Právě je stř pro 04, 2024 1:04 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zrychlení renderu
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2006 4:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
:?: Mám scénu, kde je samá animace (vlnění trávy,vlnící se voda, jedoucí kamera) a chci to naanimovat ve 100 procentní kvalitě jenže rendering potom běží strašně pomalu. Chcise zeptat jestli to jde nějak urychlit?
děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2006 5:24 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Neviem co myslis pod pojmom 100% kvalita??? Ak mas podla teba hotovu scenu a animaciu tak, ze nechces nic menit a je to final, tak si pockaj:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zrychlení renderu
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2006 6:17 pm 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
Stáňa píše:
:?: Mám scénu, kde je samá animace (vlnění trávy,vlnící se voda, jedoucí kamera) a chci to naanimovat ve 100 procentní kvalitě jenže rendering potom běží strašně pomalu. Chcise zeptat jestli to jde nějak urychlit?
děkuji


Kup si výkonější železo -> bohužel........ :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 22, 2006 8:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Tak nic já jsem si myslel že to nepůjde


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2006 8:10 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
A nebo ozel tu 100% kvalitu. V animaci se toho ztrati mnohem vice, nez ve statickem obrazku. Vsak se zeptej tech co delaji hry. Jak "sidi kvalitu renderu". Tim nemyslim, ze to odflaknou uplne, ale prave naopak si daji praci se spickovym otexturovanim na minimalni pocet facu. No a animace je nekde uprostred mezi hrama a statickym renderem.
Jinak sorry. Hry jsem nikdy nedelal a asi si na ne ani netroufnu, ale malinko jsem v tutorech okoukal, jak se hry "pecou".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zrychlení renderu
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2006 6:31 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 6:39 pm
Příspěvky: 197
Bydliště: Frýdek-Místek
Stáňa píše:
Chci se zeptat jestli to jde nějak urychlit?

Postav pocitacovou sit a nahod tam arachnix!
A tohle jsi cetl?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 24, 2006 7:59 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Ještě mě napadlo když dám nějaký objekt do jinný vrstvy jestli to nepůjde rychleji. Moc tomu nevěřím ale vyzkouším to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 19, 2006 6:42 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Chce to múdre rozhodnutie, ktoré objekty sú "pomalé" a dôležité. Tie potrebujú 100%. U rýchlych sa dá niečo urobiť. Použiť tlačítka Optimal Draw, FasterDra (Neviem, či nepomôže aj vypnutie Double sided). Dať tam jednoduchšie textúry.

Jemná hmla vo worlde tiež skryje detaily a umožní jednoduchšie kreslenie.

Tiež spomaľuje väčší počet svetiel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 19, 2006 9:04 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
scénu musíš optimalizovat už při modelování .... spouta věcí se nemusí udělat až tak kvalitně ( jak u bylo psáno výš ), zpravidla by jsi ji měl rozdělit na tři pásma a v tom nejvzdálenějším už stačí jednoduché modely s dobrou texturou .

Jak máš scénu osvětlenou? ...to je totiž teď to jediné, čim to můžeš zrychlit, pokud nechceš chytat na modely.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 19, 2006 12:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 30, 2005 8:38 pm
Příspěvky: 401
Bydliště: Rakovník
nemusíš mít postavy které jsou od vertexů celé žluté . Když dělam hry tak postava droid i auto má tak 170 poligonů ! Ale nakonec je nejdůležitější textura takle je to i při renderu jen můžeš dát víc poligonů atd . Vem si treba desku stolu . Pokud tam dáš nějakou blbou texturu je to jak modelína . Pokud tam dáš nějakou bezvadnou + suprově nasvícenou je to jak pravé . A to tam máš jen takovejch 5 poligonů .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 19, 2006 3:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
pedu píše:
Chce to múdre rozhodnutie, ktoré objekty sú "pomalé" a dôležité. Tie potrebujú 100%. U rýchlych sa dá niečo urobiť. Použiť tlačítka Optimal Draw, FasterDra (Neviem, či nepomôže aj vypnutie Double sided). Dať tam jednoduchšie textúry.

Jemná hmla vo worlde tiež skryje detaily a umožní jednoduchšie kreslenie.

Tiež spomaľuje väčší počet svetiel.

1) Optimal Draw a Faster Draw fungují imho jenom v 3d okne
2) Proc odpovidas na pul roku stary topic ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2006 7:57 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Na starú tému som odpovedal preto, lebo si myslím, že je vždy aktuálna.

Pri skúmaní fastdraw ma pomýlil nejaký multitasking vo Windowse. Najprv som renderoval bez neho a potom s ním a rozdiel v dobe renderovania bol citeľný. Ale teraz vidím, že nie kvôli blenderu, ale kvôli operačnému systému.

Ku zrýcheniu sa však dá povedať viac – napríklad, či mať zapnutý Ray. Pri niektorých scénach nevidieť rozdiel v kvalite, ale doba renderovania môže klesnúť napr. z 28 na 10 sekúnd a to je dosť.

EnvMap je v prípade animácie dosť zanedbateľná. Jej tvorba síce trvá dosť dlho, ale iba raz. (pokiaľ nie je animovaná.) Treba tiež zvážiť aký jemný OSA(ntialiasing) má zmysel využívať.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz