Právě je sob lis 23, 2024 9:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UV editing - clamp
PříspěvekNapsal: čtv zář 16, 2010 12:21 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
V blenderu se defaultně uv textury wrapují (opakují). Jde ale nějak nastavit clamping, tzn. neopakování (kdo zná OpenGL, ví, o čem mluvím)? Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV editing - clamp
PříspěvekNapsal: čtv zář 16, 2010 9:30 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
dá sa to iba u textury image a tam máš dolu módy extend, clip, clip cube, repeat a checker - no a z nich myslím treba dať clip


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz