Právě je sob lis 23, 2024 4:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 7:58 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv led 05, 2017 8:29 pm
Příspěvky: 19
G_Taurus píše:
noob:
Robix:
Ano pravda přes křivky pokud je máš z nějakého softwaru je to nejrychlejší, ale metoda face to face mi nepřijde zcestná, tu jednu krytinu jsem měl za 5-8 minut. Což mi nepřijde tak neúsporné a navíc člověk nad tím má největší kontrolu. Takže bych ji radil spíš jít cestou modelování a kvality než přes křivky a kvantitu imho.


Pokud to zvládnu, zkusím tenhle způsob také


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 9:35 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Robix: kdyby ne, dej vědět a mrknem se na to :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 10:18 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv led 05, 2017 8:29 pm
Příspěvky: 19
Nyní řeším, jak dostat křivky z jednoho souboru do jiného. Zkoušel jsem různé exporty, ale křivka se zřejmě transformovala na objekt MESH a pokud ji zkonvertuji zpět na křivku, tak má mnohonásobně víc bodů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 10:22 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Robix píše:
Nyní řeším, jak dostat křivky z jednoho souboru do jiného. Zkoušel jsem různé exporty, ale křivka se zřejmě transformovala na objekt MESH a pokud ji zkonvertuji zpět na křivku, tak má mnohonásobně víc bodů


Shift+F1 nebo File-append vlezeš do .blend souboru a tam si najdeš složku Object a tam tu danou křivku apenduje se bez potřeby konvertace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 10:59 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv led 05, 2017 8:29 pm
Příspěvky: 19
Jo, díky. Ale File/Append, výběr příslušného objektu ze složek jsem zkoušel, ale některé křivky lze tímto přetáhnout a jiné se prostě nedaří. Zkoušel jsem přetáhnout i jednoduché objekty jako kostku, kouli apod. - nejde to. Nepomohlo ani obnovení továrního nastavení. Ještě zkusím program přeinstalovat.

Nepomohla ani přeinstalace. Dále, zkoušel jsem v práci na zcela jiném PC a stejný výsledek, nevím, kde dělám chybu


Naposledy upravil Robix dne pát úno 03, 2017 3:53 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2017 11:59 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Robix:pošli .blend ze kterého ti to nejde rád se na to podívám...

zabal do .zip a pošli jako přílohu nebo přes http://www.uschovna.cz pošli link na stažení...

opravdu by mě zajímalo kde je zakopaný pes :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: sob úno 04, 2017 8:18 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv led 05, 2017 8:29 pm
Příspěvky: 19
To G_Taurus
Ahoj, v příloze příspěvku posílám soubor. Nakonec jsem import křivek přes Append zvládl, původně jsem k souborům nepřistupoval přes složku "Object", ale šel jsem rovnou do složek "Curve" nebo "Mesh" a pak se mi většinou nic nenatáhlo, jindy se to však podařilo, což mě mátlo.

Nyní řeším, jak zdokonalit vlnu, stále tam mám určité deformace, které se mi zatím nedaří odstranit. Pomoc někoho zkušenějšího by se hodila :-)
Příloha:
EVROvlnaNew1.zip [274.93 KiB]
108 krát


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: ned úno 05, 2017 9:04 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Robix:co na tom chceš vylepšovat? jaké deformace? ti pošlu kontakt na sebe na Skype a můžem to pořešit tam

co se týče toho appendu, jsou v tom jisté souvislosti, ale přes object se ti to podaří appendovat jak sám píšeš

přes SZ ti pošlu na mě kontakt


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: ned úno 12, 2017 9:22 am 
Offline
..
..

Registrován: čtv led 05, 2017 8:29 pm
Příspěvky: 19
To G_Taurus
Deformace se mi podařilo odstranit, ale i když použiju na plochy, hrany, body nastavení "smooth" a na objekt modifikátor "subdivision surface", tak po vyrenderování jsou na povrchu vidět plochy jednotlivých polygonů, kterých se zbavuji až ve Photoshopu pomocí filtru. Co se týká Skypu, ten jsem již zrušil, nemám ani mikrofon.

Měl bych prosbu, zda bychom se mohli dohodnout na nějaké ceně. Potřeboval už jen správně nastavit světla a povrch objektu, abych měl po vyrenderování perfektní výstup přibližně ve stylu viz.odkaz níže. Pro případ zájmu posílám blend soubor v příloze. Docela na dokončení spěchám, ale už se tomu nemohu časově věnovat. Nebo pokud by měl někdo o dokončení zájem, samozřejmě bychom se vyrovnali. Tvar je hotový, teď už by to byla práce možná na pár desítek minut.

http://robix.rajce.idnes.cz/Plech/

mail: click.roof@gmail.com


Přílohy:
EVROvlnaNew9.zip [599.43 KiB]
112 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vytažení profilu
PříspěvekNapsal: pon úno 13, 2017 5:00 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Robix: poslal jsem email :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz