Právě je sob lis 30, 2024 11:00 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 3:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
mna by celkom zauimalo ako docielim v blenderi nieco taketo

tam akokeby efekt hlbky...
nejde mi to ani s yafray ani s internalObrázek


Naposledy upravil Sunshaftstudios dne stř pro 17, 2008 5:16 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 4:00 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Všechno se to nastavuje u materiálu v panelu Mirror Transp...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 4:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
to mi nerobi problem, len ten efekt hlbky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 4:45 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Na to má vliv spousta věcí...

Jukni sem http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/102 úplně dolu jestli ti to pomůže...

Nebo sem postni objekt u kterého toho chceš dosáhnout...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 4:47 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
zakladnym predpokladom je, aby mal skleneny objekt nejaky objem..teda musi byt uzatvoreny. Potom samozrejme spravne nastaveny material..hlavne IOR. Pre sklo je to hodnota 1,51.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 5:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
NO NIECO SA MI UZ PODARILO, ale v tom tutoriale je stary blender...
aj tak najlepsiou cestou ako na to dojst je experimentovanie, a to robim casto...
este mam problem z uv mappingom,
preco to nerenderuje? zatial som nekukal ziaden tutorial, len som experimentoval bars co stlacal (samozrejme nie nahodne)
a dospel som k tomuto problemu:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 5:41 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no musis to dat aj do materialu ako texturu a zvolit uv mapping


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 6:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Kapo: ne, nemusi. Pokud ma na objektu jen jednu UV mapu (a rekl bych ze ano), staci mu v materialu daneho objektu zapnout TexFace (F5, paletka Material - druha od leva). Ovsem pokud bude chtit pres UV mapovat treba jeste bum nebop specular mapu, tak s nima musi udelat to, co rikas.

EDIT: opravil jsem po sobe preklepy ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 7:39 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
lz píše:
Kapo: ne, nemusi. Pokud ma na objektu jen jednu UV mapu (a rekl bych ze ano), staci mu v materialu daneho objektu zapnout TexFace (F5, paletka Material - druha od leva). Ovsem pokud bude chtit pres UV mapovat treba jeste bum nebop specular mapu, tak s nima musi udelat to, co rikas.

EDIT: opravil jsem po sobe preklepy ;)


tak sorry za nepresne informacie no :roll: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 8:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
napisete mi na icq? tam sa to da ovela lepsie vysvetlit...
moje icq je 409073581
ps: som permanentne zaneprazdneny lol


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 17, 2008 9:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ne, nenapíšu. ICQ nepoužívám. Ale pokud máš čas, projdi net a najdeš spoustu tutoriálů, česky např. tady: http://www.grafika.cz/serial11.html, související věci i tady http://www.grafika.cz/serial11.html . Pokud alespoň trochu ovládáš angličtinu, postahuj si BlenderArt magazine, ten každé číslo věnuje obsáhle jednomu tématu (modelování, texturing atp..): http://www.blenderart.org/issues/ . Dál je hodně videotutoriálů na Vimeu i YouTube. V neposlední řadě je tu někde na fóru thread který je podobných odkazů plný :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz