Slange píše:
Ako mam zanimovat path ipo?
Vlož planetu, vlož křivku, parentuj tak, aby planeta obíhala po křivce (vyber z volby Normal paretn, Follow path při parentování to Follow path).
Tak, teď si rozděl 3D okno na dvě a v tom pravém zapktivuj Ipo editor (viz ten můj poslední článek o UV texturování hlavy, pokud nevíš, jak rozdělit okno)
V IPO editoru klepni na tlačítko Object- vyjedou další volby jako Material, Vertex apod. Vyber Path- zde budeš IPO křivkou animovat rychlost pohybu objektu po cestě (křivce v 3D okně)-
Podobně jako bys vkládal nový vertex klepni LMB do IPO editoru se stisknutým Ctrl - vložíš IPO křivku s jedním kontrolním bodem. Klepni tam s Ctrl ještě jednou- vložíš druhý kontrolní bod.
Vyselektuj tu IPO křivku, skoč do Edit módu a vyselektuj první konktrolní bod. Zmáčkni N a nastav x=0, y=0. Totéž uděle j s druhým a nastav x=100, y=1.0.
Klepni v IPO editoru na tlačítko Curve a z menu vyber Extend mode (sorry, posledně jsem si to spletl) a vyber Cyclic. Teď by objekt měl po cestě obíhat pořád dokola:)