Právě je sob lis 30, 2024 5:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 6:23 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Cawte robim kuchinu uz je skoro hotova, teraz chcem hodit na steny a na podlahu kachlicky, nuz neviem ako ? :emo02: Chcel by som sa spytat ci sa neda object (plane) rozdelit na vertex groups a priradit ku kazdemu vertex group dany normal map. Nic take som nenasiel na nete, preto sa pytam. Asi by sa to dalo spravit so sculptris ale s tym este moc neviem robit. Pls poradte dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 1:50 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh nechapu na co se ptas.....
normal mapu musis mapovat stejne jako color mapu/difuse mapu protoze ty mapy na sebe musi navazovat, a mas nekolik zpusobu jak normal mapu vygenerujes, bud to udelas primo v blenderu a nebo si stahnes gimp a plugin na generovani normal map a udelas to v nem a z color mapy vygenerujes normal mapu..... a jelikoz je to hra tak musis stejne vsechno mapovat prez uvcka tudis nechapu tvoji otazku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 2:25 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Nepochopil si ma: takze : mám izbu : podlaha, steny. (plane). http://www.blender3d.cz/drupal/?q=normalmapy Podla tochto tutorialu by sa to sice mohlo spravit ale to potom by som musel rozdelit vsetky steny do viacerych plane objektov. Preto chcem pouzit vertex group aby som mohol rozdelit ten jeden object na vacej a ku kazdemu ciastocku pridat normal mapu. Dufam ze ma takto pochopite. predstav si ako keby si chcel vykachlickovat nejaky obrovsky stvorec . Mohli by ste sem hodit aj nejaky tutorial ak mate. diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 3:11 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak za 1. tve vyjadrovaci schopnosti v pokladani otazek se rovnaji 0!!!
2. mas asi ve vsem velky gulas ze??
3. ten tutorial je prave na generovani NORMAL MAP jaks em ti v predchozim prizpevku psal ale ocividne nevis o co go (ujasni si co je to normal mapa!!! a co se s ni dela)
3. jestli si myslis ze budes delat kachlicku po kachlicce neni problem, ale pocitej ze to bude narocne na nacitani textur jak normalovych tak color textur!!!


PS: k tomu tutorialu co si sem poslal tak v nem by si prave postupoval tak ze by si si vymodeloval treba 4 kachlicky vedle sebe nastavil vse podle tutorialu a pustil render, hadej co by ti to vyplivlo?? no prece normal mapu!!! :roll:
PS2: pokus neco chces pouzit nastuduj si nejdriv co to dela jo?? pak se vyvarujes takovym neznalostem jake si tu prave predvedl!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 3:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
taky mi neni uplne jasny zamer. chces priradit jednomu objektu vice materialu?
nebo se ptas jak rozmnozit jednu kachlicku? Normal mapu muzem resit pak.

@Bumpkin: no, jdes na to dost zostra, na to, ze ani jeden znas jeste poradne nepochopil co potrebuje? a o jake hre mluvis? nepsal ze to potrebuje do hry?


Přílohy:
Picture 1.png
Picture 1.png [ 109.53 KiB | Zobrazeno 1877 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 3:39 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vklidu: todle neni jeho prvni otazka kterou takhle podobne formuluje.....
predpokladam ze by to chtel to low poly vyuzit ve hre proto mi to nebylo jasne :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 3:44 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 22, 2010 3:44 pm
Příspěvky: 87
Bydliště: Varnsdorf
Bumpkine, já tě žeru :emo33: :emo23: !
Hele wolfe, nežer ty tutoše do detajlů. Sice vím hovno, ale tohle bych asi zvládl. Snad se mi to povede popsat srozumitelně. Vertexovýma skupinama nic nespravíš. radči si tu stěnu unwrapni a dej tam normal mapu 1 kachlicky. jdi do uv editoru, vyber příslušnej obrázek a tu síť co tam máš roztáhni, aby tam ta kachlicka měla velikost jakou chceš.
Příloha:
Poznámka: nějak takhle bys to moh udělat
Bez názvu-1.gif
Bez názvu-1.gif [ 89.08 KiB | Zobrazeno 1869 krát ]

pro lepší srozumytelnost mě bumpkin doplní.
Děkuji :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 5:44 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
NECHCEM TO DO HRY !!! Len som moc detajlne vypracoval linku a sporak takze musim troska setrit s vertexami :emo02: . Bumpkin: Ja by som to nastudoval ale nemam odkial a este stale som nedostal odpoved na moju otazku : Da sa k vertex groupom priradit normal map ????????? .................... Vklidu : áno tak to nejak chcem ako to mas ty no medzi tymy kkachlickami chcem nechat viacej miesta, nechcem mat na stene vsade kachlicky a potrebujem to spravit na vsetky steny ne len na jednu ako to mas na obrazku ne len na jeden plane ale na podlahu na 3 steny. Ne nechcem priradit viacej materialov k jednemu objektu, chcem mat kachlicky na stene pomocou normal mapu. xD Bumpkin: jj mas pravdu akurat pred hodinkou som si cital tie otazky kt som kladol predtym a ano su nezrozumitelne xD . nuz neviem ako inak mam polozit tuto otazku normal mapu robim teraz po prvy krat a ani neviem ako na to, dobry by bol nejaky podrobny tutorial........... Rosenkreuz: tomu nechapem xD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 6:21 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Wolfkiller: heh protoze neukazes ukazku nerozepises to... a nebo opak neoces to na nejaky zakladni veci
az ted si napsal tu spravnou otazku: Da sa k vertex groupom priradit normal map ????????? az ted si se zeptal na to co chces.... to to nemohlo bejt napsany hned na zacatku??


hlavne ze na to shanis tutorial ale aby si si precetl tutorial na to jak se ptat to ne.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 6:35 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
:emo02: ok ok a odpoved ? :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 7:04 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
viewtopic.php?f=39&t=966

heh precti si uz konecne ten tutorial na to jak se mas ptat!! kdyby si si ho precetl davno by si uz todle tema nasel a vedel by si to!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 7:24 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Hmm dik, a toto funguje aj s normal mapami ? asi ano lebo aj normal mapa je material.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 7:36 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Wolfkiller: jezisi cetl si to vubec to tema (ten odkaz co sem ti poslal)?? nebo ne!! ja ti na to poslu tutorial a jeste tam je podtim diskuze v ktere rozebiraji co a jak to dokaze a ty se me zeptas znovu!! :roll: :roll: copa te kazdej prez prechod vodi za rucicku?? copa te jeste u obeda krmi lzickou?? bud trochu samostatnej a cti aspon to si se snad uz naucil predpokladam....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 7:49 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Stacilo by aj potvrdenie ale nevadiiiii :emo33:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: normal map - kachličky
PříspěvekNapsal: úte srp 24, 2010 7:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
:roll: <- to mi chybělo :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz