Právě je sob lis 30, 2024 10:52 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 3:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Ten wire je kompletní i když si nejsem jistý co jsi tím myslel. Jinak vyhlazený wire vypadá takto. Ostřejší hrany jsem udělal jednoduše přidáním dalšího loopu (na tomhle wiru je to vidět) ale šlo by to určitě i s Shift+E (tedy zvýšení crease). Není tam použit SubSurf ale klasické polygonové vyhlazení. (řekl bych že to odpovídá tak SubSurf 4, ale výpočet je trošičku jiný).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 4:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
no to som myslel, ze tam chybaju tie loopcuty na cudlikoch aby to vyzeralo tak ako na tom obrazku, tak to mi potom nepride ako dobry sposob, lebo takto mas subsurf na celej kosticke a v podstate ho tam vobec nepotrebujes, lebo by na nej stacil aj dvojty bevel, takto keby si chcel robit poriadnu stavebnicu tak by s tym mal asi pocitac dost prace :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 1:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@jucas: diky za odpoved, jsi zatim jediny kdo odpovidal na dotaz :) Takze myslis, ze to je do sekce bugs?

Tim nechci rict, ze neocenim Vase navrhy na alternativni reseni (za to uz jsem rekl sve dik)

@Pitris: vim, ze sila castic je nekde jinde, jen mi prislo, ze kdyz je tam funkce mrizka versus face muze byt dostatecne exaktni zaklad, a uz drive nebyl problem generovat po jedne castici z bodu nebo plochy (pokud se nepletu)

@Sagi: ten obloucek mi nepripada jako problem.
Dokonce mne prekvapilo, ze po Bevel Modifier stacil obycejny Smooth na zaobleni hrany -docela slusny vysledek.

p.s.: Jinak nevite jak to dopadlo se zminenym Bevel? na youtube to melo jeste funkci jako pocet deleni ve skoseni pro dosazeni zaobleni . . .
http://www.youtube.com/watch?v=LMMeb-WcNSw


Přílohy:
Lego-Bevel.jpg
Lego-Bevel.jpg [ 12.73 KiB | Zobrazeno 169 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 2:40 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
tiez som si vsimol zmenu u bevelu s tym poctom deleni, teraz ho treba aplikovat viackrat po sebe, je to zmenene teraz v niektorom z novsich blenderov, a tiez upravili to, ze teraz sa da bevel aplikovat len na cast meshu, nie len na cely ako to bolo kedysi, to je super :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 7:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Read the friendly tutorial :) http://www.blendernation.com/2008/08/19 ... n-blender/

Neni to sice s particles, ale treba to pomuze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 12:55 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
vklidu:
Řekl bych, že to opravdu je na bugtracker, pokud mě tedy neunikl nějaký skrytý význam tohoto chování (a to by mě pak moc zajímal).
Jiné rozložení, než grid se chovají podle očekávání. I algoritmus vykreslení částic v čase vypadá jako recyklát algoritmu pro "Emit from: Volume". Vykresluje se dle globálních souřadnic a ne podle pořadí plošek jak ostatní rozložení. Navíc nefunguje orientace částic dle normál (Rotation: Dynamic) - stejně jako při emitování z objemu.

Ještě k tomu bevel, někde na fóru BA se to myslím rozebíralo. Modifikátor je údajně částečně postavený na kódu Ngons, který má samostatnou vývojovou větev. Takže je možné, že plná funkčnost bude až po spojení ngons do hlavní větve.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz