Právě je ned pro 01, 2024 3:40 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymazání Image z UV editoru
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 7:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zdravím,
jak odstraním z UV editoru texturu u objektu tak, aby tam nic nebylo? V 3D zobrazení textured by měl být poté vidět bílý objekt bez textury. Jde mi jednoduše o výchozí stav, kdy tam žádná mapa nebyla, dokud jsem ji nenačetl ze souboru s obrázkem.
Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 8:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Neviem presne čo myslíš, ale skús kliknúť na X



Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 8:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Je s tím jeden problém: Místo bílé je ve 3D zobrazení růžová. Dá se s tím něco dělat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 8:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Moc nechápem čo vlastne zamýšlaš. Tá "rúžová" je v blenderi defaultne nastavená pre facy ktoré nemajú priradenú žiadnu textúru (pri UV). Ak chceš malovať na bielu , tak si pod UV layout načítaj čisto bielu textúru. Ked napíšeš na čo konkrétne to potrebuješ oveľa lachšie sa ti bude dať pomôcť :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 9:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Když zapnu Blender a mám tam defaultně krychli, tak si přepnu do režimu textured. Teď můžu v UV editoru přiřadit texturu. Jak to ale uvedu do původního stavu? Původně krychle růžová nebyla, ale byla bílá a vystínovaná (narozdíl od otexturovaných faců, které vystínované nejsou při zobrazení textured). Měl jsem objekt bez textury. Pak jsem ji přiřadil a teď to chci uvést do původního stavu, ale nevím, jak.
Jde mi defakto o tohle:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2007 7:23 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Vypni si materiály TexFace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2007 9:38 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
TexFace mám vypnuto, přesto je objekt pořád růžový. O render nejde, jen o zobrazení ve 3D okně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 5:14 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Tak si vypni face select mode (F), prípadne aj zobrazenie na Solid (Z, či Z Z)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 10:41 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
frca píše:
Je s tím jeden problém: Místo bílé je ve 3D zobrazení růžová. Dá se s tím něco dělat?


Pokial viem, tak nie, ak ťa tá ruzová drázdi, tak asi jedinou moznostou bude priradit objektu bielu texturu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 11:29 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
tebe asi mate ze nekdy maji facy bez zadne textury bilou a nekdy ruzovou barvu
ja si to vysvetluji tak ze cast objektu (tedy facy) co jeste nikdy nemeli texturu, jsou bile - zakladni
a ta cast objektu co je ruzova, tak tam ty facy uz nekdy v minulosti texturu meli, ale bud jsi tu texturu smazal a nebo jsi ji presunul jinam - blender ma totiz myslim defaultne nastavene relative paths k texturam, to znamena ze kdyz je textura presne v te slozce co .blend soubor tak si k ni blender napise cestu jen textura.png ... kdyz je ve slozce v te same slozce tak se napise textury/textura.png a kdyz je o adresar vyse tak se napise ../textura.png atd atd..
ale zato kdyz si v nastaveni blender (stahnutim horniho okraje dolu) skrtnes relative paths, proste je vypnes.. tak blender bude pouzivat absolute paths, to znamena, ze se napise cela ta dlouha cesta kde presne na disku je textura ulozena takze tam bude nekolik adresaru nez se to k texture dostane


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 6:38 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
O to jde taky, růžová má zobrazovat facy, kterým sice je přiřazená textura, ale nebyla nalezena, a ne ty, u kterých prostě textura není. Podle mě se to dá považovat za chybu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 20, 2007 2:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Úplnou náhodou jsem to objevil. V UV face select módu se stiskne WKEY a vybere se Clr Tex.

Edit: Ve verzi 2.48a uz funguje ten krizek (a polozka Clr Tex v menu Specials uz neni).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz