blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Jak na UV mimo LSCM ? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=6&t=209 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KarelGO [ pon srp 16, 2004 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jak na UV mimo LSCM ? |
už celý den dneska mapuji, podle urÄ |
Autor: | jm [ pon srp 16, 2004 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cau, ja osobne pouzivam akorat 1/1, from window, a lscm.. ostatni sou k prdu. prot je lscm revolucni v blendru protoze je to prvni reseni jak normalne mapovat neplanarne. jm |
Autor: | tol [ pon srp 16, 2004 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
U některých metod záleží na pohledu, jak se na objekt v okamžiku aplikace díváš, tedy jestli např. z front view, top view apod. Taky můžeš v Edit buttons v paletce UV calculation měnit různé parametry (ta paletka se ukáže jen když je zaktivován face select mode). Obecně je ta práce o tom, že nemůžeš najednou unwrapovat celý mesh, musíš uvážlivě vybírat jeho části a unwrapovat postupně- tohle se dost blbě vysvětluje, na to je potřeba buď tutoriál s obrázky (jeden, taky na hlavu, najdeš třeba tady: http://mywebpages.comcast.net/jmandmc/uvtut/uvtut.html), nebo to ukázat naživo. Zkoušej dál, ono to půjde:) |
Autor: | KarelGO [ pon srp 16, 2004 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol: Tak jsem se na link podÃval a zjistil, že lscm je v podstatÄ› geniálnà vÄ›c ![]() |
Autor: | tol [ pon srp 16, 2004 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
KarelGO píše: tol:
Tak jsem se na link podíval a zjistil, že lscm je v podstatě geniální věc ![]() ![]() No ony ty ostatní metody taky není možné úplně odvrhnout- LCSM je užitečný pomocník, ale není samospasitelné:) |
Autor: | Jan Železný [ pon srp 16, 2004 10:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | No snad pomohu. |
Já hodnÄ› použÃvám hodnÄ› From Window. Ale hlavnÄ› pÅ™i edita ci uvv tak zapnu klávesu F a pak TAB vlezu do klasické editace. Zde oznaÄ |
Autor: | jiri [ pon srp 16, 2004 10:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Demontracni videa |
Cus, na mojem weblogu jsou k nalezeni nejaky instruktazni videa k lscm a novym subsurf plocham: http://jiri_hnidek.blogspot.com/ Je to bohuzel dost velky, takze modemisti budou mit smulu. Pavle: sice jsem sliboval, ze k tomu dodelam nejaky titulky, ale asi se ktomu nedokopu, takze to povazuj za finalni. Jirka |
Autor: | tol [ pon srp 16, 2004 10:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Demontracni videa |
jiri píše: Cus,
na mojem weblogu jsou k nalezeni nejaky instruktazni videa k lscm a novym subsurf plocham: http://jiri_hnidek.blogspot.com/ Je to bohuzel dost velky, takze modemisti budou mit smulu. Pavle: sice jsem sliboval, ze k tomu dodelam nejaky titulky, ale asi se ktomu nedokopu, takze to povazuj za finalni. Jirka oki:) Díky chlape, i tak good work:) |
Autor: | jm [ úte srp 17, 2004 9:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je trochu sparka, ...vzhledem k tomu ze sem odpovidal na jeden thread na elysiun a nevsim si ze to je tvoje page... ![]() jm |
Autor: | KarelGO [ úte srp 17, 2004 4:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol: Já neÅ™Ãkám, že to ostatnà zahazuji, ale zatÃm to u mÄ› má využità akorát na zvláštnà efekty...Kdy sám nevÃm, jak bude vypadat naÄ |
Autor: | Ash [ úte srp 17, 2004 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
KarelGO, yafray 0.0.7 musíš mať nainštalovaný, inak to nepôjde. |
Autor: | jiri [ úte srp 17, 2004 4:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="KarelGO"]tol: PS: ten Yafray rendering je ve verzi 2_34 vestavÄ›n nebo to je jen uživatelské rozhranà pro yafray ? (protože to pÅ™i pokusu renderovat pÅ™es yafray vyrenderuje jen Ä |
Autor: | KarelGO [ úte srp 17, 2004 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dÃky, za rady |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |