blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Kde se nachází volba S-Mesh http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=152 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ sob srp 07, 2004 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kde se nachází volba S-Mesh |
Teďka jsem projížděl znova některé tutoriály, a vzpoměl jsem si že funkci S-Mesh(tak byla nazvána) jsem ve svém krátkém životě neviděl. Kdepak se v Blenderu v Edit Buttons schovává? |
Autor: | Slange [ sob srp 07, 2004 9:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S-mesh najdes ak v editacnom mode stlacis w a vyberies smooth. V edit buttons to je v kolonke Mesh tools. |
Autor: | Ash [ sob srp 07, 2004 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak si dobre pamätám, S-Mesh bol pôvodný Subdivision Surface, k tomu pribudol Catmull-Clark, takže sú teraz k dispozícii obe metódy. |
Autor: | tol [ ned srp 08, 2004 1:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
G_Taurus píše: Teďka jsem projížděl znova některé tutoriály, a vzpoměl jsem si že funkci S-Mesh(tak byla nazvána) jsem ve svém krátkém životě neviděl.
Kdepak se v Blenderu v Edit Buttons schovává? Ash už v podstatě odpověděl, tak si to dovolám jenom upřesnit: S-mesh od verze 2.20 v Blenderu není a objevilo se až zase ve verzi tuším 2.31 (plus minus) jako jedna z voleb sub surface algoritmu. Nové tlačítko se jmenuje SubSurf a najdeš ho v paletce Mesh v Edit Buttons (F9). Hned napravo vedle něj je pak tlačítko s pop up menu, kde si vybíráš ty dva algoritmy jak o nich Ash psal- Catmung Clark a Simple Subdivide. Ten druhý je původní S-mesh ![]() |
Autor: | Ragnos [ ned srp 08, 2004 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
tol píše: Ash už v podstatě odpověděl, tak si to dovolám jenom upřesnit:
S-mesh od verze 2.20 v Blenderu není a objevilo se až zase ve verzi tuším 2.31 (plus minus) jako jedna z voleb sub surface algoritmu. Nové tlačítko se jmenuje SubSurf a najdeš ho v paletce Mesh v Edit Buttons (F9). Hned napravo vedle něj je pak tlačítko s pop up menu, kde si vybíráš ty dva algoritmy jak o nich Ash psal- Catmung Clark a Simple Subdivide. Ten druhý je původní S-mesh ![]() A je nějáká výhoda toho Simple Subdivide oproti Catmung Clark? |
Autor: | tol [ ned srp 08, 2004 6:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
[quote="G_Taurus" A je nějáká výhoda toho Simple Subdivide oproti Catmung Clark?[/quote] Vyzkoušej a zvaž sám, hned ten rozdíl uvidíš:) |
Autor: | Ragnos [ ned srp 08, 2004 6:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
tol píše: Vyzkoušej a zvaž sám, hned ten rozdíl uvidíš:)
Asi jsem špatně položil otázku, je vůbec k něčemu to Simple Subdivide? Osobně mi připadne že vůbec, oproti Catmung Clark. Ale ten nástroj používat neumím, tak nemůžu soudit. |
Autor: | tol [ ned srp 08, 2004 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Napadá mě, že třeba když chceš použít displacement, tak tím zahustíš síť aniž by se měnil tvar ![]() |
Autor: | Ragnos [ ned srp 08, 2004 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: Napadá mě, že třeba když chceš použít displacement, tak tím zahustíš síť aniž by se měnil tvar
![]() Mě zase teďka napadlo použít místo nástroje Bevel Použít subdiv 2(Simple subdividion), převést přes <alt><c> do meshe a použít ClatmuClark. Nevím jestli to má nějaké výhody oproti Bevel, ale každopádně to zaoblí jenom vnější hrany a né všechny edges. Což může občas přinést výhody. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |