 2012 7:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

mě tam nejde to nasvícení, hlavně je mi divný proč jsou ty prstýnky celý zelený i ze shora?? neměli by se tam zrcadlit ty mraky?? :-)

Autor:  Siso [ pát dub 20, 2012 7:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

prstene su nasvietene inou hdr mapou. :) To pozadie je uz dodane v aftroch...
To zrejme doladim este, teraz budem bojovat s dolezitejsou vecou a tu napisem coskoro do Otazok a odpovedi jak tak vidim... :)

Autor:  Siso [ pon dub 23, 2012 4:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

Takto je to uz lepsie? :)

Přílohy:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 123.51 KiB | Zobrazeno 4030 krát ]

Autor:  Siso [ stř dub 25, 2012 6:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

Malá oprava. Cycles children vie. Mal som akurát nastavené zobrazenie vo viewporte iné než zobrazenie v render. Defaultne to má tam blender rôzne. Sorry. :-)

Autor:  Louise Cypher [ stř dub 25, 2012 9:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

Mne se to libi. Barevne je to velmi dobre vyvazene, ale precejen mi nesedi pomer velikosti. Ta zluta kvitka vypadaji jako pampelisky (sorry, fakt nejsem botanik), pricemz jejich kvety nebyvaji ve skutecnosti o moc mensi, nez prumer prstynku. Stejne tak trava by musel byt nejaky ultra-kratky husty anglicky travnik. Pravdou ale je, ze sam nevim jak bych to kompozicne naaranzoval v realnych proporcich.

Autor:  Siso [ stř dub 25, 2012 9:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

To je ono presne! Je to stylizace. Takze pryc se proporcema! Pak se zblaznis az tam zacnes davat texty atp. a zistis, ze tam kompozicne nemas na to mista nebo to tam nesedi. Velikost kytek je ale placana od bricha, cca 2sec prace. Tz. urcite sa k tomu este dostanem. Teraz cez celu noc comp len pocital jemny jarny vanok na trave (1000frame)... :)
Kytky ale este definitivne nemaju miesto. Kazdopadne jedna musi byt dominantna, pretoze taku kytku bude mat nevesta. Takze zrejme to bude nejaky obor nerealny. Zas pohyb kamery smerom nahoru a rotaci vic dolu by mi len sposobilo, ze 500 particlu HAIR + 50 children ke kazdemu by som musel zmenit asi na 1500 + 30 a to uz comp neda v simulaci vanku....
Proto mne animace na jedne strane nebavi a pak bavi. Nebavi v tom, ze neustale hladas kompromisy (aby nemuseli svadbu odkladat o tri roky...chapes...) a bavi, ze u animaci divak nema spoustu casu sledovat detaily. Takze subjektivne tvoj projekt zakryva spustu neduhov a vypada lepe... :)

Autor:  Siso [ stř čer 06, 2012 2:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

Cycles sa mi zacina pacit viac a viac. :) Aj ked to vyzera silene oproti internalu, ma to svoju logiku a vo svojej podstate je nastavovanie materialov jedoduchsie.
Ukazka:
Obrázek

Autor:  Apolokrieg [ stř čer 06, 2012 4:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

Je na toto někde na netu český tutoriál ?
Vypadá to šíleně. Já používám Luxrender,ale u něho je neuvěřitelná doba čekání na výsledný render.

Autor:  Siso [ stř čer 06, 2012 4:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: ...zoznamovanie sa s cycles.

Cesky asi nie, ale to nieje az taky problem. Ja som si stiahol od /vklidu/ niekde na fore to postoval jeden subor kde urobil taky vrtulnik v takej plechovke. Neviem to najst. A na nom som si vyskusal iba menit textury a nastavenia. A potom som si presiel tento tutorial raz a stacilo to. Je to v podstate hrozne jednoduche a oproti internalu nestrielas hodnoty od brucha aby si dosiahol nejakeho vysledku ale ovela viac cielene. Takze si vlastne aj rychlejsi.

Skusal som kedysi Luxrender, Yafaray ale nikdy som nedosiahol vysledkov ako u Cycles. Za prve jeho rychlost (u mna cez CUDA) je neuveritelna a za druhe materialy konecne nejak vyzeraju. Aj ked stale sa je co ucit, resp. zdokonalovat.

U tohoto prikladu dole som dokonca nechal vyskusat aj vyrenderovat plachtu v rozliseni 5000x4000 a mal som ju hotovu do 20min. Este zatial Cycles nevyuzivam uplne komercne, pretoze sa obcas este stretnem s niecim, ze to pada, nefunguje atd (pr. speed vektory). Ale myslim, ze sa uz blizi chvila ked to ofiko spustim a budem renderovat aj v Cycles zakazky. :)

R.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/