Právě je ned pro 01, 2024 6:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s Unwrap mapováním
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 5:28 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Zdravím všechny blenderisty,

Opět mám další problém, potřebuju rozložit facy metodou LSCM Unwrap u jednoho obdélníka, ve kterém je vložený další, mezi těmato jsou pak facy(ale uprostřed menšího ne)., no a když si je rozložím v UV editoru, tak naráz nejsou přesné obdélníky, prostě jsou "nakřivo". Nevíte někdo pls co s tím?(někteří možná namítnou , že je tu LSCM unwraping zbytečný, ale je to do složitějšího modelu) Díky za kažné rady, Racek

EDIT:přikládám blend, ten snad mluví za všechno(kdyžtak pozdejc smažu)
EDIT2:pokud jsem to radši měl dát do Otázek v BGE, tak se Adminům omlouvám :oops:


Přílohy:
problem.rar [24.61 KiB]
18 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 5:45 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Na to bych měl jednoduché řešení...označ si body jedné strany UV mapy,která je nakřivo a zarovnej ji s osou pomocí S+osa a pak potvrď...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 5:54 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
ale to by pak nebylo přesné, ne?Někde by byla textura roztáhlá a tak..nejlepší by bylo, kdyby to šlo nějak zrovna, nějakým nastavením, omezením...ale jinak díky, zkusím všechny varianty :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 6:02 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Nevým,proč by ta textura měla být roztáhlá...buď si uděláš UV síť a na ni naneseš texturu a nebo UV naneseš na texturu...

Jinak v unwrapu máš ještě možnost "Project From View",což ti v tomto případě udělá UV síť ve stejné velikost jakou má objekt...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 10:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Tak jsem to s "nakopnutím" Genoma nakonec vyřešil(díky Genome :lol: ), kdyby se to někomu někdy stalo, tak stačí v panelu UV calculation v záložce Unwrapper přehodit z "Angle based" na "Conformal".. Racek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz