blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
moja tvorba po nejakom case http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=5&t=8884 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ pát zář 05, 2014 12:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | moja tvorba po nejakom case |
Mam celkom fajn spomienky ako som s blenderom niekedy zacinal v grafike a vsetci sme sa tu bavili o nasich vytvoroch. potom som prestal a presiel na hudbu, teraz som spravil comeback ku grafike, mam tu zopar rozrobenych projektov: Iphone 5s (ma zlu obrazovku, uz je opravena) http://art.ngfiles.com/images/304000/30 ... -model.jpg Ford Mustang (experimentalny postrprocess v PS) http://art.ngfiles.com/images/300000/30 ... -model.jpg Female Pilot (design od Benoit Godde) http://www.newgrounds.com/dump/draw/3d0 ... 4582f52898 Narychlo nastavene shadery, lighting a pokus o kompoziciu v Nuke http://www.newgrounds.com/dump/draw/813 ... 146989de7b |
Autor: | Still-Alive [ sob zář 06, 2014 12:25 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Pilotka je parádní! |
Autor: | G_Taurus [ ned zář 07, 2014 9:26 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
To je pořád Blender? :) |
Autor: | Siso [ úte zář 09, 2014 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
velmi pekne. |
Autor: | Sunshaftstudios [ stř zář 10, 2014 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Diky za komenty G_Taurus: je to maxko, ale polygony jak polygony ;) +posleny obrazok je prvy test v NUKE - skusal som samostatne renderovat specularity, direct, indirect lighting, tiene, alphu a potom to spajat dokopy render klasika vray, na ten nedam dopustit, rendertime nebol ani na jednom z obrazkov viac ako 10 minut :D |
Autor: | G_Taurus [ stř zář 10, 2014 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Sunshaftstudios: jo to je fakt polygony jako polygony.... jen, že za doby Tola, SirThomase by tě ukamenovali za bezvěrčí. co se týče VRay ano je rychlej to je fakt |
Autor: | smrq [ čtv zář 11, 2014 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
za casu Tola a sir thomase by byla smrt! :) casy se meni. ty prace jsou povedene. je vtipne, ze pises, ze ses po case vratil ke grafice a skromne sem davas nove prace. cekal jsem nejake komorni drobnosti, treba jako ten mobil. ale ta pilotka je mazec model. i to auto nebyla prace na dve hodinky. dobry navrat. |
Autor: | Bumpkin [ pát zář 12, 2014 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
heh nedělejte z nich tvrďáky ;) moc dobře víte že tu tolaerovali i jiné programy když byl použit alespoň na kousek tvorby blender... Každopádně se ani nedivím že děláš v maxu ;) komerce prakticky nic jiného nezná, a celkem je chápu ;) podpora je holt podpora to k blenderu nedostanou no |
Autor: | G_Taurus [ pát zář 12, 2014 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Bumpkin píše: heh nedělejte z nich tvrďáky ;) moc dobře víte že tu tolaerovali i jiné programy když byl použit alespoň na kousek tvorby blender... Každopádně se ani nedivím že děláš v maxu ;) komerce prakticky nic jiného nezná, a celkem je chápu ;) podpora je holt podpora to k blenderu nedostanou no a proto dělám komerci v Blenderu :) |
Autor: | Bumpkin [ pon zář 15, 2014 11:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
G_Taurus: ehm... a můžeš ukázat tu super kvalitní komerci? já jen jestli to může konkurovat bežné komerční tvorbě jak ty tvrdíš :) PS: tvá tvorba již několik let přešlapuje na místě ;) posun prakticky 0 ale to není sem do tohoto vlákna |
Autor: | G_Taurus [ úte zář 16, 2014 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Bumpkin píše: G_Taurus: ehm... a můžeš ukázat tu super kvalitní komerci? já jen jestli to může konkurovat bežné komerční tvorbě jak ty tvrdíš :) PS: tvá tvorba již několik let přešlapuje na místě ;) posun prakticky 0 ale to není sem do tohoto vlákna Máš samozřejmě ve všem pravdu. |
Autor: | G_Taurus [ úte zář 16, 2014 11:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Bumpkin píše: Každopádně se ani nedivím že děláš v maxu ;) komerce prakticky nic jiného nezná, a celkem je chápu ;) http://www.maxarea.com/forum/software/m ... xem-360248 |
Autor: | G_Taurus [ sob zář 20, 2014 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Já věděl hned, že to není Blender. Za to bych se chtěl ospravedlnit, holt honit ego si umí každý. Tak se omlouvám. |
Autor: | Sunshaftstudios [ sob říj 04, 2014 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
No v kazdom pripade som rad ze som vas tvorbou zaujal, a aby som vase konverzacie max vs blender nenechal chladnimi, tak momentalne sa ucim pouzivat mayu pred par dnami som dokoncil jeden artwork, bola to kombinacia matte paintingu v PS a modelovania v maxku. http://art.ngfiles.com/images/321000/32 ... remake.jpg a Bumpkin ma pravdu, komercia chce Max a Mayu. no keby nejake studio povedalo ze Blender, tak neni problem snad sa to tam odvtedy toho tak nepomenilo. :D a mimo temy, toto som robil ked som mal pohov od grafiky: http://www.youtube.com/watch?v=YJKESYJ4QW8 myslim ze songwriting, sound engineering a grafika k sebe celkom idu |
Autor: | Marek [ sob říj 04, 2014 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: moja tvorba po nejakom case |
Sunshaftstudios píše: a mimo temy, toto som robil ked som mal pohov od grafiky: http://www.youtube.com/watch?v=YJKESYJ4QW8 13 milionů shlédnutí? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |