blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Kde se nachází volba S-Mesh http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=152 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ sob srp 07, 2004 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kde se nachází volba S-Mesh |
Teďka jsem projížděl znova některé tutoriály, a vzpoměl jsem si že funkci S-Mesh(tak byla nazvána) jsem ve svém krátkém životě neviděl. Kdepak se v Blenderu v Edit Buttons schovává? |
Autor: | Slange [ sob srp 07, 2004 9:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S-mesh najdes ak v editacnom mode stlacis w a vyberies smooth. V edit buttons to je v kolonke Mesh tools. |
Autor: | Ash [ sob srp 07, 2004 9:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak si dobre pamätám, S-Mesh bol pôvodný Subdivision Surface, k tomu pribudol Catmull-Clark, takže sú teraz k dispozícii obe metódy. |
Autor: | tol [ ned srp 08, 2004 1:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
G_Taurus píše: Teďka jsem projížděl znova některé tutoriály, a vzpoměl jsem si že funkci S-Mesh(tak byla nazvána) jsem ve svém krátkém životě neviděl.
Kdepak se v Blenderu v Edit Buttons schovává? Ash už v podstatě odpověděl, tak si to dovolám jenom upřesnit: S-mesh od verze 2.20 v Blenderu není a objevilo se až zase ve verzi tuším 2.31 (plus minus) jako jedna z voleb sub surface algoritmu. Nové tlačítko se jmenuje SubSurf a najdeš ho v paletce Mesh v Edit Buttons (F9). Hned napravo vedle něj je pak tlačítko s pop up menu, kde si vybíráš ty dva algoritmy jak o nich Ash psal- Catmung Clark a Simple Subdivide. Ten druhý je původní S-mesh |
Autor: | Ragnos [ ned srp 08, 2004 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
tol píše: Ash už v podstatě odpověděl, tak si to dovolám jenom upřesnit:
S-mesh od verze 2.20 v Blenderu není a objevilo se až zase ve verzi tuším 2.31 (plus minus) jako jedna z voleb sub surface algoritmu. Nové tlačítko se jmenuje SubSurf a najdeš ho v paletce Mesh v Edit Buttons (F9). Hned napravo vedle něj je pak tlačítko s pop up menu, kde si vybíráš ty dva algoritmy jak o nich Ash psal- Catmung Clark a Simple Subdivide. Ten druhý je původní S-mesh A je nějáká výhoda toho Simple Subdivide oproti Catmung Clark? |
Autor: | tol [ ned srp 08, 2004 6:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
[quote="G_Taurus" A je nějáká výhoda toho Simple Subdivide oproti Catmung Clark?[/quote] Vyzkoušej a zvaž sám, hned ten rozdíl uvidíš:) |
Autor: | Ragnos [ ned srp 08, 2004 6:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kde se nachází volba S-Mesh |
tol píše: Vyzkoušej a zvaž sám, hned ten rozdíl uvidíš:)
Asi jsem špatně položil otázku, je vůbec k něčemu to Simple Subdivide? Osobně mi připadne že vůbec, oproti Catmung Clark. Ale ten nástroj používat neumím, tak nemůžu soudit. |
Autor: | tol [ ned srp 08, 2004 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Napadá mě, že třeba když chceš použít displacement, tak tím zahustíš síť aniž by se měnil tvar |
Autor: | Ragnos [ ned srp 08, 2004 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: Napadá mě, že třeba když chceš použít displacement, tak tím zahustíš síť aniž by se měnil tvar
Mě zase teďka napadlo použít místo nástroje Bevel Použít subdiv 2(Simple subdividion), převést přes <alt><c> do meshe a použít ClatmuClark. Nevím jestli to má nějaké výhody oproti Bevel, ale každopádně to zaoblí jenom vnější hrany a né všechny edges. Což může občas přinést výhody. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |