blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Lano, špagát, provaz apod. http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=176 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jister [ stř srp 11, 2004 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Lano, Å¡pagát, provaz apod. |
Rád bych se od vás, jakožto zkuÅ¡ených "blenderistů" dozvÄ›dÄ›l nÄ›jáký jednoduchý způsob vymodelovánà lana, ale aby to lano se tomu lanu opravdu podobalo a nebyla to spÃÅ¡ jen taková rovná Ä |
Autor: | AD [ stř srp 11, 2004 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tutoriál si nepamatuju, ale už jsem to řešil... kroucené lano: buďto přes -screw- , ale to bude profil tažený po přímce a ohýbat by jsi ho musel ručně, nebo s pomocí latice tažením profilu po křivce a jeho rotací pomocí IPO... tak získáš jakýkoliv tvar pletené lano: vytvoříš si základní prvek, který se na laně opakuje a duplikuješ ho na křivku přes duplimesh... přesnější postup by asi byl opravdu na menší tutoriál , ale pokud si někdo nevzpomene na nějaký odkaz na netu, tak se pokusím sem hodit aspoň to kroucené lano |
Autor: | tol [ stř srp 11, 2004 9:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AD píše: vytvoříš si základní prvek, který se na laně opakuje a duplikuješ ho na křivku přes duplimesh...
Duliverts, ne duplimesh A tutoriál není- sem ho tehdy hledal hoodně dlouho, ale ty Tvoje lana jsou beztak to nejlepší, co jsem zatím v téhle oblasti v Blenderu viděl, takže ten postup co popisuješ bude optimální |
Autor: | Silmelote [ stř srp 11, 2004 9:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a už někdo zkoušel dělat na konci provázku třásně? |
Autor: | AD [ stř srp 11, 2004 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
třásně, nebo spíš roztřepený konec bych osobně asi udělal s pomocí statických particlů |
Autor: | Silmelote [ stř srp 11, 2004 10:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a co uzel a pak na něm třásně? |
Autor: | tol [ stř srp 11, 2004 10:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Silmelote píše: a co uzel a pak na něm třásně?
Uzel udělej samostatně a pak ho jenom prostě dej na konec lana, kde bude překrývat lano i třásně na místě, kde se spojují:) |
Autor: | AD [ stř srp 11, 2004 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
záleží na tom, jak udělalas to lano, ale v nejhorším se to dá vždycky zauzlovat ručně extrudováním a rotací, ale bude to zdlouhavé |
Autor: | Ragnos [ stř srp 11, 2004 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AD píše: záleží na tom, jak udělalas to lano, ale v nejhorším se to dá vždycky zauzlovat ručně extrudováním a rotací, ale bude to zdlouhavé
Na to by šel splácat skript, né snad? Mám se naň vrhnout? |
Autor: | AD [ stř srp 11, 2004 10:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
klidně, ale jestli toužíš po skriptování, tak by se určitě našli i atraktivnější témata |
Autor: | Ragnos [ stř srp 11, 2004 10:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AD píše: klidně, ale jestli toužíš po skriptování, tak by se určitě našli i atraktivnější témata
např.? Rád něco pořádného udělám. |
Autor: | AD [ stř srp 11, 2004 10:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebudem to tady ucpávat... pošlu Ti to do soukromých zpráv... |
Autor: | AD [ čtv srp 12, 2004 7:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: AD píše: vytvoříš si základní prvek, který se na laně opakuje a duplikuješ ho na křivku přes duplimesh... Duliverts, ne duplimesh A tutoriál není- sem ho tehdy hledal hoodně dlouho, ale ty Tvoje lana jsou beztak to nejlepší, co jsem zatím v téhle oblasti v Blenderu viděl, takže ten postup co popisuješ bude optimální tak to není ani DupliVerts, ale jde o Dupli Frames ( F7) ... omlouvám se za mystifikaci |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |