Právě je sob lis 30, 2024 7:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: NLA editor
PříspěvekNapsal: pát srp 07, 2009 1:36 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Neviete preco ak v NLA editore si jednu akciu skonvertujem na NLA pasik a potom ho chcem zduplovat tak sa mi stale objekt vraca na to iste miesto? A pritom zaskrtnem aj moznost OFFSBONE kde nastavim kost ktora je premna v mojej armature ako hlavna?? :( Podla manualu, toho slovenskeho ma prave ta offsbone zabezpecit ze pohyb si bude pocitat v nejakej osi sam...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NLA editor
PříspěvekNapsal: pon srp 10, 2009 9:59 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Asi to tu najskor nikoho nezaujima ale aj tak si na moju otazku polozim odpoved. Mozno sa to niekomu zide.

Ak chcete aby Vam v NLA editore fungovalo cyklovanie akcie tak posledne kosti z retazca musia mat zaskrtnute to malicke "OFF" vedla menu kde sa parentuju kosti medzi sebou. Vola sa to " Cyclic offset to this Bone".

Vsetci ste tu modelari ci co??????


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz