Právě je ned pro 01, 2024 12:54 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 25, 2008 8:41 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
ale ja to otexturoval tou texturou zeme-UV jsem nedelal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 25, 2008 9:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Bosf píše:
ale ja to otexturoval tou texturou zeme-UV jsem nedelal.

nikdy si nedelal UV? ... tak v tom pripadne mi nedochazi smysl celeho tohohle threadu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 10:03 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
Ted jsem vzal texturu te zeme a otexturoval to.A neotaci se to-Nechtel jsem to davat jinam protoze je to texturovani.


A ja jsem se snazil to udelat tim UV.Nepochoil jsi to.Ja rikial ze jsem akorat tu zemi neudelal UV mappingem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 3:37 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
bosf:teďka jsem to tak trochu neopochopil já (to co si napsal) :blink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 5:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
vyzna se v tom jeste nekdo krome bosfa?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 5:55 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
Topic se jmenuje UV mapping.JE to o UV mappingu.



ALE pote co napsal
Forseti píše:
No, osobně bych se v případě zeměkoule vykašlal na UV a normálně bych si sehnal texturu Země (třeba tuhle http://www.buining.com/images/EarthTM0360.jpg ) a namapoval ako sphere


Jsem zahodil UV mapovani a udelal kouli na kterou jsem dal texturu zeme :
http://www.buining.com/images/EarthTM0360.jpg


Bez UV mapovani.
A ted kdyz to mam otexturovane takto kdyz otocim kouli tak vidim jednu a tu samou cast textury zeme.OD te doby jsem UV naepouzival.Tak.Chapete to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 6:24 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no to je zaujimave, lebo ja som zobral cube, natexturoval (iba image, bez mapovania) a zrenderujem, image je tam, otocim, otoci sa objekt aj s texturou proste to mini auto, ktore bolo na hornom faci, sa otocilo a je teraz na bocnom, ja myslim, ze jedine, co by bol asi problem by bolo, ze to otacas v edit mode, otacaj v obj mode :wink:

P.S. ja som to chapal od zaciatku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 7:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Sagi píše:
otacis ji v object modu nebo edit modu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 8:55 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
Object mod- Nic nedela
Edit mod - Nic nedela.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 10:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
aaale Bosf, tak tomu uz vobec nerozumiem, ti mozem dat, spravil som 2 skusobne rendery, sak otocim objektom v obj mode, zrenderuje sa a obrazok je na druhej strane! tu je bud chyba v komunikacii alebo v tvojom Blenderi, inak to uz neviem popisat, poskusaj, alebo ti sem postnem bled ak chces, pootacaj si v OBJ. mode a uvidis (a zrenderujes ;))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 10:35 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
co takhle postnout ten problemovy blend?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 10:39 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř bře 05, 2008 9:38 am
Příspěvky: 136
Murphyho zakon:
Dany problem se vyresi zlomek vteriny pred tim nez vam na nej nekdo pracne odpovi,nebo pote co ukoncite vetu,nebo kdyz to chcete nekomu predvesti.






Samozrejme uz to jde takze neivm co jsem delal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 10:44 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
To je super, ze si to spravil, takyto problem som v Blenderi nikdy riesit nemusel :), ked tak si to mapuj a v F5 v nastaveni textur si zaskrtni UV, a nebudes mat problem s natacanim objektu...ostatne mapovat texturu zeme na uvsphere (prpadne ICOsphere) sa mi zda trochu...no nic, hlavne ze ti do uz ide :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz