Právě je sob lis 30, 2024 7:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: textura jen z jedný strany
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 8:49 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv říj 30, 2008 12:13 pm
Příspěvky: 57
jak udělam, aby textura na plane byla jen z jedny, stranky to musim o kousek extrudovat nebo to nějak jde díky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: textura jen z jedný strany
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
neviem....ale nestaci len v nastaveni vypnut DOUBLE SIDED?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: textura jen z jedný strany
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 12:56 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ale blender dava texturu jen na jednu stranu plane. prave kdyz chces, aby je znazornoval na obou, musis aktivovat double sided... nebo se pletu? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: textura jen z jedný strany
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 5:33 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
ja vam neviem, ale niekde som cital ze double sided ma nieco spolocne s tym, ze ak je single sided plan otocena normalou od kamery tak sa proste nerendruje, zacinam mat pocit ze s texturami to bude mat pramalo spolocne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: textura jen z jedný strany
PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2009 12:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Edgar Vanat ma pravdu (castecne) - Double Side nema nic spolecneho s texturou v renderu. Nema totiz nic spolecneho s renderem. Je to informace pro Open GL, jestli ma vnitrni stranu normaly vykreslit nebo ne. (Staci, kdyz se prepnete v 3D okne do zobrazeni (Draw Type) Solid nebo Shaded.
http://www.blender.org/development/rele ... l-normals/

To co chce Merak neumim udelat jinak nez pres Composite Node (Geometry > Front/Back socket) nastavenim jednoho materialu pro vnejsi a vnitrni stranu.
http://www.blender.org/development/rele ... ing-nodes/

Ale treba to jde i jinak.
p.s.: misto tech pocitu, by nekterym pomohlo prve zkusit aspon google


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz