Právě je pon pro 02, 2024 11:50 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: blender 2.46 -exporty
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 2:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
ahoj, nevite prosim nekdo proc kdyz nainstaluju blender 2.46 tak tam nemam zadny exporty krome vrml, dxf a stl ? potrebuju hlavne 3ds a obj a kdyz nainstaluju 2.46 tak tam proste nejsou... tak musim nainstalovat starsi verzi a tu novou pres to a pak to de... nevite nekdo jak to je?

a jeste mam problem s indigem, najednou z niceho nic prestalo fungovat a kdykoliv zapnu indigo export (skript) tak ten skript spadne s takovou tou hlasku jakoze script error. zkousel sem preinstalovat blender, python i indigo a dela to porad :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 6:10 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Skus preinstalovat blender, ja mam v zakladnej 246 verzii vsetky exporty co tam maju byt, pouzivam 3ds a collada a collada funguje na rozdiel starsych verzii konecne ako tak prijatelne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 6:57 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
juá mm uplně tu první 2.46 a do 3ds mi to jde v pohodě :) je pravda, že sem předtim měl nainstalovanou 2.44, pak 2.45, pak RC1, RC2 a nakonec 2.46, ale šlape mě to :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 7:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
ja mel prave taky vsechny exporty, jenomze kdyz sem instaloval jenom blender 2.46 (nemel sem na disku zadny predchozi verze), tak tam exporty chybi :( zkousel sem to nekolikrat, fakt divny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 7:16 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
joxer:podle mě tu poslední verzi nějak uspíchali i když těch RC bylo dost tak nechápu proč nejde Yafray a taky to proč do té instalace 2.46 nepřidali žádné skripty musel jsem si je tam točit z jiné verze než z toho finalu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 7:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
Ragnos: tak aspon ze to neni jenom u me, ale fakt tam je chyba...
jinak yafray normalne pouzivam, akorat mam vypnuty to tlacitko "xml" , je blby ze se mi neukazuje po castech ale objevi se mi az hotovej render ...

mozna autori usoudili ze uz je blender tak dobrej ze neni treba externi renderer ani exporty, proc exportovat do neceho jinyho kdyz nejlepsi je blend ze :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 10:26 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 01, 2004 4:45 pm
Příspěvky: 225
Bydliště: Příbram
hm..taky se mi to stalo, ale jen když jsem použil Blendigo_v109, zustali tam jen ty exporty co píšeš, ale po odinstalování se zas objevily...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 3:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Ragnos píše:
joxer:podle mě tu poslední verzi nějak uspíchali i když těch RC bylo dost tak nechápu proč nejde Yafray a taky to proč do té instalace 2.46 nepřidali žádné skripty musel jsem si je tam točit z jiné verze než z toho finalu

Nefunkčnost Yafraye není problém Blenderu ale Yafraye. Podle informací, co se dají na internetu sehnat je to tím, že oficiální build Yafu je kompilovaný MSVC 2005 a Blenderu MSVC 2008 a ty jsou mezi sebou binárně nekompatibilní. Jinak řečeno, mělo by stačit Yafray znovu zkompilovat se stejnou verzí MSVC.
Linuxové buildy AFAIK fungují dobře, ale nemám je odzkoušené (blender i Yaf si builduji sám).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 3ds export
PříspěvekNapsal: úte črc 01, 2008 5:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
potrebuju poradit, jestli nekdo nemate zkusenosti s exportem do 3ds ( nechci kvuli tomu zakladat novy tema...)

problem je ze delam nejaky modely a pozadovanej format je 3ds. ty si pak udajne oni importujou do 3dsmax. ale problem je ze modely jim nezobrazujou UV mapy. nevim si s tim rady. psali mi neco jakoze 3ds format ma v sobe bud udaje o "smoothing" nebo o "UV" - ale pri exportu z blenderu zadny moznosti nastaveni 3ds nejsou... nevite nekdo jak to vyresit? nejakej jinej funkcni 3ds export treba?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 01, 2008 8:07 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh nechapu proc 3ds to je v blenderu nepouzitelny nejvychytanejsi je OBJ jak v maxu tak v blenderu posli jim to v OBJ formatu a mas po starostech :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 01, 2008 8:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
bumpkin: presne o to se je snazim presvedcit, ale pouzivaj tech programu vic a nejak chtej furt 3ds... no uvidime, snad za to dostanu zaplaceno :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 01, 2008 9:39 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
joxer: hehe to nechapu Obj bezi lip na vsech 3d aplikacich nez 3DS :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2008 9:26 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Export z Blenderu do fbx a obj by mal byť bezproblémový. Potom si stiahni nejaký spoľahlivý nástroj, pomocou ktorého to dostaneš do 3ds formátu. Samotný Autodesk ponúka konvertery -> http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=6839916.

Dokumentácia jednotlivých (exportných) skriptov -> http://wiki.blender.org/index.php/Scripts/Catalog#Export.

Najväčší potenciál pri prenose 3d dát (z Blenderu) má podľa mňa formát fbx, ktorý je pomerne vyspelý, častokrát sa používa na výmenu 3d dát medzi maxom a mayou atď. a hlavne Blender poskytuje slušný export. -> http://wiki.blender.org/index.php/Scripts/Manual/Export/autodesk_fbx#Interoperability


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz