Právě je sob lis 30, 2024 11:03 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nasvetlenie sceny
PříspěvekNapsal: sob úno 21, 2009 3:29 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Potrebujem radu, chcem nasvetlit ozaj velku scenu, ktora ma velmi vela poly...je tam nejaka "podlozka" a nejake domy, ktore su velmi vysoke, a kamera je nad jednym z nich a snima ulicu zhora...

1.) aky renderer mam pouzit? ak yafray, tak *
2.) ake typy svetiel pouzit? skor sun, alebo area?
3.) kam svetla umiestnit? nad budovy, alebo nad aj popri budovach?

za pripadnu pomoc dakujem...

*s yafray mam problem...pocul som, ze ked stlacim pred renderom xml tak uvidim proces, ale ked ho stlacim blender vyhlasi chybu odosielat-neodosielat a uzavrie sa. Blender verzia - 2.48, yafray-0.09 (pise v readme :D)

aj tu by som potreboval pomoc...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 21, 2009 5:15 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Čau. Zkus Yaf(a)Ray, je to lépe propracované než yaf 0.9. Pak použij jedno sun světlo(zde můžeš nastavit jemnost stínu to u předešlé verze yafu nejde) a třeba AO + Sunsky nebo HDRI. Nebo nějakou kombinaci, možností je hodně. Jde o to do jakého detailu chceš zajít a jak velký RT chceš schopnej akceptovat. Nebo použij internal, taky sun + AO...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 21, 2009 7:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dosal píše:
Čau. Zkus Yaf(a)Ray, je to lépe propracované než yaf 0.9. Pak použij jedno sun světlo(zde můžeš nastavit jemnost stínu to u předešlé verze yafu nejde) a třeba AO + Sunsky nebo HDRI. Nebo nějakou kombinaci, možností je hodně. Jde o to do jakého detailu chceš zajít a jak velký RT chceš schopnej akceptovat. Nebo použij internal, taky sun + AO...


za typ na yaf(a)ray dakujem, pocul som o tom, ale este som to neskusal...skusim...

Sun-jemnost tiena? a mozem pouzivat viac sunov, alebo sa svetlo dostane naozaj do kazdeho kuta?

detail chcem velky (rederujem na 1920 X 1080), RT az po 72 hod. (raz som renderoval tyzden, ale to bola animacia :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 22, 2009 10:21 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Můžeš použít kolik sunu chceš ale myslím že jedno postačí :D neviděl jsem tu víc sluníček. Funguje jako obrovský plane vrhající stejnosměrný paprsek. Takže na pozici nezáleží, jen je potřeba jakým směrem chceš aby ti šli paprsky. Tu jemnost stínu jsem vyjádřil obrázkem + poslední obr. s AO
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz